"Voi tulla äkillinen kovakipu, kylmäkuuma sattuu, jäätelön syöminen sattuu"
Argh, on kyllä raivostuttavin ja huonosti tehdyin mainos pitkään aikaan. Ja mikä hemmetin "kovakipu"?
Kommentit (34)
Kiitos, alkoi naurattaa aloituksesi :D.
Haenkin nyt pakkasesta jäätelöä.
Tällä hetkelle ärsyttävin, hyvänä kakkosena trivago-mainokset...
Ja mikä kaikkein paras, on ne tyytyväiset potilaat, jotka kertovat että sensodain oikeasti auttaa.
Se Trivago-nainen vois korjauttaa sen hampaansa. Iso kolo alarivistössä.
Ärsyttävin mainosääni on se pikkutyttömäinen ässää suhautteleva nainen, joka mainostaa mm Floraa.
Ap, mars takaisin koulun penkille. Et osaa äidinkieltäsi lainkaan. Jopa mun alakoululaiset lapseni tietää, ettei kovakipu tai kylmäkuuma ole yhdyssanoja.
Ja ei ole kyllä typoja, koska toistat vielä kovankivun yhdyssanana.
Ai apua, kuulin korvissani sen hammaslääkäritädin äänen kun luin aloituksen 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävin mainosääni on se pikkutyttömäinen ässää suhautteleva nainen, joka mainostaa mm Floraa.
Mua ärsyttää se äshäsöshö äijän ääni..kauramaito, löydät shen vain kylmäshtä..miehelle ei vaan suhuttelu käy!!
Luulis Trivagonkin hinnat nousevan kohisten tolla mainostamisen määrällä. Kuluttajiltahan en mainostamiseen menneet kulut peritään lopulta. Eikä se koko pirun Trivago muutenkaan nappaa, kun haluan varata samalla kertaa lennot ja hotellin, ja se onnistuu muista palveluista paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mars takaisin koulun penkille. Et osaa äidinkieltäsi lainkaan. Jopa mun alakoululaiset lapseni tietää, ettei kovakipu tai kylmäkuuma ole yhdyssanoja.
Olet ehkä porvoolainen, mutta vastaan kuitenkin. Tässä lienee pointtina se, että se mainoksen nainen kuulostaa sanovan "kovakipu" ja "kylmäkuuma juoma sattuu".
Mitä, etkö sä tosiaan tajua kirjoituksen idistä vai yritätkö vetää huumoria?
Silmäaseman "tunteellinen: lässyttäjäkähisijä on kamalin. "Maailman ainoa. Silmäasema."
Vierailija kirjoitti:
Silmäaseman "tunteellinen: lässyttäjäkähisijä on kamalin. "Maailman ainoa. Silmäasema."
"tunteellinen"*
Joo ja Trivago ja naapurin Pekka sais jo mennä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä porvoolainen, mutta vastaan kuitenkin. Tässä lienee pointtina se, että se mainoksen nainen kuulostaa sanovan "kovakipu" ja "kylmäkuuma juoma sattuu".
No eikä kuulosta. Puhuu vaan nopeasti, kuten normaalit ihmiset tekee.
Kauheimpia on ne Haribon mainokset missä aikuiset puhuu lasten äänillä.
Mua ärsyttää se Hesen "juuFto-hampurilaisen"-miesääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä kuulosta. Puhuu vaan nopeasti, kuten normaalit ihmiset tekee.
No kyllä kuulostaa. Nopeasti voi puhua niinkin ettei erikseen kirjoitettavat sanat ala kuulostaa yhdyssanoilta.
Life-ketjun mainoksen iloisesti hönkäisty Life! lässypehmeine ällllineen repii hermot.
Totta, helvetin ärsyttävä, alkaa jo riittää