Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ostaa asioita vaan näyttääkseen muille kuinka rikas on

09.04.2018 |

Vaikkei oikeesti olis eli elää koko ajan velassa. Minusta asia on niin että ratsuton mies on huoleton mies.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas toisaalta, ratsullinen mies on nopea mies.

Vierailija
2/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voivat (minä en).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa mitään näyttääkseen muille olevansa rikas? En osaa samaistua. Luulen, että moni joka ostaa itselleen liian kallista, on oikeasti vain vähän tyhmä, ja luulee, että laatu oikeasti merkkivehkeissä on niin paljon parempi.

Vierailija
4/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet tuon, että "vain näyttääkseen muille"? Mistä tiedät, että he itse eivät saa iloa itselleen?

Vierailija
5/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tuo suunta! Rikkain on se jolla ei ole velkaa.

Vierailija
6/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain oma tulkintasi. Useimmat ostavat, koska kokevat sen tarpeelliseksi jostakin syystä. Se syy voi sitten olla hyvä tai huonompi, mutta hevosettomilla on silti eri ongelmat kuin meillä ritareilla.

Vierailija
7/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet ostavat joitain merkkejä ja tavaroita vain siksi, että he voivat esitellä varakkuuttaan. Mutta eivät kaikki osta "merkkejä" ja kalliita tavaroita juuri noista syistä. Mä esim. ostan tiettyjen merkkejen tuotteita, koska ne ovat kestäviä. En halua olla ostamassa koko ajan uutta, joten ostan hyväksi havaittua ja kestävää. Esim. Haglöfsin ulkohousut ovat tällaiset. Mulla on ollut samat housut 5–6 vuotta. Käytän niitä vuoden ympäri, eikä niissä näy erikoista kulumaa. Mulla menevät aina housut rikki haaroista, mutta noissa ei ole merkkiäkään kulumisesta, vaikka käytän niitä paljon juuri lenkillä. Olisiko kannattanut ostaa jotkut halvemmat ja uusia ostos kerta toisensa jälkeen, vai tehdä kerralla hieman isompi satsaus? Samoin ostin viime syksynä Red Wingin kengät. Ne olivat kertaostona todella kalliit, mutta ne kestävät todella pitkään ja niitä voi korjata, jopa pohjat voi vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan