Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kertokaa miksi miehen kannattaisi ottaa YH tai nainen toiselta kierrokselta?

Vierailija
10.04.2018 |

Miksi ihmeessä miehen kannattaisi kiinnostua naisesta joka luultavasti on jo yhden miehen jättänyt ja lapsen isättömäksi tehnyt? Naiset ovat kovia ottamaan eroja ja päättämään suhteita joten miksi miehen kannattaa tällaisesta naisesta kiinnostua?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastuu, eikö vain? 

On totta, että erot tapahtuvat useammin naisen aloitteesta. Mutta niihin on usein varsin hyvä syy. Ei naista pahenna ero eikä lapsi/lapset sinällään. 

Kyllä se valitettavasti vaikuttaa jälleenmyyntiarvoa laskeva tekijä ja varsinkin 18-42v ikähaitarissa, vanhempana sen haitta tai merkitys yleensä pienenee.

Kyllä suuressa joukossa voi olla muutamia Maisa T:n kaltaisia herkkuja jotka saa oman rallikuskin/hyvän miehen, mutta kyllä sellaisia rotunaisia on aika vähän.

Ihminen, joka puhuu naisen 'jälleenmyyntiarvosta', ei saa minkäänlaista puolisoa. Ja hyvä niin. Maailma pysyy parempana paikkana.

Vierailija
62/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysempi pimppi, toisen miehen kakarat, lapsien aiheuttama vaikutus rahaan ja aikaan, ex mies ja sen suku kuvioissa, lapset aina sun edellä ja riippuvat rinnat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastuu, eikö vain? 

On totta, että erot tapahtuvat useammin naisen aloitteesta. Mutta niihin on usein varsin hyvä syy. Ei naista pahenna ero eikä lapsi/lapset sinällään. 

Kyllä se valitettavasti vaikuttaa jälleenmyyntiarvoa laskeva tekijä ja varsinkin 18-42v ikähaitarissa, vanhempana sen haitta tai merkitys yleensä pienenee.

Kyllä suuressa joukossa voi olla muutamia Maisa T:n kaltaisia herkkuja jotka saa oman rallikuskin/hyvän miehen, mutta kyllä sellaisia rotunaisia on aika vähän.

Ihminen, joka puhuu naisen 'jälleenmyyntiarvosta', ei saa minkäänlaista puolisoa. Ja hyvä niin. Maailma pysyy parempana paikkana.

Näi o. Jokainen tuonkin tänne kirjoittama viesti on voitto naissukupuolelle, koska siitä tietää että ukko on täällä länkyttämässä eikä kenenkään naisen kiusana irl.

Vierailija
64/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voi ajatella mikä ”kannattaa” tai ”ei kannata”? Tunteethan sen ratkaisee. En mä ainakaan koskaan oo mitenkään osannut asettaa mitään tiettyjä kriteereitä kumppanille. Johonkin vaan tuntee voimakasta vetoa ja jos tunne on molemminpuolinen niin ei paljoa tarvita että ollaan korvia myöten rakastuneita. Ei siinä paljoa mitkään järki syyt paina kun ainoa tavoite on saada olla yhdessä. Silloin vaan asiat laitetaan toimimaan!

Vierailija
65/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, kertokaa miksi miehen ylipäätänsä kannattaisi "ottaa" itselleen nainen?

Jos tämä on kohdallasi epäselvää niin sinun ei ehkä kannata ottaakkaan.

Onhan tästä paljon tutkimuksia, että suhteessa elävät miehet elävät pitempään ja ovat terveempiä ja onnellisempia kuin yksinelävät. Mies taloudessa taas lyhentää naisten elämää ja vähentää tyytyväisyyttä.

Päivitä tietosi, sillä avioliitto/parisuhde ei enää välttämättä ole se terveellisempi vaihtoehto edes miehelle.

Toiseksi, nuo aikaisemmat tutkimukset on tehty juostenkusten - koskaan ei ole verrattu miehiä sosioekonomisten ryhmien välillä vaan tyyliin "koulutettu naimisissa oleva mies" vs "kouluttaman elämänhallintansa menettänyt mies". Jälkimmäiset eivät "pääse" edes parisuhteeseen joten on helppoa vetää mutjat suoriksi parisuhteen "terveellisyydestä".

Mikähän olisi tulos kun verrattaisiin avioliitossa alkoholusoitunut mies vs kouluttautunut ikisinkkumies, tai sitten edes kouluttautunut mies avioliiitossa vs kouluttautunut ikusinkku? Jälkimmäisestä on ihan empiiristä kokemusta, ei tarvitse katsoa kuin duunini 30-40v sinkkuina pysytteleviä dippainssi/inssiäijiä, lähes järjestäen fyysisesti paremmassa kunnossa ja pirteämpiä kuin me "isimassuiset...". Itse ollessani poikamies elin huomattavasti terveeliaempää elämää kuin naisen ilmestyttyä kuvioihin - hän mm kielsi minulta "pyjamahomostelun" eli judon koska oli naurettavaa että aikuiset miehet ähisee matolla yrittäen kuristaa toisensa...hitto kun annoin tuossa(kin) hänelle turhan helposti myöten, mutta kun turhaan pelkää menettävänsä jotain mitä pidemmän päälle voisikin olla ilman.

