Miksi Elli Haloo instakuvien tekstit on aina niin outoja?
Kaikki, joissa pitempi teksri on tätä rataa:
"Nyt jo koti ja kuume, äsken vielä aurinkohuume <3 se kyllä tekee ihmisille ihmeitä! Ja hämähäkit myös, muttei niin kivoja ihmeitä! Mut hengissä ollaan ja rauhallista mieltä toivotan kaikille! <3 t levoton köntti! Vieläkin Jetläg!! Minne mentäisiin!? Surrrrruuuurrrrrr wruuum!!! Wääwää!!"
"Kun uusi ihminen syntyy, hän on vapaa” - thönx Pekka laulusta joka parvekkeella soidessaan muistuttaa pieniä auringon lapsia monista wää-taipaleista! Menneistä ja tulevista! Täällä hyvä vaikka ötököiden kanssa sota edelleen käynnissä vaikka rakkaudella heitä oon koittanut vastaanottaa.. höh! lowee <3"
Kommentit (22)
Mielestäni vaikuttaa todella lapselliselta. Pössyissä tai paukuissa oleminen ei muuta tekstejä tollaseks, se on ihan varma. Kai hän vetää sitten jotain roolia.
Olen ihmetellyt samaa. Niistä ei saa mitään tolkkua, eikä niitä jaksa siis lukeakaan. HH:n keikoilla en ole käynyt, mutta mitä nyt jotain Ellin haastatteluja yms. livepätkiä oon nähnyt, niin on se olemus ja puhe niissäkin hieman sekavalta vaikuttanut.