Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän valkaisuliuskoja hampaisiini. Kysyttävää?

Vierailija
09.04.2018 |

Makoilen parhaillaan crestin valkaisuliuskat hampaissa tässä sängyllä. 24 liuskaa jo takana. Saa kysyä mitä mieleen juolahtaa 😎

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko? Mistä ostat? Onko ollut haittoja? Esim. Vihlontaa?

Vierailija
2/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puoliväliä kokeilua alkanu tuloksia näkyy vasta koska laitoin ne väärin alussa nii oli aika hidasta. Ebaysta yksityiseltä bulgarialaiselta myyjältä. Vihloo toisinaan vähän ja muutaman tunnin, mut ei pahasti. Pesen hampit sensodynellä, nii se estää tosi paljo vihlontaa. Ilman sitä varmaa vihlois enemmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puoliväliä kokeilua alkanu tuloksia näkyy vasta koska laitoin ne väärin alussa nii oli aika hidasta. Ebaysta yksityiseltä bulgarialaiselta myyjältä. Vihloo toisinaan vähän ja muutaman tunnin, mut ei pahasti. Pesen hampit sensodynellä, nii se estää tosi paljo vihlontaa. Ilman sitä varmaa vihlois enemmä.

Ainut haitta näissä 30 minsan suikaleissa et on vaikia saaha ne pysynään alahampaissa koska kuolaa tulee, sen takia pitää hampaat kuivata talouspaperilla ennenku laittaa, tarttuu paremmin. Ja makaan sängyl et ei tuu kuolaa nii paljoa, pysyy paremmin. Ennen kokeilin 60 min suikaleita, ne pysyy paremin hampaissa kiinni kuin nää 30 minsan. Muuta haittaa ei oo ilmenny. Ikenet voi hyvin jne.

Vierailija
4/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hampaidesi kiille kunnossa? Mietin vain tuota vihlontaa, että johtuuko paljaasta hammasluusta/olisiko se mahdollisesti paljon kivuliaampaa kuluneella kiilteellä.

Kuinka paljon noiden väitetään valkaisevan?

Vierailija
5/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut cresteihin tosi tyytyväinen. Eron huomaa jo yhdestä käyttökerrasta ja nopeasti saa ihan valkoiset hampaat.

Mistä tilaat ja onko tullut tullit maksettavaksi? Täytyy taas tilailla lisää itselleni..

Vierailija
6/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa varovaisia! Netissä on olemassa feikkejä valkaisuliuskoja, ja niissä on ollut jopa bensaa tai rotanmyrkkyä.

Vierailija
7/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hampaidesi kiille kunnossa? Mietin vain tuota vihlontaa, että johtuuko paljaasta hammasluusta/olisiko se mahdollisesti paljon kivuliaampaa kuluneella kiilteellä.

Kuinka paljon noiden väitetään valkaisevan?

On kiille kunnossa. Nää ei vaurioita sitä. Vihloo ku on nii äkästä se valkaisuaine, mut ei vaurioita kiillettä. Sitä en tiedä et vihlooko enemmä jos huono kiille. Kantsii alottaa sensonydellä pesu hyvissä ajoin, esim viikkoa aijemmi, nii kerkee vaikuttaa ja estää mahdollista vihlontaa sitku valkaisee.

Riippuu hampaiden tummuudesta et miten hyvin valkaisee. Jos tosi tummat, kannattaa ostaa se isoin kuuri. Oikein käytettynä pitäisi valkaista ihan valkoiseksi. Mut jos tosi tummat, vaalenee kyllä tosi paljo, ei ehkä iha valkoiseksi saa kerralla. Kuurin voi toistaa muistaakseni puolenvuoden välein.

Vierailija
8/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ja aion taas ennen kesää aloittaa uuden "kuurin". Onhan se vähän hidasta, mutta kun hampaat vihdoin valkenee, on se vaivan arvoista. Itsellä ei vihlontaa, eikä muitakaan ongelmia ollut. Voin suositella kokeilemaan, vaatii kärsivällisyyttä, mutta lopputulos palkitsee. :D

Vierailija
9/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Minäkin olen ollut cresteihin tosi tyytyväinen. Eron huomaa jo yhdestä käyttökerrasta ja nopeasti saa ihan valkoiset hampaat.

