Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v mies enkä ole ikinä edes pussannut ketään. Kysyttävää?

Vierailija
11.04.2018 |

En ole ikinä pussannut tai halannut tai muuta vastaavaa. Kysy jotain

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 29v nainen samassa tilanteessa. Miksi ap haluaa tehdä itsestään numeron?

No pussataan me? Ai niin oon liian nuori

Vierailija
22/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle pussailu tärkeää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö harrastuksissa ole tarpeeksi sisältöä elämään? 

Ei

Vierailija
24/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko jotenkin saamaton? Mun 1vee antaa jo suukkoja äidille.

Ei mulla ole edes äitiä

Ap

Vierailija
25/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri 23-vuotias nainen, opiskelen Helsingin yliopistossa ja aina asunut kehä III sisällä. En ole koskaan edes suudellu ketään. Olen neitsyt. Kuulostaa ehkä epätodelliselle, mutta se on ihan täyttä totta. Mulla ei oo koskaan ollut poika- tai tyttöystävää (romanttisessa tai seksuaalosessa mielessä), minulla ei ole koskaan ollut mitään säätöjä. En ole mistään uskonnollisesta perheestä, en ole lahkolainen. En ole kyllä aseksuaalikaan. En ole mitenkään ’ruma’ tai ylipainoinenkaan. Olen tavallinen, hoikka, normipituinen brunette,vanhempani alun perin savolaisia. Olen ajatellut, että jos joskus tapaan sielunkumppanini, niin silloin voisin menettääkin neitsyyteni. Toistaiseksi keskityn opintoihini ja elämään onnellisesti ilman mitään parisuhteita. Outoa? Totta se on...

Ei ole mullakaan ollut ikinä tyttöystävää.

Ap

Vierailija
26/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle pussailu tärkeää? 

Olis se varmaan ihan mukavaa

ap

Vierailija
27/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta

Vierailija
28/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta

En ihmettele

ap

Vierailija
29/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri 23-vuotias nainen, opiskelen Helsingin yliopistossa ja aina asunut kehä III sisällä. En ole koskaan edes suudellu ketään. Olen neitsyt. Kuulostaa ehkä epätodelliselle, mutta se on ihan täyttä totta. Mulla ei oo koskaan ollut poika- tai tyttöystävää (romanttisessa tai seksuaalosessa mielessä), minulla ei ole koskaan ollut mitään säätöjä. En ole mistään uskonnollisesta perheestä, en ole lahkolainen. En ole kyllä aseksuaalikaan. En ole mitenkään ’ruma’ tai ylipainoinenkaan. Olen tavallinen, hoikka, normipituinen brunette,vanhempani alun perin savolaisia. Olen ajatellut, että jos joskus tapaan sielunkumppanini, niin silloin voisin menettääkin neitsyyteni. Toistaiseksi keskityn opintoihini ja elämään onnellisesti ilman mitään parisuhteita. Outoa? Totta se on...

Mitä outoa tuossa nyt on? - Jos olisit mies, niin aika monen kohdalla aika tavallista. (Pienenä poikkeuksena tuo yliopistolla opiskelu, kun vaikuttaa sille, että mitä "korkeammasta" e. vaativammasta opisklelusta on kyse, niin sitä useammin siellä on nais-enemmistö).

Mutta toki viestisi sai ajatteelemaan taas sitä kuinka eriasemissa noin +parikymppiset nuoret ovat. Osa ei ole saanut edes ensimmäsitä "oman alan" opiskelupaikkaakaan vielä 23 vuotiaana ja elävät tällä hetkellä pääsykoestressiä. 

Osa taas on jo saattanut tehdä viimesien muutaman vuoden oman -ammattialansa- töitä ja joista monen odotetaan elävän jo hyvinkin "aikuismaista" elämää, johon kuuluu monella mm. kumppanin löytäminen ja hänen kanssa niin henkinen kuin fyysinen läheisyys, joista vain osana suukot ja halit ja mahd. haaveet jälkikasvusta.  

Vierailija
30/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäpä oon ja pelkästään känniääliöiden kaa baarista. En suosittele. Nyt oon ollu ilman semmosia touhuja 6 vuotta enkä haluu takasin. Yäk. Paitsi ehkä jos tapaan semmosen miehen jonka kanssa on turvallista. Ärsyttää kun kaikki uudet tuttavuudet aina on kyselemäs mun poikaystävästä yms, niiku mikä ihmeen oletusarvo on että kaikki seurustelee??

n26

Vierailija
31/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole? Miksei ole löytynyt ketään?

Vierailija
32/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mäpä oon ja pelkästään känniääliöiden kaa baarista. En suosittele. Nyt oon ollu ilman semmosia touhuja 6 vuotta enkä haluu takasin. Yäk. Paitsi ehkä jos tapaan semmosen miehen jonka kanssa on turvallista. Ärsyttää kun kaikki uudet tuttavuudet aina on kyselemäs mun poikaystävästä yms, niiku mikä ihmeen oletusarvo on että kaikki seurustelee??

n26

En tiedä. Varmaan siks kun kaikki seurustelee

ap

Vierailija
33/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan ihan liian vammanen saatana

Ap

Vierailija
34/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luultavasti

Vierailija
35/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

etkä ole sä olet hyvä just tommosena

Vierailija
36/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

etkä ole sä olet hyvä just tommosena

Ethän sä edes tiedä millanen mä oon

Ap

Vierailija
37/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako?

Vierailija
38/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt itsestäs, älä mitään itsesäälijuttuja vaan ihan oikeasti. Mitä sä harrastat jossa ei muka tapaa ihmisiä? Ymmärrän, jos kyseessä lenkkeily, mutt kai juoksuaki voi mennä harrastaa muiden sekaan.. Kilpailuihin yms tai sitten vain aloitat semmosen harrastuksen jossa tapaa ihmisiä.

mutt siis kerro nyt lisää itestäs!

Vierailija
39/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt itsestäs, älä mitään itsesäälijuttuja vaan ihan oikeasti. Mitä sä harrastat jossa ei muka tapaa ihmisiä? Ymmärrän, jos kyseessä lenkkeily, mutt kai juoksuaki voi mennä harrastaa muiden sekaan.. Kilpailuihin yms tai sitten vain aloitat semmosen harrastuksen jossa tapaa ihmisiä.

mutt siis kerro nyt lisää itestäs!

No ongelma on oikeestaan se etten uskalla lähestyä ketään. Eli ihan oma vika

Vierailija
40/43 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako?

Kyllä

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi