Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän valkaisuliuskoja hampaisiini. Kysyttävää?

Vierailija
09.04.2018 |

Makoilen parhaillaan crestin valkaisuliuskat hampaissa tässä sängyllä. 24 liuskaa jo takana. Saa kysyä mitä mieleen juolahtaa 😎

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa varovaisia! Netissä on olemassa feikkejä valkaisuliuskoja, ja niissä on ollut jopa bensaa tai rotanmyrkkyä.

höm.. empä oo tommosesta koskaan kuullut vaikka oon foorumeita lukenu ja tutkinu noista liuskoista.. mut se bensa tms myrkky varmasti tuoksahtaa voimakkaalle? kait sen jo siitä hajusta huomaa että nyt on jokin vialla? nuo minun liuskat ei ainakaan haise millekkään epämääräiselle.

Vierailija
22/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa varovaisia! Netissä on olemassa feikkejä valkaisuliuskoja, ja niissä on ollut jopa bensaa tai rotanmyrkkyä.

höm.. empä oo tommosesta koskaan kuullut vaikka oon foorumeita lukenu ja tutkinu noista liuskoista.. mut se bensa tms myrkky varmasti tuoksahtaa voimakkaalle? kait sen jo siitä hajusta huomaa että nyt on jokin vialla? nuo minun liuskat ei ainakaan haise millekkään epämääräiselle.

sitäpaitsi noissa liuskoissa on sellainen hieno kääre mikä on tehtaalla suljettu. huomaisi varmasti aika nopeaa jos se kääre on avattu/revitty auki. sitä käärettä kun ei voi kotikonstein mitenkään huomaamatta sulkea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitäpaitsi noissa liuskoissa on sellainen hieno kääre mikä on tehtaalla suljettu. huomaisi varmasti aika nopeaa jos se kääre on avattu/revitty auki. sitä käärettä kun ei voi kotikonstein mitenkään huomaamatta sulkea :)

tuolla tarkoitettiin varmasti että kannattaa olla varma ostavansa aitoja ja alkuperäisiä tuotteita, koska esimerkiksi aasiassa tehdään valtavasti kopiotuotteita joita ei välttämättä ole helppoa erottaa alkuperäisestä. Ei niihin kukaan mitään rotanmyrkkyjä tunge vahingoittamistarkoituksessa, mutta kopiotuotteissa käytetään halpoja ja toisinaan hyvinkin epäterveellisiä kemikaaleja.

Vierailija
24/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Uskalsin kokeilla kun kaveri toi Amerikasta pari liuskaa. Tehon huomaa tosiaan jo ekan 30 min käytön jälkeen. Ostin sittemmin eBaysta myös liuskoja ja jakelun kavereille, kaikki ei uskaltanut kokeilla niitä. En käytä säännöllisesti vaan nuo pari kertaa kokeillut. Jos hammasrivissä hampaat eivät ole kovin tasaiset niin liuskat ei osu joka hampaaseen ja lopputulos näyttää epätasaiselta.

Vierailija
25/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuolla tarkoitettiin varmasti että kannattaa olla varma ostavansa aitoja ja alkuperäisiä tuotteita, koska esimerkiksi aasiassa tehdään valtavasti kopiotuotteita joita ei välttämättä ole helppoa erottaa alkuperäisestä. Ei niihin kukaan mitään rotanmyrkkyjä tunge vahingoittamistarkoituksessa, mutta kopiotuotteissa käytetään halpoja ja toisinaan hyvinkin epäterveellisiä kemikaaleja.

joo no tuo voi olla totta, jos tilaa todella epämääräisestä lähteestä..  empä ainakaa ite uskaltais jostai intokiinasta asti tilata noita.. parempi pysyä euroopan tai usan alueella, nii hyvin tod.näköisesti saa aitoa tavaraa :P

Vierailija
26/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysyttävää. Uskalsin kokeilla kun kaveri toi Amerikasta pari liuskaa. Tehon huomaa tosiaan jo ekan 30 min käytön jälkeen. Ostin sittemmin eBaysta myös liuskoja ja jakelun kavereille, kaikki ei uskaltanut kokeilla niitä. En käytä säännöllisesti vaan nuo pari kertaa kokeillut. Jos hammasrivissä hampaat eivät ole kovin tasaiset niin liuskat ei osu joka hampaaseen ja lopputulos näyttää epätasaiselta.

:)

joo se on totta että voi tulla epätasaista jos hampit ei oo iha suorassa. pitää kynnellä vaa tarkasti koittaa painella ne sinne epätasaisempien hampaiden päälle ja väleihin.

Vierailija
27/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne saa peitettyä ne hajut eri kemikaaleilla, ja jostain luin että on olemassa feikkejä Crestiliuskoja joissa olisi ollut lasinpesunestettä!

Vierailija
28/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisesta feikkikosmetiikasta on löytynyt vaikka mitä myrkkyjä, joten olkaa varovaisia kun ostelette netistä jotain merkkituotteita!

"Lead, mercury, arsenic, aluminum, and cyanide, all of which are toxic – some are even carcinogenic. Perhaps not as dangerous, but no less disturbing is the finding that some of the products even contain traces of human and rat urine!"

Vierailija
29/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne saa peitettyä ne hajut eri kemikaaleilla, ja jostain luin että on olemassa feikkejä Crestiliuskoja joissa olisi ollut lasinpesunestettä!

tuon takia kantsii lukee asiakkaitten palautteet ja kommentit myyjän sivulla ennenku lyö kaupat lukkoon, ja pysytellä iha tääl euroopan tai usan alueilla. aasiassa tuo voi olla mahollista..

Vierailija
30/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan näitä Jenkeistä Walgreensiltä, siellä on aidot Crestin sinetöidyt tuotteet Crestin omassa hyllyssä.

Vierailija
31/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuon takia kantsii lukee asiakkaitten palautteet ja kommentit myyjän sivulla ennenku lyö kaupat lukkoon, ja pysytellä iha tääl euroopan tai usan alueilla. aasiassa tuo voi olla mahollista..

Kuule, Aasiasta on päätynyt markkinoille myös täyteaineita jotka eivät ole mitään aitoja Restylaneja, niitä myydään sitten EUROOPASSA pistoshoitopaikkoihin joissa ei ole lääkelupiakaan. Täyteainekapselit ovat sisältäneet jopa pikaliiman kaltaisia aineita ja porukka ottaa sitten niitä halvalla huuliinsa!

32/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mahdolliset vauriot pelota, mitä valkaisu voi aiheuttaa kiilteelle, hammaskaulalle, ikenille ja limakalvoille?

Vierailija
33/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

euroopasta tai jenkeistä ostaminen ei ole valitettavasti varma tapa välttää feikkikosmetiikkaa.

Vierailija
34/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yepp myrkytyksiä voi saaha nykyää mistä vaa, pitäs muuttaa kauas mehtää asumaa jotta välttyis kaikenmaailman mömmöiltä. ruuassaki voi olla nykyää jo ties mitä :) mut maalaisjärkeä saa käyttää ku ostaa noita, ja tosiaan lukia palautteet ja kommentit tarkkaan ennenkuin ostaa :).

Vierailija
35/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Eikö mahdolliset vauriot pelota, mitä valkaisu voi aiheuttaa kiilteelle, hammaskaulalle, ikenille ja limakalvoille?

ei pelota koska oon lukenu noista jo puolvuotta niin suomenkielisiltä foorumeilta kuin enkun kielisiltäkin. luottavaisin mielin sitten ostin näitä ja oon käyttäny nyt toista kuukautta, eikä mitää probleemaa :P

Vierailija
36/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, tulos näillä on kirkastava kuin valkaiseva..

Vierailija
37/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plaah, tulos näillä on kirkastava kuin valkaiseva..

mikä merkki kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän