Olisitko selvinnyt hengissä Doña Pazin uppoamisesta?
Kommentit (15)
En selviäisi yhtään mistään katastrofista. Jos katastrofissa kuolisi yksi, se olisin minä.
Vierailija kirjoitti:
Dona paz on ihan säälittävä yritys wilhelm gustlofin rinnalla.
Se on kuitenkin kuolonuhreissa laskettuna rauhanajan pahin merionnettomuus. Wilhelm Gustloff vaati enemmän uhreja mutta se ei ollut onnettomuus eikä se tapahtunut rauhan aikana.
Siitähän selvisi vain muutamia kymmeniä matkustajia (niistä n. neljästä tuhannesta) ja moni heistäkin sai vakavia palovammoja.
Tyynenmeren suunnalta sinne Filippiinien vesille uineet haiparvet taisivat sitten pitää huolen niistä lopuista...
Vierailija kirjoitti:
Siitähän selvisi vain muutamia kymmeniä matkustajia (niistä n. neljästä tuhannesta) ja moni heistäkin sai vakavia palovammoja.
Tyynenmeren suunnalta sinne Filippiinien vesille uineet haiparvet taisivat sitten pitää huolen niistä lopuista...
Eli olisitko selvinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisitko selvinnyt?
Entä olisitko sinä voittanut viime kierroksella edes 3+lisänumero oikein, jos et lotonnut ollenkaan ?
Vierailija kirjoitti:
En selviäisi yhtään mistään katastrofista. Jos katastrofissa kuolisi yksi, se olisin minä.
Jos sinä kuolet, niin se ei ole katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä kuolet, niin se ei ole katastrofi.
Eihän kenenkään, yksittäisen ihmisen kuolemaa sanota katastrofiksi, mutta jos hyvin monta ihmistä kuolee, esim. jossain samassa onnettomuudessa, niin sitä yleensä sanotaan.
Sanojen merkityksen ymmärtämistäsi tosin voisi kyllä sanoa jopa aivan 'katastrofaalisen heikkoa oppimisen tasoa edustavaksi'.
Niin?