Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Pyöräilijä uhkasi hakata kirveellä häntä ohjeistaneet koiranulkoiluttajat Töölössä.

Vierailija
11.04.2018 |

Mies ja nainen olivat ulkoiluttamassa koiraa tiistaina iltapäivällä Urheilukadulla Töölössä, kun heitä lähestyi pyörällä kovaa vauhtia mies, joka käski heitä väistämään.
Miksi pyöräilijän kypärä kiristää ohimolta ja trikoot ahdistaa palleja? Jos pyöräily ahdistaa aivoja, niin eikö kannata vaihtaa fillari autoon?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa tähän, vihaan maantiekondomeja ja koiranulkoiluttajia jotka jättävät paskat lojumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko niitä vtun hyeenoita pitää kurissa siellä omalla puolella tietä, eikä vttu anneta juosta siellä täällä. Koirankusettajat ne on ihan ääliöitä tai sitten kuuroja kun eivät ota kuuleviin korviinsa jos joku pyytää väistämään. 

Vierailija
4/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaiset jumppatrikoomiehet aiheuttaa pelkoa hiihtoladulla

Vierailija
5/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko niitä vtun hyeenoita pitää kurissa siellä omalla puolella tietä, eikä vttu anneta juosta siellä täällä. Koirankusettajat ne on ihan ääliöitä tai sitten kuuroja kun eivät ota kuuleviin korviinsa jos joku pyytää väistämään. 

Totta! Ei se ole koirien vika vaan koirien omistajien. Voisivat mennä myös itseensä.

Vierailija
6/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi mietityttämään moniko pyöräilee kirves mukanaan. Ihan normi pyöräilyvaruste?

Vierailija
7/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölöhän on paremmiston aluetta. Kuinkas nyt näin?

Vierailija
8/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XDD!

Vierailija
9/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen vai mehmettipyöräilijä?

Vierailija
10/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ei sovi miehelle.

Vierailija
11/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tuollaisella mielenlaadulla varustetulle ihmiselle parin tonnin painoinen tappokone käsiin.

Vierailija
12/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi mietityttämään moniko pyöräilee kirves mukanaan. Ihan normi pyöräilyvaruste?

Kirves kuuluu jokaisen metsuriseksuaalin selviytymispakettiin

Vierailija
13/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tuosta on tehty uutinen? Siksi että se tapahtui pk-seudulla? Itse olen monesti joutunut sanaharkkaan vastaantulijoiden kanssa. Tappouhkauksiakin on esitetty. Ei siitä ole kuitenkaan ikinä missään lehdessä ollut. Asun pk-seudun ulkopuolella. Ärsyttää tämä median pk-seutukeskeisyys.

Vierailija
14/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tuosta on tehty uutinen? Siksi että se tapahtui pk-seudulla? Itse olen monesti joutunut sanaharkkaan vastaantulijoiden kanssa. Tappouhkauksiakin on esitetty. Ei siitä ole kuitenkaan ikinä missään lehdessä ollut. Asun pk-seudun ulkopuolella. Ärsyttää tämä median pk-seutukeskeisyys.

iltapäivälehdet ottaa vastaan uutisvihjeitä

Vierailija
15/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän toi nyt siellä asu, siksi pyörä. Polkenu jostain lähiöstä

Kylhän prsreiät pääsee hienostoalueelle pyörällä

Ollu varmaan kauan tyttömän ja pää seonnu

Vierailija
16/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoot ei sovi miehelle.

Ei tod

Vierailija
17/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Tosin itse asun Stadissa. Eiköhän tässä ole kyse siitä, että jotkut ihmiset piipittää lehteen heti, kun vähänkin jotain tapahtuu. Itsehän voisin soitella viikottain lehteen, jos joka asiasta jaksaisin valittaa. Viimeksi toissapäivänä naapurin rakki oli irti ja hyökkäsi meidän hihnassa kulkevan koiran päälle. Esitin tappouhkauksia sekä koiralle, että omistajalle. Emme kuitenkaan päätyneet lehteen :D

Vierailija
18/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan kun tuo nyt siellä asuis. 

Vierailija
19/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mummoni kanssa kävelyllä yksi päivä ja 2 erillistä pyöräilijää oli ajaa mummoni päälle :(

Pyöräily pitäisi siirtää kokonaan autoteille niin kävelijät saisivat olla rauhassa. Pyöräilijän pitää hiljentää vauhti kävelijöihin nähden sopivaksi.

Vierailija
20/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mummoni kanssa kävelyllä yksi päivä ja 2 erillistä pyöräilijää oli ajaa mummoni päälle :(

Pyöräily pitäisi siirtää kokonaan autoteille niin kävelijät saisivat olla rauhassa. Pyöräilijän pitää hiljentää vauhti kävelijöihin nähden sopivaksi.

Ei todellakaan autotielle pyöräilijöitä hidastamaan liikennettä. Vauhdin hidastaminen sen sijaan olisi parempi.