Parisuhteen piristäminen - Mikä teillä on toiminut?
Pidemmittä puheitta 10 vuotta yhdessä, lapsiperhe arki työt jne. Kaikki sinäänsä ihan ok, mutta sitä jotain saisi olla enemmän... Vinkkejä siitä mikä teillä on auttanut. Kiitos.
Kommentit (38)
Tässä olis hyviä vinkkejä pitkä liuta
Panen miestä peppuun. Strap onilla. En edes vitsaile
Noh, kolmannen henkilön kiinnostus jompaa kumpaa kohtaan toimii aina.
Joo, isomelainen ne*keri kimppaan, ja miehesi videokuvaa, kun saat mustaa melaa mekkoon. Kyllä muuten piristää.
Vaimolle siemennesteellä jatkettua kaakaota iltapalalla. Herättää keskustelua.
Eipä auttanut enää muu kuin sivusuhde.
En ole ylpeä, mutta eipä tee enää mieli a mpua kuulaa kalloon.
Mikä tahansa aktiviteetti ilman kersoja!!!
Yritetään vielä, asiallisia vinkkejä kiitos. Ap
No tuossahan noita on jo. Etkö osaa lukea?
Tantraseksi. Perehdy kunnolla kirjoilla, ei videoilla.
Uudet ystävät, pariskunnat. Ei tarvitse olla edes kovin kiinnostavia ihmisiä, huomaatte olevanne hyvä pari.
Yhteinen hotelliyö kylpylässä.
Roolileikit, mieluiten asusteilla.
Meillä auttoi se että sovimme tekevämne kahdestaan pieniä reissuja ja joka kuukausi pidämme treffi-illan/yön. Lisäksi olen piristänyt seksielämää uusilla seksikkäillä alusvaatteissa ja yhdessä olemme kokeilleet uusia asentoja ym. Olen ottanut paljon useammin mieheltäni suihin ja todella nauttinut siitä. Mieheni on puolestaan alkanut enemmän halailla ja ottaa kaiken puolin minua enemmän huomioon. Menemme nykyään nukkumaan yhtäaikaa ja keskustelemme, halailemme, pussailemme ja usein myös rakastelemme ennen nukahtamista. Aamulla käytämme hetken halailuun ja pussailuun ennen kuin nousemme sängystä. Tässä joitakin esimerkkejä mitä aloimme tehdä viime syksynä ja nykyään olemme kuin vastarakastuneita ( olemme olleet yhdessä 18 vuotta).
Flritti, ihan oikeasti ;)