Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini kirjoitti Whatsappissa huutonauruhymiön, vaikka oli oikeesti naama peruslukemilla

Vierailija
11.04.2018 |

En ymmärrä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä pöyristyin, kerrassaan järkyttävää! Oletan, että tuo petollinen käärme ei ole kaverisi enää.

Vierailija
2/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää. Tunteita voi ilmaista, ilman, että näyttää konkreettisesti naamalla. Tulee mieleen kirjoittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää käytöstä. Varmaan joku narsisti.

Vierailija
4/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää. Tunteita voi ilmaista, ilman, että näyttää konkreettisesti naamalla. Tulee mieleen kirjoittaminen.

Mutta jos ei oikeasti edes hymyile, tarviiko silloin esittää huutonauravansa? Sama kuin laittaisi sydämiä ja vihaisi oikeasti samaan aikaan. :(

Vierailija
5/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko häneltä nenästä ilmaa normaalia enemmän? Se on suomalaista huutonaurua.

Vierailija
6/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aina HUUTOnauran oikeasti kun laitan kyseisen hymiön. Julkisissa kulkuvälineissä se herättää vähän huomiota, mutta pakkohan se on, että voi käyttää huutonauruhymiötä.

Vierailija
7/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin aina HUUTOnauran oikeasti kun laitan kyseisen hymiön. Julkisissa kulkuvälineissä se herättää vähän huomiota, mutta pakkohan se on, että voi käyttää huutonauruhymiötä.

Mutta jos on naama käytännössä norsunvi*ulla eikä kasvoilla edes pientä hymyn häivää, vaikka laittaa huutonauruhymiön, niin onhan se nyt outoa.

Vierailija
8/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus pahalla tuulella vastannut viestiin ja laittanut hymiön. Mitä helpointa valehdella niin ja täydestä menee.

Vierailija
9/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin :D

Vierailija
10/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, pääsin lähemmäs huutonaurua kuin moneen viikkoon!

Vierailija
11/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta! Mun on pakko sanoa, että pidän sitä vähän outona, kun noita itku- ja huutonauruhymiöitä viljellään niin paljon. Harvoin niihin liittyvät jutut kovin hauskoja tai riemastuttavia ovat. 

Mä käytän vähemmän jotain tunnetta ilmaisevia hymiöitä, enemmän käytän jotain arbitraarisempia emojeja. 

Vierailija
12/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeätä valehtelua tuommoinen.

Vierailija
13/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ei oikeasti edes hymyile, tarviiko silloin esittää huutonauravansa? Sama kuin laittaisi sydämiä ja vihaisi oikeasti samaan aikaan. :(

Jos mä luen kirjaa, niin en välttämättä naura jokaiselle huvittavalle kohdalle ääneen tai hymyile näkyvästi, en itke jokaisessa surullisessa kohdassa, en punastu itse, vaikka tunnen myötähäpeää ja noloutta kirjan henkilön puolesta, en ala hikoilla ja täristä, jos kirjassa on jännittävä kohta. Silti käyn näitä tunteita läpi. Emojin tarkoituksena on kuvailla tunnereaktiota, ei varsinaista käyttäytymistä. Tunnereaktiot voivat eri ihmisissä näkyä eri tavoin, toisilla vahvemmin, toisilla heikommin, koska osa on pidättyväisempiä kuin toiset. Mutta silti se sama juttu voi olla yhtä hauska/järkyttävä/nolo/jännittävä jne. ja sen haluaa ilmaista. Vaikkei varsinaisesti ilveilemällä, niin sitten vaikka tuolla emojilla.

Vierailija
14/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä luen kirjaa, niin en välttämättä naura jokaiselle huvittavalle kohdalle ääneen tai hymyile näkyvästi, en itke jokaisessa surullisessa kohdassa, en punastu itse, vaikka tunnen myötähäpeää ja noloutta kirjan henkilön puolesta, en ala hikoilla ja täristä, jos kirjassa on jännittävä kohta. Silti käyn näitä tunteita läpi. Emojin tarkoituksena on kuvailla tunnereaktiota, ei varsinaista käyttäytymistä. Tunnereaktiot voivat eri ihmisissä näkyä eri tavoin, toisilla vahvemmin, toisilla heikommin, koska osa on pidättyväisempiä kuin toiset. Mutta silti se sama juttu voi olla yhtä hauska/järkyttävä/nolo/jännittävä jne. ja sen haluaa ilmaista. Vaikkei varsinaisesti ilveilemällä, niin sitten vaikka tuolla emojilla.

Mutta tuskin kerrotkaan kaverillesi lukeneesi kirjaa vedet silmissä nauraen tai vuolaasti itkien..?

Vierailija
15/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui siis Whatsapp-ryhmässä jossa itsekin olen. Istuin kaveriani vastapäätä junassa, kun hän kirjoitti huutoitkunauruhymiöviestin naama peruslukemilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi