Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko kulkea valkolakki päässä vappuna?

Vierailija
21.04.2006 |

Me ei olla ukon kanssa koskaan koska on meistä niin höntti tapa. Tupsulakit on tallessa mut jossain varaston perällä laatikossa. Huvittaa oikeesti ne hattupäiset ihmiset, saati teekkarit niissä naurettavissa haalareissa =D

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten ikinä kuulunut kirkkoon jos se ketään kiinnostaa.

Miksi perheemme ei pue lakkeja vaikka toinen on tohtori? Siksi,

että meistä aivoton aatteellisuus, joka itseasiassa kuuluu tutkimusalaamme (sama ala) on typerää. Ylioppilaaksi lukeminen tai

yliopistokoulutus ei takaa sivistystä. Ja jos sitä löytyy, ei ole tarvetta välttämättä erottautua tai sitä kaikille julistaa. Siinä syy. Koreilen myös mielelläni vaatteilla, tere.

Vierailija
42/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuttamaan pinttyneitä tapoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana vappuna lukion jälkeen taisin pitää sitä päässä mutta en sen jälkeen. Jotenkin se on musta vähän hassu tapa ja perinne, jota mulla ei ole kiinnostusta ylläpitää. Sama juttu yliopiston haalareiden kanssa: ekan vuoden sitäkin jaksoi bileissä käyttää mutta sen jälkeen mua ei ois saanut niihin kirveelläkään.

Vierailija
44/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio muuttaa sitä kuvioo, jo pelkästään sen vuoksi että joka vuosi menemme ravintolaan syömään, niin eipä tarvitse laittaa tukkaa.

Vappuaamuna on pää kipeä ja tukka rasvainen ja aamulla aikaisin pitää olla menossa keskustaan, niin jää se stressi pois kun voi vain tökätä lätsän päähänsä ja buranan huuleen.

Vierailija
45/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on sellainen jännä fiilis, en osaa selittää paremmin.

Miksi te ap olette ostaneet kalliit teekkarilakit, jos ette niitä halua käyttää??? Itse olen ja tekniikan yo, mutta lakkia minulla ei ole koska hinta oli niin kallis ja sille rahalle on parempaakin käyttöä..

Vierailija
46/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen paljon parjattu harmaalla verhotampilla varustettu valkoinen lippalakki löytyy. (Sain sen ostaa vähän korkeemmalla hinnalla samaan aikaan, kun ikätoverit osteli yo-lakkeja ja minä valmistuin merkonomiksi. Se verhotamppi siitä kai kalliimman teki.)

Mutta en ole sitä päähäni pistänyt " lakkiaisten" jälkeen. Enkä pistä, vaikka vappuhattuna se menisikin. (Kyllä se huonosta vitsistä menee...)

Vierailija
47/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevinanne jotenkin niin " cooleja" ettette pidä rahvaanomaisena pitämäänne lakkia edes vappuna? Voi lapsellisia idiootteja :-)

Vierailija
48/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Turussa)

Vierailija
49/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA... olen luvannut synnyttää vappuhattu päässä mikäli synnytys osuu vapulle (laskettu aika ensi perjantaina). Voisinkin harkita tuota yo-lakkia synnärille jos vapulle osuisi h-hetki =D

Vierailija
50/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan oli muuta tekemistä aina lukion touhujen aikaan. Wanhojen tanssien ollessa käynnissä olin itse frendien kanssa shoppailemassa Helsingissä, käytiin mikroautoradalla jne. Penkkarien aikaan muistaakseni olin sukuloimassa jossain ja lakkiaisten aikaan olin USAssa.

Kai sitä lakkia käyttäisin jos ois tullu aikoinaan hommattua.

Vierailija
51/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on juhlansa ansainnut. Hellittäkää helminauhaanne, arvon naiset! En minä ainakaan minkään aatteen vuoksi hattua päähän laita, vaan kulttuurillisten tapojen vuoksi. On ihan hauskaa kävellä se hattu päässä ja juoda simaa ja syödä tippaleipä kahvilassa!

Vierailija
52/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja on juhlansa ansainnut. Hellittäkää helminauhaanne, arvon naiset! En minä ainakaan minkään aatteen vuoksi hattua päähän laita, vaan kulttuurillisten tapojen vuoksi. On ihan hauskaa kävellä se hattu päässä ja juoda simaa ja syödä tippaleipä kahvilassa!

Vierailija
53/53 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä merkittävä tieto on varmaan pimennossa niiltä tuhansilta jotka joka vappu valloittavat Helsingin keskustan valkoinen lakki päässään. Kuinkahan saisit tiedon heille kaikille perille? Jotkut taitavat ihan jopa laulaa kuorossa yo-lakki päässään. Ettei vaan olisi ihan joku YLIOPPILASkuoro, oho! Pitäisköhän se vaihtaa vaikka amiskuoroon sitten, ehkä voit tehdä sellaisen ehdotuksen.

Kyllä minun mielestäni vappu on kaikkien juhla nykyisin, mutta jos haluat elää joidenkin 1930-luvun aatteiden mukaan, niin minkäs sille voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan