Naapuri taitaa huijata Kelaa
Kuulen, kun naapuri poistuu asunnostaan joka arkipäivä samoihin aikoihin aikaisin aamulla. Olen katsonut ikkunasta, että hänellä on yleensä aika tummat ja huomiota herättämättömät vaatteet päällä. Olemme aina välillä törmätessämme jutelleet ja puhuneet työttömyydestä (molemmat olemme). Luulen että naapuri käy pimeissä töissä. Hän saa siis aiheetta työmarkkinatukea ja toimeentulotukea. Pitääkö ilmoittaa Kelaan? Pitääkö soittaa vai tehdä netissä joku ilmoitus?
Kommentit (28)
Pientä paniikkia tuntuu olevan useimmilla vastaajilla, kun on kova kiire yrittää kääntää keskustelu keskustelijaan eikä itse asiaan. Taitaa osua ap:n aavistus ihan oikeaan!
Vierailija kirjoitti:
Pientä paniikkia tuntuu olevan useimmilla vastaajilla, kun on kova kiire yrittää kääntää keskustelu keskustelijaan eikä itse asiaan. Taitaa osua ap:n aavistus ihan oikeaan!
Huutista. Taitaa osua enneminkin päin mäntyä. Ap:n vainoharhaisuus ja kyttäys vimma & trollin paistaa kyllä niin läpi kun voi.
Naapurisi on aivan kuin minä. Lähden aamuisin 6. 15 ettei naapurit huomaisi minun olevan työtön. Vaimo tietää mutta lapselle ei ole kerrottu, ettei juttu leviä hänen toimestaan.
Harmittaa koska joudun näin toimimaan maineeni takia.
Ilman muuta ilmoitat Kelaan. Kun lähtee liikkeelle tummissa vaatteissta, on tietysti pimeissä töissä.
Jos naapurilla olisi värikkäät vaatteet päällä, et tietysti epäilisi mitään.
Hanki elämä itsellesi ja anna naapurisi olla.
Jeps aktivoitu on