Naapurin kilttinainen taas tuijottaa läppäriään
Kommentit (28)
Sä olet tulkinnut sen väärin. Ei se ole yksin eikä raukka, se opiskelee. Eikä ole edes mikään surkea luuseri kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä rassukalla ole edes tablettia?
Läppäri on paljon kätevämpi kuin tabletti.
Ei mulla mitään läppäriä ole vaan IPad.
Oonkohan se mä :) Mulla on unettomuutta ja pitkään jatkunut kipuongelma. Mikähän kilttinaisella,
varmaan vaan tylsä tai yksinäistä?
Vierailija kirjoitti:
Tabletti on tosisurffarille todella paljon huonompi kuin läppäri. Ja läppäri on huonompi kuin pöytäkone.
Niin. Tätä teen kunnes poikaystäväni saapuu taas vierailulle kotimaastaan. :) Sit laitetaan sälekaihtimet kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet tulkinnut sen väärin. Ei se ole yksin eikä raukka, se opiskelee. Eikä ole edes mikään surkea luuseri kuten sinä.
Olet väärässä. Käyn töissä ja olen parisuhteessa sosiaalisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tätä teen kunnes poikaystäväni saapuu taas vierailulle kotimaastaan. :) Sit laitetaan sälekaihtimet kiinni.
Aiotko elättää a*rikkalaisen poikaystäväsi ?
Ehkä hän lukee tenttiin. Koska on ollut töissä viikonloppuna eikä ole siksi päivällä ehtinyt. Naapurissa kiltti mies täyttää kelan lomaketta ja huokaa, miksi naiset ovat niin etuoikeutettuja. Kaikki hyvää vain tippuu heille taivaasta miesten ansiosta. Kyynel vierähtää kiltin miehen poskelle ja Pirkka-hamsteri aivastaa.
:) ei tarvii nousta aamulla niin voi tuijottaa vaikka mitä. Näin kun stalkkasit mua mutta olin kuin en olis huomannut. Sitä paitsi pelaan pasianssia.
Vierailija kirjoitti:
Kilttinaisella on todennäköisesti useampikin purkki mielialalääketabletteja.
Lopeta mun siskon stalkkerointi, pervo. Olenkin aina ihmetellyt miten se viitsii pitää niitä läpinäkyviä verhojaan.
Mee pois mun parvekkeelta samaa liaania pitkin kuin tulitkin.
Kilttinaiset, voin tulla katsomaan teidän kanssa Netflixiä ihan milloin vaan. P19
Kuulostaa mukavalta. Itsekin viettäisin enemmän aikaa läppärillä jos ehtisin.
Mistä sä näet mun asuntoon? Mistä tiedät että olen kilttinainen?
Oletko se sinä, vastapäinen naapuri? Olen monesti vilkaissut ikkunasta otsaaasi, kun olet istuskellut ikkunan ääressä kuulokkeet päässä lukemassa tenttikirjojasi. Hiustyylisi perusteella pidin sinua aika komeana.
Tänään aurinko kurkisti pilvien takaa ja nousit sulkemaan verhot. Petyin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä näet mun asuntoon? Mistä tiedät että olen kilttinainen?
Sinulla on sälekaihtimet auki joka ilta ja yö. Illalla tai myöhemmin yöllä kun käyn pissattamassa koiraamme, näen ikkunaasi todella hyvin. Aina yksin, kilttinainen. Asumme viereisessä talossa. :D