Vierailija
66/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maailma ei oo niin mustavalkoinen että naisia vaan "otetaan". Yleensä ihmiset tutustuu ja rakastuu ja jos sillä toisella sattuu olevan lapsia, niin sillä tuskin on väliä jos muuten sopii yhteen ja pitää toisesta.

Vierailija
67/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka käyttävät sanaa "toinen kierros" ja puhuvat naisoletetuista kuin karjalaumasta ovat muutenkin niin cringejä ja juntteja, että kannattaa ottaa ensimmäinen joka sinut huolii. :)

Vierailija
68/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka käyttävät sanaa "toinen kierros" ja puhuvat naisoletetuista kuin karjalaumasta ovat muutenkin niin cringejä ja juntteja, että kannattaa ottaa ensimmäinen joka sinut huolii. :)

En kyllä voisi elää sellaisen naisen kanssa, joka puhuu "cringeistä" ihmisistä.

Vierailija
69/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itse olen eronnut nainen, tosin lapseton. Minä en ainakaan ehdoin tahdoin halua sekaantua mihinkään uusperhesählinkeihin, joten jos miehellä on ennestään lapsia, niin ei se ainakaan mikään plussa ole.

Minun täytyisi olla mieheen todella rakastunut, ja siltikään en todennäköisesti haluaisi muuttaa yhteen, vaan pitäisin suhteen ihan seurusteluna ja kumpikin asuisi omillaan. Eli ymmärrän täysin, jos miehet ajattelevat samoin.

Vierailija
70/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samasta syystä kuin naisenkin kannattaa ottaa tälläinen mies. Kokemusta luulis löytyvän ja jotain oppineen. En usko että juuri kukaan haluaisi esim. minua jolla ei lapsia.

Vierailija
71/75 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa olla toisella kierroksella? Olen 41-vuotias nainen, jolla on takana kaksi seurustelusuhdetta ja yksi avioliitto. Ei lapsia. Monennellako kierroksella olen?

Vierailija
72/75 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan "kannata" ylipäätään havitella sellaista kumppania, jota ei pidä itselleen sopivana. Miehillä on tähän oikeus, mutta naisilla myös. Siinä mielessä ulimiesten iänikuinen valitus siitä, että tarjolla olisi "vain" yksinhuoltajia on ihan turhaa. 

Kumppania ei "oteta", parisuhteeseen tarvitaan kaksi halukasta ja myöntyväistä ihmistä. Mikäli jompaa kumpaa ei nappaa, se on sitten siinä. 

Ohis mutta minkä tapia tämä sama mekaniikka ei toimi työsuhteissa? Miksi sanotaan että työttömän pitää vain mennä töihin? Vaikka työnantajaa ei nappaisikaan palkata?

Sama logiikka toimii. Jos et saa Bad Pittiä, vamppaat Jaskan naapurista. Jos et saa helppoa duunia kymppitonnin palkalla, paistat pihvejä Hesessä.

Jos saatavilla olevat ei kelpaa niin pärjäät yksin ja minimitoimeentulolla.

Vierailija
73/75 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä miehen kannattaisi kiinnostua naisesta joka luultavasti on jo yhden miehen jättänyt ja lapsen isättömäksi tehnyt? Naiset ovat kovia ottamaan eroja ja päättämään suhteita joten miksi miehen kannattaa tällaisesta naisesta kiinnostua?

entäpä jos se mies onkin jättänyt tämän naisen tai kuollut tai makaa sairaalassa vihanneksena? Yh äiteihin on mielestäni turhia ennakkoluuloja kuten tuo sinunkin. Ei jokainen yh ole halunnut olla yh. Itse olen yh äiti ja koko nuoruuteni etsin miestä kun töiltäni ehdin että saisin hyvn perheen. Lopulta löysin ja sain vauvan mutta meidät jätettiin kaksin. Kun näen perheitä niin toivon että joku mies minut ja lapseni vielä huolisi. Haluaisimme kokonaisen perheen ja aivan varmasti en päästäisi sitä aarretta elämästäni pois. Mutta en tietenkään väkisinkään pitäisi. Vastaukseni sinulle on :rakkaus, jos rakastat häntä ja yhdessäolo on sellaista että teillä on hyvä olla, siksi. Elämä on lyhyt.

Vierailija
74/75 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mies saa jo valmiiksi tehdyt lapset ja jonkun elämää nähneen, käytetyn prinsessan, eikä taatusti ole liian tiukka. Ja jos sellaisen menettää niin vastaavia kyllä loytyy uusia.

miten niin ei liian tiukka? Minun lapsi syntyi leikkauksella kun ei mahtunut alateitse. Ihan sama tiukkuus siellä on. Ei se tarkoita jos on synnyttänyt että on holoholo!

Vierailija
75/75 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua pitkää suhdetta.