Saara Aalto ei mennyt euroviisujen ennakkojuhliin
Kommentit (1107)
Pete Parkkonen viisuihin! Voisi jopa voittaa. Aito ja iloinen, ja osaa laulaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran ahdistukseen ja masennukseen olette vaikuttaneet te alati tälläkin palstalla häntä haukkuvat. Ei kukaan ihminen kestä sellaista loputtomasti. Ensin murratte, sitten haukutte kun murtuu. Eikö teidän tulisi olla iloisia? Saitte mitä halusitte.
Lue se juttu. Saara kertoo olleensa masentunut ja ahdistunut jo tvofin aikoihin, kun teki 300 keikkaa vuodessa itku silmässä. Silloin ei Saarasta puhuttu täällä sanaakaan.
Saaraa on aktiivisesti arvosteltu noista ajoista lähtien. Nykyään saara-viha on monelle täällä se ainoa kokopäivätyö. Se on se todellinen masennuksen syy, vaikkei saara sitä ehkä itselleenkään myönnä. Olisitte nyt ylpeitä itsestänne, tähän olette pyrkineet.
Saaraa on kiusattu koulussa. Koulukiusaaminen jättää monesti pysyvät jäljet, koska lapsi ja nuori on silloin kehitysvaiheessa. Hän ei usko itseensä, hän pelkää epäonnistumista, hän alisuoriutuu jne. Luonnollinen seuraus koulukiusaamisesta.
Saara myönsi, ettei koulukiusaamista ollut, hänestä vain tuntui siltä.
Vaikka saaraa olisi kiusattu, niin siirtääkin pääsee yli jos vain omaa tahtoa löytyy. Mitään ei tarvi antaa anteeksi, mutta ei sitä ikuisuuksiin voi ryvetä menneisyydessä. Töitä se kyllä tietää, että pääsee läpi kaikesta paskasta
Saara hymyilee, vaikka sisällä kuohuu. Miksei esittänyt vahvaa ja iloista pari kuukautta? Kesällä sitten se masis. Saara sanoi häistä jännästi, kun kysyttiin, että toivottavasti ovat kesällä.
Mulla ei aiemmin ole ollut juuri minkäänlaista mielipidettä Saarasta, mutta nyt tuntuu, että hän ei ole millään lailla balanssissa. Miksi hän velloo vuosikausia katkeruudessa Suomea ja suomalaisia kohtaan?! Ei kotimaata ja yleisöä/faneja saa jatkuvasti mollata! Ajatella voi mitä vaan ja niitä tunteita kannattaa käsitellä vaikka lähipiirisssä, mutta ihan kaikkea ei kannata laukoa ääneen!
Saaran julkisuuskuva kaipaa kipeästi parannusta, jollei se ole jo myöhäistä.
Masennuksesta ja ahdistuksesta saa/pitää puhua, mutta en tiedä oliko fiksu siirto nostaa tätä korttia voimalla esiin ennen Euroviisuja?
Miksi aina velloa menneessä, miksi? Viimeisen vuoden aikana on tippunut palkintoa, tukea, edustus Euroviisuissa, on saanut tehdä töitä ulkomailla, muuttaa Lontooseen jne. jne.
Ei tässä enää mitkään valmentajat auta, vaan pitkäkestoinen terapia, että voi selvittää syyt masennukseen ja ahdistukseen, kun selkeästi elämästä ei voi nauttia, vaikka on nuori, terve, lahjakas ja menestyvä.
Miksi ihmeessä Saara Aalto yrittää olla poptähti, kun se ei häneltä luontevasti onnistu ja kaikki on niin kovin vaikeaa ja raskasta koko ajan? Hän ei vaikuta tyytyväiseltä elämäänsä ja kun se välittyy kaikesta, on turha höpöttää tekopirteästi onnellisuuskouluista ja unelmien toteutumisesta. Siellä kaiken hörhöilyn takana vaikuttaa olevan hyvin uupunut ja rikkinäinen ihminen.
Olisiko Saaran parempi olla, jos tekisi päätyökseen vaikka lastenohjelmien dubbauksia ja laulunopetusta. Niistä hän saisi elantonsa vähemmällä väkinäisellä pusertamisella.