Mistä tilaat ja onko tullut tullit maksettavaksi? Täytyy taas tilailla lisää itselleni..

tilasin ebaysta bulgarialaiselta yksityiseltä myyjältä. ei tarvinu tulleja maksaa, kait koska euroopan sisällä.. varmaan jos alat kauempaa tilaamaan, nii voi tulla tullien kans sotkua..

joo nää crestin liuskat on hyviä, tutkin varmaan puolvuotta erilaisia merkkejä ja menetelmiä, ja tätä crestiä ne kaikki suositteli, ja uskaltauduin itekki kokeilee :) huomasin vaa sen eron että 60 min liuskat on paksumpia ja jämäkämpiä, pysyy tiukemmi hampaissa kii, eikä valu sitä ainetta pitkin suuta tai aiheuta kuolaamista, mut nää 30 min liuskat on tosi ohkasia ja valuu ainaki mulla alahampaista irti koska se aine valuu sieltä ulos ja aiheuttaa lisää kuolaamista. pitää sängyllä maata ja hengittää suun kautta, et pysyy kuivempana hampaat ja liuska pysyy kiinni.. :D  ens kerralla tilaan kyllä taas niitä 60 min liuskoja.. niitten kans pystyy vaik suihkuunki mennä, ja ne pysyy kiinni silti.

Vierailija
10/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kuitenkin että jos hammasluu on luonnostaan keltainen niin ei mikään määrä liuskoja muuta hampaiden perusväriä valkoiseksi.

Vierailija
11/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vihloi niin paljon että jätin käyttämättä. Vaikutus oli kyllä melkein välitön ja kesti pitkään. Saatan joskus käyttää loppuun jos tulee joku erityinen tarvis näyttää erityisen säihkyvältä.

Vierailija
12/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vihloi niin paljon että jätin käyttämättä. Vaikutus oli kyllä melkein välitön ja kesti pitkään. Saatan joskus käyttää loppuun jos tulee joku erityinen tarvis näyttää erityisen säihkyvältä.

joo se vihlonnan määrä voi olla ihmiskohtasta. kokeile sensodynellä pestä ens kerralla hyvissä ajoin, nii jospa ei vihlois nii paljoa :). minulla on käytössä tuo sensodynen original. 

Vierailija
13/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan valkoisuus pysyy hampaissa?

Vierailija
14/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi kysymys. Mitä te ihmiset, jotka aina haluatte, että teiltä kysellään asioita saatte siitä, että teiltä kysellään? On jo askarruttanut pitkään tämä kysymys pääni sisällä ja nyt vihdoin kysyin. Oli pari vuotta sitten vielä pinnalla erikseen oikein tuota varten suunniteltu sivusto ask fm, jossa jokaisella oli egosentrinen sivu, jossa vastailtiin ihmisten kysymyksiin. Tämä hämmentää minua vieläkin jos rehellisiä ollaan. Ei ole asia selvinnyt.

Vierailija
15/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan valkoisuus pysyy hampaissa?

12-24kk käsittääkseni, jos et kovin paljon tupakoi ja kahvittele tai viinittele.. riippuu siis syötkö/juotko/käytätkö hampaita värjääviä tuotteita..

tupakoitsija ym. voi joutua valkaisemaan pari kertaa vuodessa :-/

its olen tupakoitsija, ja ekaa kertaa oon valkaisemassa, nii en osaa viel sanoa miten kauan nuo pysyy valkoisena.

Vierailija
16/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi kysymys. Mitä te ihmiset, jotka aina haluatte, että teiltä kysellään asioita saatte siitä, että teiltä kysellään? On jo askarruttanut pitkään tämä kysymys pääni sisällä ja nyt vihdoin kysyin. Oli pari vuotta sitten vielä pinnalla erikseen oikein tuota varten suunniteltu sivusto ask fm, jossa jokaisella oli egosentrinen sivu, jossa vastailtiin ihmisten kysymyksiin. Tämä hämmentää minua vieläkin jos rehellisiä ollaan. Ei ole asia selvinnyt.

Itsekeskeinen ihminen. Haluaa että muut kysyy häneltä ja ei itse halua kysyä muilta.

Vierailija
17/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vierastan ajatusta lasikantisesta kattilasta? Voiko sitä edes käyttää uunissa?

Vierailija
18/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emt. varmaa se on vaa mukava vastailla kysymyksiin :) mut itse aukaisin tän ketjun iha siinä mielessä että oon kiltti ja haluan auttaa niitä joita kiinnostaisi näitten liuskojen käyttö, mut ovat epävarmoja, tai eivät uskalla. 

Vierailija
19/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vierastan ajatusta lasikantisesta kattilasta? Voiko sitä edes käyttää uunissa?

hmm empä oo koskaan kokeillu lasikantista kattilaa tunkea uuniin.. eikö sulla oo uunia varten tarkoitettua vuokaa tms? :D. voi olla että se kattila ja kansi ei kestä liiallista kuumuutta? kokeile jos uskallat :)

hellakäytössä kattila lasikantineen on kätevä ku näkee siitä kannen läpi että mitä siellä kattilassa tapahtuu :P

Vierailija
20/37 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset yleisesti pitävät itsestään puhumisesta. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, osa ihmisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi