Miten Tokmanni saa edelleen kytätä valvontakameroilla sovituskoppiin?
Eilen käväisin Tokmannilla, olin menossa paria vaatetta sovittamaan kunnes kopissa huomasin peilin kautta pari kameraa, jotka oli suunnattu täysin suoraan sovituskoppeihin niin, että kameran ”katseelta” ei piiloon päässyt. Siihen jäi sovitukset...
Kommentit (6)
Kyllä niitä muissakin vaateliikkeiden sovituskopeissa on.
Ei mua häiritses, kun menen sovittelemaan vaatteita, en riisu ilkosilleni, vaan minulla on vähintään alusvaatteet ja yleensä vielä joku paita, minkä päälle voi kokeilla vaatetta, Housuja voi kokeilla vaikka takki päällä, niin ei paljon luusisi ketään kiinnostavan.
On ihan hyvä, jos varkaat otetaan kiinni.
Törkeetä toimintaa Tokmannilta, kun joku kyttää sua, kun riisut rintsikoille ja sovitat puseroo.Ei kiitos vaatteita Tokmannilta!
Noista voi tehdä ilmoituksen, ei niitä ole laillista kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä muissakin vaateliikkeiden sovituskopeissa on.
Ja se tekee asiasta sitten ihan sallittua vai...?
Vierailija kirjoitti:
Ei mua häiritses, kun menen sovittelemaan vaatteita, en riisu ilkosilleni, vaan minulla on vähintään alusvaatteet ja yleensä vielä joku paita, minkä päälle voi kokeilla vaatetta, Housuja voi kokeilla vaikka takki päällä, niin ei paljon luusisi ketään kiinnostavan.
On ihan hyvä, jos varkaat otetaan kiinni.
Uimavaatteet sovitat myös tämän vuodenajan mukaisella takilla...?
Vierailija kirjoitti:
Noista voi tehdä ilmoituksen, ei niitä ole laillista kuvata.
Se tässä onkin, että kun nettiä selailin, niin Tokmanni saanut useammatkin valitukset asiasta ja poliiseilta tarkastuksen jälkeen saanut puhtaat paperit... Eivät kuulemma yksikään heidän kamera osoita suoraan missään liikkeessä sovituskopeille.
Höpö höpö