Hemmetin rinsessa hommatkaa äkkiä joku tuuraajan ennen kuin tuo otus menee sössimään koko Suomen maine en
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuntenut monia narsisteja, ja tulee mieleen että tämä voisi olla tällainen narsistin temppu. Hän petaa tilannetta siihen suuntaan, suunnitelmallisesti, että jos tulee häviö niin sen voi helposti selittää masennuksella tai sen kaltaisella diagnoosilla. Voi sitten selittää lehdistölle miten ei pystynyt laittamaan itsestään kaikkea likoon jne. Kerää säälipisteitä, jos/kun ei onnistukaan viisuissa. Suunnitelmalliselta peliliikkeeltä kuulostaa, vai miksi juuri nyt antaa tällaisia haastatteluja? Masentunutkin ihminen kykenee vallan mainiosti lähtemään tärkeään tapahtumaan, jos kyseessä voi olla oma iso läpimurto uralla.
Jättämällä euroviisujen ennakkojuhlat väliin, hän kyllä nyt petti koko Suomen kansan. Tekisi mieli kuitata Ylelle jotain. Iso moga Yleltä ottaa tällainen tyhjänpuhuja remmiin ja antaa ilmaiseksi noin hyvä asema, tyypille joka ei ota mitään tosissaan. Paljon puhetta mutta hyvin vähän oikeaa toimintaa. Sabotoi itse oman uransa, joka voisi olla juuri nyt noususuhdanteessa.
On tajunnut ettei tule pärjäämään, joten nyt onkin nips naps vyöryttänyt siitä(kin) suomalaisille ja puuhaa itse jo ihan muuta.
Ei tuo nyt ainakaan minun mielestäni ole kovin hyvää ennakkomarkkinointia viisujen alla avautua jostain masennuksesta tms, ei siitä ainakaan säälipisteitä saa, ihmiset haluaa positiivisen voittajan. Vaikka toisaalta, viime vuonna voitti se sydänongelmista kärsinyt mies. Silti tuollaiset avautumiset olisi minusta kannattanut antaa vasta kisojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Masentunutkin ihminen kykenee vallan mainiosti lähtemään tärkeään tapahtumaan, jos kyseessä voi olla oma iso läpimurto uralla.
Mutta se koulukiusattu pikkutyttö Saaran sisällä ei pysty. En tunne Saaraa, mutta olen myös koulukiusattu ja tiedän, että koulukiusattu lapsi minussa ei pysty suoriutumaan väitöstilaisuudesta, joten en edes yritä sitä. Saara tärisi jännityksestä Hartwall-areenalla, nyt perui promotilaisuuden, pystyykö hän kokoamaan itsesä Euroviisulavalle? ( Toivotaan <3 ) Laulutaito riittää ja Saara on kaunis ja lahjakas, mutta silti se kiusattu pikkutyttöpersoona vie välillä voiton aikuisesta, vahvasta naisesta. Tätä siis tapahtuu minulle tietyissä tilanteissa ja tunnistan tai sitten vain luulen tunnistavani saman Saarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunutkin ihminen kykenee vallan mainiosti lähtemään tärkeään tapahtumaan, jos kyseessä voi olla oma iso läpimurto uralla.
Mutta se koulukiusattu pikkutyttö Saaran sisällä ei pysty. En tunne Saaraa, mutta olen myös koulukiusattu ja tiedän, että koulukiusattu lapsi minussa ei pysty suoriutumaan väitöstilaisuudesta, joten en edes yritä sitä. Saara tärisi jännityksestä Hartwall-areenalla, nyt perui promotilaisuuden, pystyykö hän kokoamaan itsesä Euroviisulavalle? ( Toivotaan <3 ) Laulutaito riittää ja Saara on kaunis ja lahjakas, mutta silti se kiusattu pikkutyttöpersoona vie välillä voiton aikuisesta, vahvasta naisesta. Tätä siis tapahtuu minulle tietyissä tilanteissa ja tunnistan tai sitten vain luulen tunnistavani saman Saarassa.
Saaraa ei edes ole koulukiusattu. Hän on kokenut vain niin. Hän ei kestä lainkaan että joku on eri mieltä. Se on heti kiusaamista.
