Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistunut!

22.04.2006 |

Minä olen halunnut tulla äidiksi jo keväästä -98!! Tähän väliin on mahtunut niin paljon hoitoja, että en edes kirjaa ole viitsinyt asiasta pitää. Niin monet itkut on itketty ja jo oikeastaan aloin jo sopeutumaaan lapsettomaan elämään miehini kanssa. No lähdettiin kumminkin viimeisiin hoitoihin, koska ajateltiin että käytettävähän ne alkiot on. Kova hintahan niistä oli jo maksettu :)! Lähdin hoitoon asentellaa ja odotoksilla -100, koska kaikki edelliset hoidot olivat epäonnistuneet (yleensä ehdin saada raskaustestiin himmeän viivan ja n. parin päivän sisään menkat jo sitten alkoivatkin :(!

No nyt on tehty raskaustestit. käyty parit ultrat ja maanantaina eka äityisneuvola ja rv 10+1!!!!!!!!!!!! Ja meille syntyy syksyllä KAKSI äidin ja isän rakasta.

Haluan tällä kertoa teille, että jaksaa ja älkää menettäkö toivoa. Etsikää uusia hoitometodeita ja kertokaa niistä hoitohenkilökunnallekkin.

Voimia teille kaikille ja tulen AINA muistamaan mitä on olla syli tyhjä!

Uskokaa ja luottakaa tulevaan. Me ollaan saatu Taivaanisältä maailman ihanin lahja. Toivotaan, että hän sen myös teille antaa.

Hyvää kevättä kaikille ja toivotan teille kaikille paljon ONNEA!!!!!!!!!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Onnistunut :)

Kun kehotit tuossa viestissäsi etsimään uusia hoitometodeja, kertoisitko, oletko mahdollisesti itse löytänyt jotain uutta? Kiinnostaisi tietää, onhan tässä tätä tahkoamista takana jo tovi...

Vierailija
2/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla tällaisia onnistumisia!! Onnea matkaan!

-Osse rv 11+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla etta olette saaneet tuplaonnen, kaksin verroin onnea koko perheelle ja turvallista odotusta. Enkeleita varjelemaan!

Viestisi sai kyyneleet silmiini, niin ihanaa etta vihdoin jonkun odotus palkitaan ja kaikki kaantyy hyvin. Olette ansainneet onnenne.

Halaus!

Vierailija
4/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun tulit tarinasi kertomaan. Käyn välillä plussanneiden puolella lukemassa juttuja onnistumisista, kun se tuo itsellekin tsemppiä tähän touhuun. Kaikki on aina mahdollista. Mukavaa massun kasvattelua!

Vierailija
5/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos teille kaikille, jotka olette vastanneet minun viestiini :)!

Täällä edelleen mennään kokonaisena rv10+6...

Eräs teistä kyseli siitä minun uudesta hoidosta, jota minuun kokeiltiin. No tiedon sain lehdestä, kun luin kirjailia Eve Hietamiehen saaneen sitä Helsingissä. Kyseinen hoito on pistoksina annettava Klexane. Minun kohdallani ongelma on ollut mitä ilmeisimmin alkion kiinnittyminen. En tiedä oliko tästä apu siihen, mutta heti tärppäsi.

Vierailija
6/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät Onnittelut! Viitsisitkö vielä kertoa kuinka kauan käytät verenohennuslääkettä ja millainen annostuksesi on ollut?

Kiinnostaisi myös tietää missä tämä viimeinen, onnistunut hoito teille

tehtiin? Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Lämmöllä,

@mour

Vierailija
7/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oyk.ssa, mutta se ei ollut edes lääkärin tiedossa. Soitti kolleegalleen ja hän tiesi (onneksi) lääkkeestä. Aloitin pistämisen siirtopäivänä ja jatkan tätä vko.lla 12 eli vielä reilu viikko.

Lääkevahvuuteni Klexane 100mg/ml 0,2ml=20mg, yksi pistos/päivä.

Vierailija
8/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tiedon kanssamme!

Minulla takana monta siirtoa eikä yritystäkään kiinnittymiselle.

Nyt kyllä aion kysyä Klexanesta mennessäni PAS siirtoon.

Sydämellisesti onnitellen

Nuru