Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, kertokaapas mikä puhelin kannattaa ostaa

Vierailija
09.04.2018 |

Kriteerit
-Hyvä hinta-laatusuhde, 600e ehdoton maksimi, mutta mielellään 200-400 hintaluokassa
-Mahdollisimman pitkäikäinen
-Lisäplussaa vähintään 5" näytöstä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tykkää omastaan. Mulla ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin Nokian puhelimia. Tätä kesällä ostamaani jouduin odottamaan pitkään, sitä edeltävä nokialainen oli työvuorossa 5 vuotta. 

Ei tuohon sun kysymykseen ole mitään oikeaa vastausta. Riippuu sinusta ja sun tarpeista (joita et paljonkaan valottanut) enemmän kuin puhelimen teknisistä ominaisuuksista. Mulle Nokia on ainoa ja sille pysyn uskollisena. Ja olen vähän ylpeäkin siitä, etten ole muihin puhelimiin suostunut.

Vierailija
2/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnePlus 5T

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintalaatusuhteelta parhaat ovat varmasti Honor 8 tai 9, sekä OnePlus.

Vierailija
4/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään mikään ei ole juuri sen pitkäikäisempi kuin mikään toinenkaan koska kaikkien komponentit tulevat hyvin pitkälti samoilta tehtailta.

Satasella saat 6" näytön jo.

Vierailija
5/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huawei Honor 8 miinuksena lasinen takakansi, joka rikkoutuu helposti eli joutuu varomaan etulasin lisäksi takalasin rikkoutumista. Lisäksi akku temppuilee pahasti Suomen pakkasissa.

Vierailija
6/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huawei Honor 8 miinuksena lasinen takakansi, joka rikkoutuu helposti eli joutuu varomaan etulasin lisäksi takalasin rikkoutumista. Lisäksi akku temppuilee pahasti Suomen pakkasissa.

Mutta erinomainen kamera. Ja se takalasi maksaa muutaman euron kotiin kannettuna.

Vierailija
7/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäikäisyydellä tarkoitin sitä, että saako esim iphonelle paremmin päivityksiä kuin androidille? Ja näytön suuruudella tarkoitin, että mieluiten katselen noin 5"-5-5" näyttöä. Siitä isompi tai hyvin pieni ei ole näppärä mielestäni. Mulla ei kauheasti ole vaatimuksia, hyvä kamera ois kiva, mutta muuten ihan perus surffailua, joten voin tinkiä näytön tarkkuudesta ja muista luksus puhelimen ominaisuuksita! Honor9 olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona. Ap

Vierailija
8/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisia kokemuksia toivoin! Mulla on puhelin kovassa käsittelyssä, joten toivoisin kestävyyttä. Vesitiiviys Plussaa!