Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mätkyjä vai palautuksia tänän vuonna?

Vierailija
11.04.2018 |

Joko sait esitätetyn veroilmoituksen?

Sain juuri.
Palautuksia tulossa.

1012 €! Olen ilahtunut.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt maksaa ylisuuria veroja etukäteen, ilmaista tuloa valtiolle. Veroprossa kannattaa viilata kohdilleen.

Vierailija
22/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 1700e palautuksia, saapa nähdä jääkö mitään käteen kun ilmoitan ne mahtavat vuokratulot asunnosta, jota joudumme pakosta vuokraamaan muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettavaa reilut 700.

En ymmärrä ihmisiä jotka juhlivat veronpalautuksia, ei se mitään ilmaista rahaa teille ole, olette vain antaneet valtiolle ilmaiseksi enemmän rahaa kuin valtiolle kuuluu.

Vierailija
24/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain joo täytetyn VEROEHDOTUKSEN. Ilmoitusta ei tarvinnut jättää, kun kaikki oli oikein.

204 euroa mätkyjä.

Jaaha, mun lapussani lukee kyllä esitäytetty VEROILMOITUS, jos nyt huutaa pitää. ; )

---

Saan 803,17 palautusta maksettuani viime vuonna n. 2%/kk liikaa.

Onhan se ilmaista lainaa valtiolle, mutta kiva lisä joulukuussa, jolloin rahaa menee kuitenkin enemmän kuin tavallisesti juhlakauden vuoksi.

Vierailija
25/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te kerrytätte noita monen tonnin palautuksia? Matkakulut? Enkä tarkoita numeroa 10.

matkakulut ja kotitalousvähennys

Mä en ole vielä saanut tämän vuoden veroehdotusta, yleensä palautuksia tulee n 2000 euroa.

Vierailija
26/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vero.fi nettipalvelusta sen veroilmoituksen voi katsoa? En löydä kyseistä kohtaa (olen varmaan tyhmä tai sokea)

Vierailija
27/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitkään mätkyt eikä rangaistus - se on jäännösvero. Ette ole ymmärtäneet maksaa tarpeeksi veroja. Palautuksilla juhliminen on ihan yhtä typerää. Toki jos ei muuten osaa rahojansa säästää, niin sitten ehkä "kannattaa".

Tiedoksenne, veroprosenttia voi muuttaa ihan vaikka kesken vuoden ja vähennyksetkin tehdä etukäteen. Ei verosuunnittelu ole mitään salatiedettä.

Vierailija
28/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vero.fi nettipalvelusta sen veroilmoituksen voi katsoa? En löydä kyseistä kohtaa (olen varmaan tyhmä tai sokea)

Mäkin haluaisin tietää.

Vierailija
29/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain joo täytetyn VEROEHDOTUKSEN. Ilmoitusta ei tarvinnut jättää, kun kaikki oli oikein.

204 euroa mätkyjä.

Jaaha, mun lapussani lukee kyllä esitäytetty VEROILMOITUS, jos nyt huutaa pitää. ; )

---

Saan 803,17 palautusta maksettuani viime vuonna n. 2%/kk liikaa.

Onhan se ilmaista lainaa valtiolle, mutta kiva lisä joulukuussa, jolloin rahaa menee kuitenkin enemmän kuin tavallisesti juhlakauden vuoksi.

En huutanut tuota tekstiä kirjoittaessani. Itse asiassa en tainnut puhua sanaakaan. Se oli katsos meillä vanhan kansan ihmisillä veroehdotus siinä välissä, kun veroilmoituksia ei enää tarvinnut rustata alusta alkaen ja ennen tätä kuin tiesivät kaiken.

Vierailija
30/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuksia 2100 euroa, lisäksi ilmoitin vielä matkakulut.

Vierailija
31/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/veroilm…

Vierailija
32/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mene että siirry ilmoittamaan, mutta ei tarvitse tehdä mitään muutoksia

Vierailija
33/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin tietää.

Mä pystyn tekemään ne korjaukset vero.fi'ssä, mutten näe koko ehdotusta? :D Hyvä tehdä korjauksia ilman, että on saanut koko lappua tai näkee netistä niitä...

Malttamattomana odotan.

Vierailija
34/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä 0,75€, ei peritä 😂

Vierailija
35/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätkyjä 0,75€, ei peritä 😂

Ilmasta rahaa sait melkein euron, jee

Vierailija
36/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vielä. Ansiosidonnaista saanut viime vuoden ja veroprossa ollut 25.

Vierailija
37/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ärsyttää tuo ainainen ”ilmaista lainaa valtiolle” -vinkuminen.

Ei se ole. Korko on huomattavasti parempi kuin säästötilillä.

Vierailija
38/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöt maksaa ylisuuria veroja etukäteen, ilmaista tuloa valtiolle. Veroprossa kannattaa viilata kohdilleen.

Jotkut eivät osaa muuten säästää. Kuten minä itse. Varmin tapa saada edes jotain "ylim." rahaa kerran vuodessa

Vierailija
39/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

687,46 palautusta

Vierailija
40/59 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vasta odottelen postinkantoa. Olisikohan vaikutusta että täällä päin postit eivät ilmeisesti kulje tiistaisin? Ehkä. Mutta ehkä kotiin mennessä laatikossa olis?