Olen 23v mies enkä ole ikinä edes pussannut ketään. Kysyttävää?
En ole ikinä pussannut tai halannut tai muuta vastaavaa. Kysy jotain
Kommentit (43)
Ei kiinnosta. Olet yksi kymmenistä tuhansista.
Vierailija kirjoitti:
Et edes jormaasi?
En
Etkö ole halunnut vai etkö ole päässyt pussaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Olet yksi kymmenistä tuhansista.
Miten niin? Nykyään nussitaan jo 13 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole halunnut vai etkö ole päässyt pussaamaan?
En ole päässyt
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla harrastuksia?
On mutta ei sellaisia missä tapaa ihmisiä. Varsinkaan naisia
pusuja täältä sulle! toivottavasti pääset tositoimiin pian!
Onko pussaaminen sinulle itseisarvo? Eli haluaisitko pussata jotakin muitakin kuin molemminpuolista ihastusta?
Vierailija kirjoitti:
pusuja täältä sulle! toivottavasti pääset tositoimiin pian!
Tuskin
Vierailija kirjoitti:
Onko pussaaminen sinulle itseisarvo? Eli haluaisitko pussata jotakin muitakin kuin molemminpuolista ihastusta?
No kunhan nyt jotain
26v nainen enkä ole koskaan pussannut ketään. Ei siitä kannata niin isoa juttua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kunhan nyt jotain
Aiotko kertoa tuon naisille?
Täällä 29v nainen samassa tilanteessa. Miksi ap haluaa tehdä itsestään numeron?
Vierailija kirjoitti:
26v nainen enkä ole koskaan pussannut ketään. Ei siitä kannata niin isoa juttua tehdä.
No pussataan me?
ap
Eikö harrastuksissa ole tarpeeksi sisältöä elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kunhan nyt jotain
Aiotko kertoa tuon naisille?
Kelle naisille?
ap
Ootko jotenkin saamaton? Mun 1vee antaa jo suukkoja äidille.
Olen juuri 23-vuotias nainen, opiskelen Helsingin yliopistossa ja aina asunut kehä III sisällä. En ole koskaan edes suudellu ketään. Olen neitsyt. Kuulostaa ehkä epätodelliselle, mutta se on ihan täyttä totta. Mulla ei oo koskaan ollut poika- tai tyttöystävää (romanttisessa tai seksuaalosessa mielessä), minulla ei ole koskaan ollut mitään säätöjä. En ole mistään uskonnollisesta perheestä, en ole lahkolainen. En ole kyllä aseksuaalikaan. En ole mitenkään ’ruma’ tai ylipainoinenkaan. Olen tavallinen, hoikka, normipituinen brunette,vanhempani alun perin savolaisia. Olen ajatellut, että jos joskus tapaan sielunkumppanini, niin silloin voisin menettääkin neitsyyteni. Toistaiseksi keskityn opintoihini ja elämään onnellisesti ilman mitään parisuhteita. Outoa? Totta se on...
Et edes jormaasi?