Missä iässä sait lapsesi ja oletko tyytyväinen siihen ikään?
Jos ei vielä ole lapsia, niin haluaisitko joskus?
Kommentit (68)
30-, 35- ja 39. Olen oikein tyytyväinen, vaikka alun perin toivottiin hieman pienempiä ikäeroja, luonto päätti toisin ja loppujen lopuksi sopi meille paremmin kuin hyvin. Alle 30v en halunnut lapsia.
29, 31 ja 33. Hyvässä iässä sain lapset. Ehdin hyvin opiskella ja hankkia työkokemusta ennen perhevapaita, ja miehen kanssa oltiin yhdessä 11 vuotta ennen lapsia. Ei lapsettomuuskuvioita, ei vaan ollut vielä lasten aika.
31 vuotiaana. Juuri sopiva oli ikä, kiva kun on teini vielä kotona. Jos olisin tehnyt kymmenen vuotta aiemmin lapsen, asuisin jo yksin. Toki tykkään yksinkin olla kotona, mutta on niin kiva olla teinin äiti justiinsa nyt, siitä on paljon apua kun en ole kovin hyvä kuntoinen ja muutenkin meillä on hauskaa yhdessä. Ei ihme kyllä tapella koskaan.. korkeintaan pientä tiuskintaa puolintoisin, muuten menee huumorin puolelle jne. koputan puuta..
siis hyväkuntoinen... osaan kyllä yhdyssanat... mites toi tollai nyt lipsahti.. hehheh..
t.64
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nää teiniäidit jotka kilvan vakuuttelee kuinka hyvä ikä se 20-v on hankkia lapsi.
Ei ne mielestäni teinejä ole kakskymppisinä enää vaikka nuoria naisia ovatkin.
Olen seurannut vierestä 20v äitiä ja ihaillut hänen rentoa mutta hyvin vastuuntuntoista ja omistautunutta roolia äitinä, hän on paljon kypsempi äidiksi kun moni 30v ystäväni.
Ärsyttää miten kauhistellaam nuoria äitejä, kun ennen oli paljon yleisempää tehdä lapset paljon nuorempana kun nyt, kukin tehköön/saakon lapset kun itselle sopii, en usko että on olemassa oikeaa ikää tulla äidiksi, eikä kaikki elä täällä uskoen että on pakollista hoitaa ensin koulutus, biletys, matkustelu, sitten naimisiin, velkaa autoon ja omakotitaloon ja sitten se lapsi.
Olen 22v eikä ole vielä lapsia. Haluaisin lapsia 25-30v. Haluan varmaan yhden :)
Sain lapset 29v ja 32v. Hyvät iät oli, olen tyytyväinen.
33- ja nyt 38-vuotiaana. Olen tyytyväinen, oli aikaa elää nuoren aikuisen elämää, tehdä uraa, jatko-opiskella ja luoda rauhassa kestävän parisuhteen pohjan puolison kanssa. Koen, että tämä on meille hyvä aika elämässä elää pikkulapsivaihetta :)