Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ruma

Vierailija
11.04.2018 |

- 165 cm ja paino 63 kg (ohuet jalat, olematon takapuoli, iso maha, pienet tissit, läskit kädet)
- Ohuet hiukset
- Ihan vaaleat (huomaamattomat) ripset ja kulmakarvat
- Pienet siansilmät ja pottunokka
- Iho punakka, palaa helposti (finnejä ja muuta p*skaa iholla)
- Huomattavan lyhyt kaula

Ihan järkyttäväm näköinen ilmestys :D ikää vasta 25v. Eikä ole miehiä ollut ikinä. Minua on kiusattu koko peruskoulun ajan ulkonäköni takia, sika oli oikein osuva nimitys :) katson äitiäni ja hän näyttää samalta... Olen katkera.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli meitä on paljon. Jotenkin meidän vanhemmat löysivät keinon löytää kumppani

Vierailija
2/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli meitä on paljon. Jotenkin meidän vanhemmat löysivät keinon löytää kumppani

Juu olisivat voineet miettiä lisääntymistä silti, kun niin huonot geenit. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"165 cm ja paino 63 kg (ohuet jalat, olematon takapuoli, iso maha, pienet tissit, läskit kädet)"

- Jotkut kiroavat ylipainoaan. Takapuolen lihaksia voi reenata (JOS se tuntuu merkitykselliseltä), vatsasta lähtee rasvaa kiinnittämällä huomiota ruokavalioon, muutoin vartalonmalli on mitä on. On kuitenkin vartalo. :) 

"Ohuet hiukset"

- Sinulla on kuitenkin hiukset. Leikkauta joku ohuille sopiva malli, ota hiuslisäkkeet (ei pidennykset), aja kaikki pois, osta peruukki......

"Ihan vaaleat (huomaamattomat) ripset ja kulmakarvat"

- Jälleen, jos häiritsee, niin ripsiinkin on mahdollista ottaa pidennykset, tai laittaa halutessaan irtotupsuja. Kulmakarvat voi värjätä tai pigmentoida. Minusta vaaleat ripset ja kulmat on kylläkin kauniit.

"Pienet siansilmät ja pottunokka"

- Silmien koosta huomion pois vievät silmälasit? Pottunokka on hyvin suomalainen ilmiö, tervetuloa joukkoon. :) 

"Iho punakka, palaa helposti (finnejä ja muuta p*skaa iholla)"

- Pysy poissa auringosta tai suojaa se kunnolla. Käytä CC-voidetta ja peitevoidetta finneille, jos häiritsee liikaa. Huolehdi ihon puhtaudesta ja veden juomisesta. Kellään ei ole luonnostaan tasaisen nukkemaista ihoa kasvoilla, eikä tarvitse ollakaan.

"Huomattavan lyhyt kaula"

- Kiinnitä huomiota pukeutumiseen, kaulan pituuteen voi vaikuttaa optisesti. Käytä huiveja.

Vierailija
4/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältähän varmaan iso osa suomalaisista näyttää! Jotkut osaavat peittää tuon meikeillä, tekohärpäkkeillä jne. Jos laitetaan suomalaisia naisia riviin meikittä, niin tuo on yleisilme. Vartalon mallikin harvoin on suomalaisella täysin tiimalasi luonnostaan, vaan jotain ihan muuta mm. päärynää, omenaa, suoraa...

Vierailija
5/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset ennen vanhaan miettinyt tuollaisia, että pitäisi olla lisääntymättä.

Vierailija
6/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset ennen vanhaan miettinyt tuollaisia, että pitäisi olla lisääntymättä.

25 vuotta sitten ennenvanhaa?

Vierailija
7/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma mulla tosin ikää jo 30 v ja yhdellekkään miehelle en ole kelvannut. Olen oikea mätisäkki : ( Pitää vaan hyväksyä se tosiasia etten tule koskaan saamaan rakkautta. Sucks.

Vierailija
8/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaa älyä, niin saat miehen

Vierailija
9/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, sika

Ps jäyä se sikanaama

Vierailija
10/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä: ohuet hiukset, punakka iho missä finnejä, kaksoisleuka, vinot ylähampaat, mitättömän väriset ripset ja kulmakarvat, 159cm ja 48kg, tissit ja perse on, mutta en osaa korostaa parhaita puolia pukeutumalla, en halua käyttää paitoja joissa on avara kaula-aukko, mutta en tykkää pooloistakaan. Jos housut menee perseen kohdalta päälle, ne on vyötäröltä löysät! Hameet on kivoja, onneksi kesä tulee.

Vaikea löytää hameita, mitkä sopii rumien talvikenkien kanssa. Suomessa melkein aina sataa tai on kylmä, mistä nätit kengät? Ballerinoja voi käyttää niin lyhyen aikaa. Sandaalit ilman sukkia on mielestäni epäsiistin näköiset, vaikka mun jalat on kunnossa. Tykkäisin värikkäistä vaatteista. Marimekolla jotain kivoja, desigualin vaatteista en tykkää. Oon niin lyhyt, suuri osa vaatteista suunniteltu pidemmille ihmisille. Oon itsekin ommellut muutamia vaateitta, mutta ne on kesäkäyttöön :( v*tun talvi!

Vierailija
11/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakattajat itkee, lol

Vierailija
12/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset jotka sanotte että olette jääneet ilman miehiä niin montako kertaa olette tehneet aloitteen omantasoisille miehille?

Vierailija
13/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva, sika

Ps jäyä se sikanaama

Googleta itse vaikka "sika" niin löydät tarvitsemasi <3

tai laita hakuohjelmaan "maailman rumin ihminen" ja sitten menee päivä sitä ihmettä ihmetellessä.

Vierailija
14/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset jotka sanotte että olette jääneet ilman miehiä niin montako kertaa olette tehneet aloitteen omantasoisille miehille?

Omatasoinen mies mulle: hyvä työ, hyvät sosiaaliset taidot, kiinnostus teatteriin ja kaikkeen kulttuuriin liittyvään, kielitaito hyvä :--)

Hehe! Ei ole näkynyt. Onko toi joku vitsi? Omatasoinen mies tarkoittaa mielestäsi varmaan jotain pulijormaa, joka makaa päivät sohvalla alasti ja raapii muniaan.

Vierailija
15/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, kyllä vain ja pakithan sieltä on aina tullut. Rumat miehet nyrpistävät nenäänsä, ja tuhahtavat, jos yritän lähestyä heitä. Olen jo 24-vuotias, mutta en ole koskaan seurustellut. Kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on, va.ikka miehet muuta väittävätkin.

Vierailija
16/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sä kuulostat just semmoselta todella epävarmalta ihmiseltä ja se oikein huokuu susta ulospäin. Ei ihme ettet viehätä ketään.

Vierailija
17/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja muodoton ainakin.

M29

Vierailija
18/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aloitetaan oman itsensä hyväksymisestä. Eli hyväksy itsesi ensin.

Vierailija
19/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.-"

Vierailija
20/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen salaisuus on meikki ja muotoilevat alusvaatteet saa ihmeitä aikaan 😉