Käsittämätön fyysinen vetovoima
Pakko avautua, jospa saisi jotenkin järkeiltyä tätä tunnetta kuriin. Vai onko se mahdollista edes? Tunnen todella voimakasta fyysistä vetovoimaa ja jännitettä erästä miestä kohtaan. Se alkoi niin että ensin ihailin häntä tai pidin (pidän siis yhä) tavattomasti hänen persoonastaan ja kaikesta. Hän on todella kiltti ja ystävällinen kaikille ja hyvin karismaattinen. No eipä siinä, olen saanut osani tästä ystävällisyydestä ja vähän enemmän. En koskaan olisi voinut kuvitella että jotain tämän kaltaista tuntisin. Yhdessä kohtaa hän hyvin hienovaraisesti ylitti erään tietyn rajan mutta se jäi siihen yhteen kertaan (ei ole ollut tilaisuutta toiseen kertaan) eikä kukaan muu tiedä tästä. Joku jännite kasvaa välillämme päivä päivältä ja nykyään on puoleltani jo sillä mallilla että jos menen viereensä seisomaan, tuntuu etten voi pitää näppejäni erossa joten minun on mentävä kauemmas (pikkarit kastuu jne). Enkä voi tehdä mitään eikä koskaan mitään voi tapahtua. Voiko tää olla vain mun päässä? Tottakai voi.. miten tästä eroon? Koitan pysyä ja aion pysyä ja pysyn viileänä ja etäällä vaikka aivan jotain muuta haluaisin. Muita samassa tilanteessa?
Kommentit (7)
Ai niin kun tää oli tää paikka, haukkukaa ja tuomitkaa älkää missään nimessä auttako. XD Kukaan sanonut että mitään olisin tekemässä, koitan tässä päätäni viilentää. Enkä kerro taustoista enempää, mikään vaan nyt ei ole mahdollista meidän välillä, syillä ei mitään väliä kun ne on olemassa.
Mulla on ollut samankaltaisia tuntemuksia ja vähän vastaavanlainen tilanne. Mitään hienovaraisesta kummempaa meidän välillä ei myöskään ole tapahtunut eikä todennäköisesti tapahdu. Muutama kuukausi sitten tämä nainen ns. avautui mulle, jonka jälkeen hän on ignoorannut mut täysin. Tämä tarkoittaa, et hän tyyliin kulkee mun ohi ja katsoo "läpi". Mua on tosissaan ihmetyttänyt tän henkilön yltiöneutraali käytös mua kohtaan sen ns. avautumisen jälkeen. Itselleni mä oon tän kuitenkin perustellut, et parempi näin, vaikka tää mua raastaisikin.
Joidenkin kanssa näin vaan ilmeisesti käy. Minulla samaa yhden työkaverin kanssa, joka vaikuttaa olevan ihastunut minuun. Olen aviossa, joten olen tavallaan turvassa. En tiedä
mikä tilanne olisi jos molemmat oltaisiin vapaita. Toisaalta minua ei nappaa tässä miehessä tupakointi, alkoholin käyttö, joka tosin voi olla sivistynyttäkin ja tatuoinnit ovat minulle nou, nou. Samoin hänen pukeutuminen.
Mullakin on yksi sellainen ihminen. Me tosin ollaan kaikenlaista yhdessä tehtykin. Oli vuosia välissä, ettei nähty. Mutta mikään ei ole muuttunut. Hänet kohdatessani on juuri tuo tunne, että on pakko saada koskettaa.
Jos pikkarit ihan kastuu niin varmaan on kyse virtsankarkailusta.
Jätä se mies rauhaan ja anna pikkareidesi kostua.