Mätkyjä vai palautuksia tänän vuonna?
Joko sait esitätetyn veroilmoituksen?
Sain juuri.
Palautuksia tulossa.
1012 €! Olen ilahtunut.
Kommentit (59)
Päälle 800 euroa palautusta. Maksavat ilmeisesti takaisin kaiken perityn veron.
T. Alle 600 e käteen / kk
Taitaa olla tulossa palautuksia noin 2000 euroa. Juu, tahallani pakkosäästän.
Ei ole tullut vielä (miksi mä sitten vastasin tähän).
Höh, millon olette saaneet postissa?
2300e ja en kyllä tiedä miksi. katoin vaan paljon tulee tai menee. täytyy tarkastella paremmin kuhan kerkee.
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla maanantaina, tai jopa viime viikolla. En ole ihan varma.
Olen elinkeinonharjoittaja, joten en ole saanut vielä tuomiota, mutta laskurin mukaan pitäis tulla palautusta 20 e.
1500€ palautuksia. Maksan tarkoituksella liikaa veroja.
Siis miten te kerrytätte noita monen tonnin palautuksia? Matkakulut? Enkä tarkoita numeroa 10.
Itse sain viime vuonna palautuksia yli 1000€ ja tänä vuonna 200€
Hassua kun tuloni, eikä elämäni oli muuttunut miksikään, eikä tietääkseni mikään muukaan.
Reilu 1200€ palautusta. Laitan vielä työmatkakulut. Onneksi mätkyjä ei näytä olevan tulossa. Ne ovat vihonviimeisiä maksaa jälkikäteen.
Palautuksia pari tonnia. Suututtaa oma tyhmyys kun en viime vuonna korjannut verokorttia vaan kituutin liian suuren pidätysprosentin kanssa.
Mielummin haluaisin maksaa hieman lisäveroja koska se on halpaa lainaa valtiolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullekaan, kävin sitten netissä kattomassa. Siellä näky jo
Mätkyjä tonnin verran, aina tullut näin. Mieluummin maksan mätkyjä kuin annan valtiolle ilmaista lainaa.
Sain joo täytetyn VEROEHDOTUKSEN. Ilmoitusta ei tarvinnut jättää, kun kaikki oli oikein.
204 euroa mätkyjä.
Sain kirjeen noin viikko sitten, mutta olin unohtanut avata sen. Hyvä, että muistutit, ap.
287 e palautusta.