Sosiaaliturvan alasajo vie Suomen huumesotaan
Brasilia olkoon esimerkki, kun köyhä kansa varastaa nälkäänsä ja käyttää huumeita ahdistukseensa ja varastaa lisää kaman rahoittamiseksi, alkaa jengien välinen taisto reviireistä. Poliisi ja kansa tappaa toisiaan ja kukaan ei luota kehenkään. Tappaminen on arkipäivää, johon kukaan ei enää jaksa kiinnittää huomiota.
Näin tulee käymään
Kommentit (16)
Suomalaisetko lampaita. Täällähän palaa dulla kadulla jo useammin kuin keskieuroopassa nykypäivänä ei ollut näin vielä 5 vuotta sitten.
Ennen oli turva, nyt ei ole mitään syytä luottaa enää valtioon. Tässä on todella iso ero.
Se on oikeistoSuomen toive ja harkittu suunnitelma. Kansa on kokoomusta ja keskustaa äänestänyt ja tätä ihmiset tilasivat.
Jo on taas jonnella liikaa vapaa-aikaa. Ei tule huumesotaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo on taas jonnella liikaa vapaa-aikaa. Ei tule huumesotaa.
Ei kosketa Suomea, erimieltä olevat on jonneja, joilla on liikaa vapaa-aikaa.
T. Jyrki.
Vaikka niille itähelsinkiläisille antaisi 4000 e/kk nettona, niin ne jengiytyy silti ja huumesotailee. Vertaa vaikka Ruotsiin, sosiaaliturva todella kattava ja silti löytyy g hett oja
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niille itähelsinkiläisille antaisi 4000 e/kk nettona, niin ne jengiytyy silti ja huumesotailee. Vertaa vaikka Ruotsiin, sosiaaliturva todella kattava ja silti löytyy g hett oja
Niin pitäisikin olla politiikkaa joka hyödyttää kaikkia. Ei kukaan tarkoituksella valitse jengiytymistä eikä huumekauppaa jos on mahdollista tehdä elämäänsä muutenkin. Soisaaliturva ja varsinkin valvottu toimeentulotuki jossa et saa edes omistaa yhtään mitään ei johda luotettavampaan eikä älykkäämpään yhteiskuntaan, vaan nimenomaan tyyliseesi haistakaa pask' minä olen oikeassa, koska sanon niin. Erona vain se että kaltaisesi oikeisto "jengiläiset" haistattelevat muiden elämälle, vaikka teillä on asiat paremmin kuin hyvin.
Oot oikeessa! Köyhyys luo sisällissotaa, huumeita, prostituutiota, nälänhätää (lapsille) ja kaikkee muutakin hirveetä. Mutta itseppähän äänestätte porvareita ketkä ryöstää tän maan ja aiheuttaa vielä tuhon suomelle. Muistakaa mun sanoneen kun eletään 2040 lukuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisikin olla politiikkaa joka hyödyttää kaikkia. Ei kukaan tarkoituksella valitse jengiytymistä eikä huumekauppaa jos on mahdollista tehdä elämäänsä muutenkin. Soisaaliturva ja varsinkin valvottu toimeentulotuki jossa et saa edes omistaa yhtään mitään ei johda luotettavampaan eikä älykkäämpään yhteiskuntaan, vaan nimenomaan tyyliseesi haistakaa pask' minä olen oikeassa, koska sanon niin. Erona vain se että kaltaisesi oikeisto "jengiläiset" haistattelevat muiden elämälle, vaikka teillä on asiat paremmin kuin hyvin.
Miksi muuten toimeentulotukea ei anneta, jos on miljoonaomaisuus? Tässäkin selkeä huonosti laadittu laki.
Onneksi on siemenet ja vesiviljelysysteemi valmiina. Tällä hetkellä en kasvata mitään mutta muutamassa tunnissa saan teltan ja hydron käyttökuntoon ja vaihtamalla eslit SPNA-lyhtyyn ennen kukitusvaihetta saan kunnollisen sadon. Kyse on noin 250 euron lisäinvestoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten toimeentulotukea ei anneta, jos on miljoonaomaisuus? Tässäkin selkeä huonosti laadittu laki.
Tai jos muuten vaan kuluu jengiin joka menestyy? Tai joka haistattelee muiden elämälle, ettei heillä ole arvoa vaikka miljoonia antaisi ja koska on omasta mielestään parempi, kuin muut ei tarvitse kantaa mitään vastuusta tässä yhteiskunnassa. Muutko ovat mielestäsi velkaa sinulle niin paljon että sinulla on oikeus sanella tietäväsi kaiken heidän elämästä, kuten teet, sika. Miksiköhän tästä ei palkita ruhtinaallisemmin ja rangaista niitä joille sillä rahalla olisi todellista käyttöä laittaakseen elämänsä kuosiin.
Maailmanparantaja kirjoitti:
Oot oikeessa! Köyhyys luo sisällissotaa, huumeita, prostituutiota, nälänhätää (lapsille) ja kaikkee muutakin hirveetä. Mutta itseppähän äänestätte porvareita ketkä ryöstää tän maan ja aiheuttaa vielä tuhon suomelle. Muistakaa mun sanoneen kun eletään 2040 lukuu!
Kun Zimbabwesta ajettiin ulos rikkaat maan omistajat ja porvarit, niin maan talous romahti. Kukaan ei enää tehnyt niillä mailla yhtään mitään, kun ei kiinnostanut. Sitä ennen niillä tuotettiin ja käytiin ulkomaankauppaa ja maksettiin veroja.
Mutta eihän kaltaisesi tollo nenäänsä pidemmälle ajattele.
Sinkkumies
Se taas johti hyperinflaatioon, eli tänään saadulla palkkarahalla, et tiennyt, että onko sillä enää huomenna ostovoimaa.
Afrikassa muutenkin tykkäävät saada palkan, kuten unski.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Se taas johti hyperinflaatioon, eli tänään saadulla palkkarahalla, et tiennyt, että onko sillä enää huomenna ostovoimaa.
Afrikassa muutenkin tykkäävät saada palkan, kuten unski.
Sinkkumies
Siis hallituksen älykäs päätös rahattomuuteen oli tietenkin painaa lisää rahaa :D
Vähän kuin aktiivimalli. Työttömyys ratkaistaan aktiivimallilla.
Sinkkumies
Että semmoisia äärilaitoja tänään.
Toinen vauhkoo jengisotia ja toinen vertaa Zimbabween. Jep.
Suomalaiset ovat alistuvia lampaita ja jäävät mieluummin kotiin kuolemaan nälkään kuin lähtevät varastelemaan, tai edes barrikadeille taistelemaan omista oikeuksistaan. Valitettavasti.