Tai sitten sitä ei edes ollut kutsuttu sinne ja tää on nyt meriselitys sille hänen puuttumiselleen.
No jos tilanne on ollut tämä jo monia vuosia, niin miksi ihmeessä hän asettuu viisuehdokkaaksi? EDUSTAMAAN SUOMEA. Tietää itsekin että ei kykene noin suureen tehtävään. Törkeää!!
Esittäjän lisäksi kisabiisi vaihtoon Diandra - Domino.Tupla D:llä voittoon ;-)
Pahasti koulukiusattu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran ahdistukseen ja masennukseen olette vaikuttaneet te alati tälläkin palstalla häntä haukkuvat. Ei kukaan ihminen kestä sellaista loputtomasti. Ensin murratte, sitten haukutte kun murtuu. Eikö teidän tulisi olla iloisia? Saitte mitä halusitte.
Lue se juttu. Saara kertoo olleensa masentunut ja ahdistunut jo tvofin aikoihin, kun teki 300 keikkaa vuodessa itku silmässä. Silloin ei Saarasta puhuttu täällä sanaakaan.
Saaraa on aktiivisesti arvosteltu noista ajoista lähtien. Nykyään saara-viha on monelle täällä se ainoa kokopäivätyö. Se on se todellinen masennuksen syy, vaikkei saara sitä ehkä itselleenkään myönnä. Olisitte nyt ylpeitä itsestänne, tähän olette pyrkineet.
Saaraa on kiusattu koulussa. Koulukiusaaminen jättää monesti pysyvät jäljet, koska lapsi ja nuori on silloin kehitysvaiheessa. Hän ei usko itseensä, hän pelkää epäonnistumista, hän alisuoriutuu jne. Luonnollinen seuraus koulukiusaamisesta.
Vaikka saaraa olisi kiusattu, niin siirtääkin pääsee yli jos vain omaa tahtoa löytyy. Mitään ei tarvi antaa anteeksi, mutta ei sitä ikuisuuksiin voi ryvetä menneisyydessä. Töitä se kyllä tietää, että pääsee läpi kaikesta paskasta
Evät kaikki tietenkään pääse, se riippuu niin paljon tukiverkostoista ja koulunjälkeiseisen ajan elämänkokemuksista. En minä ole päässyt koulukiusaamisen aiheuttamista ongelmista kokonaan eroon vaan ne vaikeuttavat elämääni edelleen. Olen kyllä aktiivisesti työstänyt asioita, mutta ei ole takanapäin vielä. Aivot muovautuvat koulukiusaamisen aikoihin joten korjaaminen on joskus mahdotonta. Ei missään tarvitse rypeä vaan reaktiot tulevat automaationa.
Vierailija kirjoitti:
Pahasti koulukiusattu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evät kaikki tietenkään pääse, se riippuu niin paljon tukiverkostoista ja koulunjälkeiseisen ajan elämänkokemuksista. En minä ole päässyt koulukiusaamisen aiheuttamista ongelmista kokonaan eroon vaan ne vaikeuttavat elämääni edelleen. Olen kyllä aktiivisesti työstänyt asioita, mutta ei ole takanapäin vielä. Aivot muovautuvat koulukiusaamisen aikoihin joten korjaaminen on joskus mahdotonta. Ei missään tarvitse rypeä vaan reaktiot tulevat automaationa.
No ei siitä ainakaan life coachien kanssa pääse samalla kun haalii itselleen kuusinkertaisen työmäärän ja surkeat tukijoukot.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt jo vihdoinkin ettei Saaraa ole kiusattu koulusa. Hän vain on keksinyt, että tuola selityksellä saa taas hieman lisää sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaraa ei edes ole koulukiusattu. Hän on kokenut vain niin. Hän ei kestä lainkaan että joku on eri mieltä. Se on heti kiusaamista.
Kuulostaa valheellisen terapian tulokselta.
Olisiko Saara halunnut viisuihin jollain toisella kappalella vai oliko Monsters hänen suosikkinsa? Mietin vaan, että onko tämä mielenosoitusta siitä, että ihmiset äänestivät "väärin"?
Diandra olisi ihana euroviisuedustaja!