Voiko rv13 tuntea jo masukin liikkeet?
Tuntuu semmosia sivelyitä ja kuplintaa masus oon aika laiha joten voiko se vaikuttaa asiaan mitenkään??
Vai missä vaiheessa ne liikkeet voi tuntea?
Kommentit (8)
Mun lähtö paino oli 47kg 170cm ja nyt 49kg vasta tullut painoo.
Saattaa vaikuttaa sekin että liikun yleensä tosi paljon ja fyysinen kunto hyvä.
Vierailija:
Tuntuu semmosia sivelyitä ja kuplintaa masus oon aika laiha joten voiko se vaikuttaa asiaan mitenkään??
Vai missä vaiheessa ne liikkeet voi tuntea?
Mulla taas tuntui rv14 lopulla liikkeet:)
Onko teillä ollut niukkaa kuukautisvuotoa mihin asti ja missä rv vaiheessa sen pitäs loppua kokonaan???
Mulla tulee ainakin vielä niukkaa vuotoa sais loppua jo kokonaan.
Maha tosi kipeä oikealta puolelta alimman kylkiluun kohdalta pistää inhottavasti,joko kävellessä,istuessa tai sit jotain tehdessä mistähän sekin johtuu??onko muilla ollut tuollasta oiretta??
EI TODELLAKAAN VOI TUNTEA VAUVAN LIIKKEITÄ RV13, TAI EDES 14:KAAN!!!!!!!
Jos oikein kovasti kuvittelee niin voi tuntua siltä mutta oikeita vauvan liikkeitä ne eivät ole.
Noin pienillä viikoilla sikiö ei liiku niin paljoa ettäkö sen tuntisi. Sori nyt vaan.
Hyvää yötä ja kasvatelkaa niitä masujanne- kyllä ne liikkeet sieltä myöhemmin sitten tulee.
T.TH
oikean vauvan liikkeitä vielä tuossa vaiheessa...Mistäs tiedät vaikka joku tuntiskin jo muutaman pikku sivelyn tai vastaavan joko rv13-17 paikkeilla,me ihmiset kun olemme kaikki erillaisia.
Hyvää yötä vaan sullekkin.
Oon rv20 ja ainakin tuntuu liikkeet:)
T:nalle puh seinäjoelta.
En tiedä, miten tuo laihuus vaikuttaisi tähän...minä olen(ja olin) 163cm ja 61kg