Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinityttöni vanheminen pelottaa

Vierailija
11.04.2018 |

Teinityttöni on kuvankaunis, luonnonkaunis. Tämä ei ole ainoastaan oma mielipiteeni, vaan melkein ihminen kuin ihminen toteaa saman.

Nyt minua on ruvennut pelottamaan, että lapselleni sattuu jotain ikävää, joka pilaa kasvot. Toinen pelottava asia on tytön vanheminen. Kun tottuu tuollaiseen kauneuteen, saattaa olla henkisesti vaikeaa joutua luopumaan siitä vanhenemisen myötä.

Ovatko nämä pelkoni järjettömiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ruokkiko trollia

Vierailija
2/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan huolehtisit vaan omasta vanhenemisestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pelko ihan aiheellinen. Minäkin olin nuorena tosi kaunis ja kyllä kauneudesta oli vaikea luopua. Minä tosin jouduin tekemään sen jo ennen kuin täytin 30, koska oma kauneuteni oli nimenomaan sellaista teinikauneutta.

Vierailija
4/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkosi ovat järjettömiä.

Vierailija
5/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teinityttöni on upporikas. Tämä pelottaa minua, koska jos hän tulevaisuudessa menettääkin rahansa, se saattaa olla hänelle henkisesti rankkaa.

Vierailija
6/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä huolessa totuuden siemen.

Omassa tuttavaporukassa on nainen, jonka itsetunto perustuu pelkästään ulkonäköön.

Kamalaa touhua oikeasti. Lapsia usealle miehelle, suunta ihan hukassa ollut aina. Nyt kun on pian nelikymppinen yrittää epätoivon vimmalla pysyä pikkupoikien suosiossa. Ravaa baareissa kireissä minihameissa todistelemassa että vielä on vientiä nuorempien ohi.

Kannusta lastasi löytämään vahvuutensa ja korosta hänen persoonansa ja älynsä, ja valintojensa merkitystä.

Vierailija
7/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkosi ovat järjettömiä.

Kyllä kauniille ihmisille kauneuden menettäminen on paljon vaikeampaa kuin keskitasoisille tai rumille.

Naiset saavat nuorina valtavasti huomiota kauneutensa tähden.

Vierailija
8/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinityttöni on kuvankaunis, luonnonkaunis. Tämä ei ole ainoastaan oma mielipiteeni, vaan melkein ihminen kuin ihminen toteaa saman.

Nyt minua on ruvennut pelottamaan, että lapselleni sattuu jotain ikävää, joka pilaa kasvot. Toinen pelottava asia on tytön vanheminen. Kun tottuu tuollaiseen kauneuteen, saattaa olla henkisesti vaikeaa joutua luopumaan siitä vanhenemisen myötä.

Ovatko nämä pelkoni järjettömiä?

Ainut asia mitä sinun on pelättävä on muhammad, joka haluaa kansalaisuuden.

Vierailija
9/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Suurin huoli teinillä on neuroottiset vanhemmat.

Vierailija
10/10 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni on lupaava poliitikon alku, mutta puolueen kannatus vain laskee. Harmi, sillä rahaa on käytetty valtavasti ja hän on tehnyt kovasti töitä ja opiskellut. Se jos mikä on hukkaan mennyttä ja vallasta on vaikea luopua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi