Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen hankalat makutottumukset ruoan suhteen

Vierailija
09.04.2018 |

Tästäkin aiheesta varmaan jo monta ketjua, mutta mitä mieltä naiset ootte, jos makutottumukset ei ruoan suhteen parisuhteessa mätsää? Ei käy miehelle valkosipuli, nuudelit, itämainen ruoka ja mä kun tykkään ihan kaikesta ja mielelläni kaikkea uutta maistan. Meillä siis ihan uusi suhde kyseessä ja tää asia kyllä hiertää minua. Ei ees pussailla voi mun kanssa, jos oon valkosipuliruokaa syönyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea poika. Väännä tortut lautaselle ja sano sille "NYT S.A.A.T.A.N.A.N NAMINAMI POIKA LAPIOT SEN TORTUN NAAMAAN. SE ON TULLUT SUORAAN P.E.R.S.E.E.S.T.Ä. HULAHULA"

Vierailija
2/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nirsoilija ja yököttelijä olisi turnoff.

Itselleni hyvä ruoka ja uudet maut ovat nautinto, ja siihen liittyy myös uusien makujen maistelu ja kokeilla erilaisia keittiöitä.

En voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa, joka ei haluaisi lähteä kokeilemaan uutta enistä ravintolaa, koska "en usko että tykkään". Tai jonka kanssa ei voisi kokkailla lihamakaroonilaatikkoa eksoottisempaa.

Ei tulisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, siis saat ihan tuostakin ongelman väännettyä. Mites jos sä syöt mitä haluat ja mies samoin. Jos suukotella ei voi, niin sitten molemmat joustaa? Parisuhde, tiedätkö se on joustamista suuntaan ja toiseen... Oletko 18 vuotias tai hyvinkin nuori?

Vierailija
4/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä ilmenee?

Vierailija
5/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus, siis saat ihan tuostakin ongelman väännettyä. Mites jos sä syöt mitä haluat ja mies samoin. Jos suukotella ei voi, niin sitten molemmat joustaa? Parisuhde, tiedätkö se on joustamista suuntaan ja toiseen... Oletko 18 vuotias tai hyvinkin nuori?

oon kylläkin ihan keski-ikäinen nainen ja mun mielestä se joustaminen pitää tapahtua ihan jossain muissa, paljon tärkemmissä asioissa.

Vierailija
6/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon kylläkin ihan keski-ikäinen nainen ja mun mielestä se joustaminen pitää tapahtua ihan jossain muissa, paljon tärkemmissä asioissa.

Ja sun valkosipuli tekee jo vaikeeta? Vähän jo pelottaa että mitenhän ne tärkeämmät asiat ahdistaa. Pienet on sulla murheet.

Vierailija
7/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on henkinen keppihevostyttö.

Vierailija
8/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvität, onko jotain ruokaa, josta molemmat tykkäätte. Sitten syötte sitä, ja välillä syöt (sovitusti) sitä, mitä itse haluat syödä.

Vierailija
9/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kertoo tietynlaisesta joustamattomuudesta ja kokeilunhaluttomuudesta. Ehkä on (tai on hyvin todennäköisesti) tuollainen muidenkin uusien ja erilaisten asioiden suhteen. Toiset varmaan sietää tätä enemmän ja toiset tarvitsevat rohkeamman ja heittäytyvämmän puolison. 

Vierailija
10/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi tuollaista miestä. Hänen lomamatkansakin suuntautuu varmaan jonnekin Kanarialle, missä on turvallisia lihapullia tarjolla. 

Vierailija
11/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens noin muuten? Onko tullut ilmi muitakin estoja?

Vaikeeta kyllä olis jos valkosipuli estäis pussailun... 

Vierailija
12/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä AP:n suvaitsemattomuus voisi olla toinen? Haluaa tehdä kuin tykkää ja ei voi/halua ymmärtää miestä?

Vierailija
13/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen etten mä  ees ala seurustella tuollaisen nirpan kanssa. Tapailu loppuu jos on liikaa erovaisuuksia jotta suhde toimisi ja  tuollainen on just yks niistä dealbreakereista.

Vierailija
14/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä AP:n suvaitsemattomuus voisi olla toinen? Haluaa tehdä kuin tykkää ja ei voi/halua ymmärtää miestä?

Mies tuossa on känkkä. Valkosipuli on jees.

Vierailija
15/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Jos mä tapaisin miehen joka nirsoilee ja nyrpistelee ruualle, menisi mielenkiinto heti. Sellainen ihminen ei voi esimerkiksi matkustaa sellaisille matkoille mitä mä haluan tehdä, eikä muutenkaan jakaa mun arkea. Enkä halua sellaista parisuhdetta missä on omat ruuat ja kokkaamiset ja omat ravintolaillat ja omat matkat. Ne on tärkeä osa mun elämää, joten ei meillä olisi sitten paljon yhteistä tekemistä.

Vierailija
16/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tykkää nirsoilusta, mutta valkosipulin jälkilöyly saattaa tuntua liian vahvalta joskus (jos toinen on oikein urakalla vetänyt).

Vierailija
17/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii-i, kaikkia ei oo tarkoitettu toisilleen. 

Jos oikeesti tykkää toisesta ja tahtoo olla sen kanssa, ei tuu ongelmia kun on halua pelata yhteen tilanteessa kuin tilanteessa. 

Vierailija
18/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en tykkää nirsoilusta, mutta valkosipulin jälkilöyly saattaa tuntua liian vahvalta joskus (jos toinen on oikein urakalla vetänyt).

Joo, se eilisillan viina ja krapulapizzayhdistelmä on killeri, mut se on jo oma juttunsa.

Kohtuullinen valkosipulin käyttö säännöllisesti ei oikeesti edes haise. Jos jonkun ominaistuoksu ei miellytä, se on sit jo suurempi ongelma. 

Vierailija
19/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää se, että kun valmistan tarkasti maustaen jonkun kivan ruokalajin ja siihen sopivat lisukkeet, ja tarkoitus on kokea näiden makujen harmonia ja yhteensopivuus, niin eikös mies tuo pöytään sinapit ja maustekastikkeet, joilla huolella harkitut maut saa varmasti häivytettyä. Tulee joka kerta mieleen, että ihan turhaan taas näin vaivaa, sama mitä mössöä tarjoan jos maut pilataan pöydässä. Mielestäni kokki laittaa mausteet ruokaan valmistusvaiheessa. Makaronilaatikot ja saunamakkarat poikkeuksena. Mutta makuasioista ei kai voi kiistellä ja minähän se tässä taidan nipottaja olla. Kuljetaan vähän eri polkuja näissä ruokajutuissa, ystävien mielestä olen hyvä kokki. Muuten mies kyllä syö kaikkea paitsi sushia, josta hänellä on pinttyneet ennakkoluulot. Aargh!