Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahti?

Kumpi?
10.04.2018 |

Vai Turku?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laune?

Vierailija
2/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties huomionarvoisia asioita:

1. Lahtelaiset tuttavani haukkuvat Lahtea, haukkuvat pieneksi ja tylsäksi ja mälsäksi. Turkulaiset tuttavani ylistävät Turkua. En ole koskaan kuullut mitään pahaa Turusta (paitsi Helsinkiläisiltä joille se on periaateasia).

2. Turussa on vielä Lahteakin halvemmat vuokrat.

3. Turku on isompi eli enemmän palveluita/menomestoja, mutta Turku ei kuitenkaan ole vähemmän viihtyisä, eli on vähintään yhtä vehreä ja vihreä kuin Lahti. Itse asiassa mielestäni Turku on selvästi viihtyisämpi. Lahden keskustan ympäristö on sellainen tyypillinen kohtuullisen kolkko betonikammio.

4. Turussa sataa vettä sataa vettä sataa vettä. Ja tuulee. Se on se meri. Lahdessa taas on tylsä kuuma-kylmä mannerilmasto.

Itse valitsisin Turun 100 kertaa mieluummin, vaikkei Lahtikaan siis Suomen mittakaavassa kamala ole. Mutta Turku on Suomen mittakaavassa aika mahtava. Tietysti jos talviharrastuksista pidät niin sitten Lahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut molemmissa, ja toisessa tälläkin hetkellä. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
4/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lahti on mesta paikka." Matti Nykänen

Vierailija
5/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden keskusta on aika lailla kuollut huumeiden myyjien parveilua lukuunottamatta.

Vierailija
6/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut molemmissa, ja toisessa tälläkin hetkellä. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa.

Sama! Ääni silti Turulle.

Vierailija
7/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti! Kiva paikka. Ja rakkaani on sieltä kotoisin.

Vierailija
8/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Lahti!