muita jotka vihaa kevättä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vihaan talvea, syksyä ja kevättä. Oikeastaan vihaan suurimman osan ajasta myös suomen kesää. Tai no suomeksi sanottuna vihaan suomea.
Ihailtava asenne. 👍😂
minä vihaan. haluan lunta ja talven takaisin
Allergiselle kevät on ihan myrkkyä.
Tykkään kyllä keväästä oikein paljon muuten, mutta näin migreeniä sairastavana auringonpaiste ja lumihanget eivät ole paras mahdollinen yhdistelmä.
Kevät on kamalaa aikaa. Valoisuus ahdistaa, nukkuminen vaikeaa, vaikka on pimennysverhot. Siihen vielä muiden ilakointi, niin huhhuh. En tiedä, miksi tänä vuonna tuntuu niin pahalta. Kesällä helpottaa, ehkä jo ensi kuussa!
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuu on kuukausista julmin.
Miksi? Mun mielestä tammikuu.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan talvea, syksyä ja kevättä. Oikeastaan vihaan suurimman osan ajasta myös suomen kesää. Tai no suomeksi sanottuna vihaan suomea.
Kannattaa varmaan harkita muuttoa pois Suomesta jos tätä niin vihaa.
Ihanaa kun tulee kesä, syksy on mulle kauhein kun on pimeää ja kaikki viher häviää ja sataa vettä. Talvi taas on liian kylmä, märkä, talvituuli on pahin ja musta jää. Kyllä kesää on jo saanut odottaa. Muuta vaikka lappiin tai siperiaan siellä saat nauttia pitkästä pimeästä, super kylmästä ja metrien lumihangista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kevät oli aivan täydellistä aikaa. Nyt vanhempana ymmärtää miksi se usein kuvataan kaikkein vaikeimmaksi vuodenajaksi onnellisuuden kannalta.
Mä en ymmärrä, kerro toki. Kuinkahan nuo etelän ihmiset pystyy olemaan onnellisia kun valoa on ympäri vuoden?
Siellä on myös pimeät illat ja yöt, kuten kuuluukin olla.
Katupöly ahistaa kun tulee likanen olo.