Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä riität sellaisena kuin olet.

Vierailija
11.04.2018 |

Paljon puhutaan siitä, miten ihmisen pitäisi kasvattaa itselleen teflonpinta. Sellainen, ettei kaikki elämän lika tartu kiinni. Entistä tv-kokkia, Saarijärvellä asuvaa Maija Silvennoista, 53, katsellessa tuntuu, että hän itse on enemmänkin rautapannu.
– Viime aikojen oivalluksiani on se, että olen ollut liian hyväsydäminen ja lepsu. Vaikka sisäinen ääneni on varoittanut, en ole sitä kuunnellut, vaan antanut mätämunaksi tai myrkkykäärmeeksi toteamalleni tyypille aina uuden mahdollisuuden, Maija puhisee.
Moni nainen kuvittelee itsessään riittävän muutosvoimaa puolison tai kumppanin tarpeisiin. Vaikka loputon usko hyvään lienee vain itsensä pettämistä.
---
Niin, nyt naiset- se teflonpinta tai rautapinta. Ei anneta miesten kohdella itseämme huonosti!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tuli mieleen, että olen päättänyt samoin. Kun äijä alkaa dissaamaan, se on heti my way or highway. En kuuntele ulinaa yhtään, miehiä on niin paljon tarjolla.

Vierailija
2/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon tänään puoli seiskassa, oli ihana kohta kun biisi tuli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kertoo olevansa rasistinen sovinisti, niin sitten se omana itsenään olo ei kelpaakaan.

Vierailija
4/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon puhutaan siitä, miten ihmisen pitäisi kasvattaa itselleen teflonpinta. Sellainen, ettei kaikki elämän lika tartu kiinni. Entistä tv-kokkia, Saarijärvellä asuvaa Maija Silvennoista, 53, katsellessa tuntuu, että hän itse on enemmänkin rautapannu.

– Viime aikojen oivalluksiani on se, että olen ollut liian hyväsydäminen ja lepsu. Vaikka sisäinen ääneni on varoittanut, en ole sitä kuunnellut, vaan antanut mätämunaksi tai myrkkykäärmeeksi toteamalleni tyypille aina uuden mahdollisuuden, Maija puhisee.

Moni nainen kuvittelee itsessään riittävän muutosvoimaa puolison tai kumppanin tarpeisiin. Vaikka loputon usko hyvään lienee vain itsensä pettämistä.

---

Niin, nyt naiset- se teflonpinta tai rautapinta. Ei anneta miesten kohdella itseämme huonosti!

Tai toisten naisten...tai kenenkään.

Vierailija
5/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä riität

olet kaunis juuri noin

Ja sä löydät vielä jonkun

joka ei koskaan mene pois

Sinä riität, sinä riität

olet täydellinen noin

Aurinko nousee, aurinko laskee

mut hymys aina loistaa voi

Vierailija
6/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä riitän itselleni ja perheelleni.

Olen aina riittänyt.

Työnantajalleni en koskaan.

Vierailija
7/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan kassalla

katsot pariskuntia

Ja sun ostoskorissa

vain yksi purkki maitoa

Kaipaat sitä oikeaa

joka kosketuksella saa energiat virtaamaan

ja sinut täysin sekoomaan

Vain elämää ei todellakaan

tää on niin paljon suurempaa

Ja mä lupaan

Riität sellaisena kuin olet.

Vierailija
8/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kenelle riittää?? Itselle tai Jumalalle...muilta tuleekin sitten kakkaa päin naamaa.

Vierailija
9/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Tai toisten naisten...tai kenenkään.

Juuri näin

Vierailija
10/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupan kassalla

katsot pariskuntia

Ja sun ostoskorissa

vain yksi purkki maitoa

Kaipaat sitä oikeaa

joka kosketuksella saa energiat virtaamaan

ja sinut täysin sekoomaan

Vain elämää ei todellakaan

tää on niin paljon suurempaa

Ja mä lupaan

Riität sellaisena kuin olet.

Kunpa niin.. riittäisinkin..

Vierailija
11/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kenelle riittää?? Itselle tai Jumalalle...muilta tuleekin sitten kakkaa päin naamaa.

Sinun pitää sisäistää tuo sinä riität. Ilmeisesti sinua ei ole lapsena kehuttu tarpeeksi tai on muutoin nujerrettu.

Olet hyvä ja jos joku jotain muuta sanoo niin katsot silmiin ja sanot että se on sinun mielipiteesi. Minulla on omani.

Ja lähdet paikalta tietäen että olet hyvä. Tietysti olet.

Vierailija
12/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi pieni koira joka katsoisi sinuun ja kysyisi, olenko riittävän hyvä? Miten kannustaisit?

Vierailija
13/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitän mihin? Jos olisin sellainen kuin oikeasti olen, siis jättäisin kaiken feikkaamisen pois, palaisi sillat kouluun, työpaikkaan, kavereihin ja poikaystävän perheeseen. Olen ihan oikeasti aivan kauhea sellaisena kuin olen, mutta koska tiedostan kuvion, feikkaaminen ei haittaa minua lainkaan.

Vierailija
14/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää sisäistää tuo sinä riität. Ilmeisesti sinua ei ole lapsena kehuttu tarpeeksi tai on muutoin nujerrettu.

Olet hyvä ja jos joku jotain muuta sanoo niin katsot silmiin ja sanot että se on sinun mielipiteesi. Minulla on omani.

Ja lähdet paikalta tietäen että olet hyvä. Tietysti olet.

Hyvä itsetunto ei synny kehuilla! Riittämättömyyden tunteet ovat ihan inhimillisiä ja joissain elämäntilanteissa pakollisiakin. Lopettakaa näiden vtun tyhjillä voimalauseilla lohduttaminen.

Vierailija
15/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten minut irtisanottiin yt-neuvotteluiden päätteeksi. Vähän sen jälkeen myös tyttöystäväni ilmoitti suhteen loppumisesta. Tämän jälkeen olen päässyt kolme kertaa (tuloksettomaan) työhaastatteluun ja enkä kertaakaan treffeille. Yrityksiä on kuitenkin yhteensä kertynyt jo toista sataa kertaa, joten alkaa ikävä kyllä olla aika selvä, että en vaan yksinkertaisesti riitä sellaisena kuin olen.. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi