"maajoukkuejalkapalloilija: Nuoria tyttöjä painostettiin suhteisiin vanhempien pelaajien kanssa"
maajoukkuejalkapalloilija: Nuoria tyttöjä painostettiin suhteisiin vanhempien pelaajien kanssa
https://www.mtv.fi/sport/muut-lajit/uutiset/artikkeli/palloliiton-pomo-…
Kuulostaa kamalalta. Mitenköhän paljon tällaista vielä nykyään ilmenee?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noissa porukoissa ole ollut aina se pari butch tyyppistä tapausta jotka ovat tuon painostamisen hoitaneet ja kun tietty käytöskoodi on omaksuttu niin sitä on sitten jatkettu. Kyllähän miesten puolella junnuja kiusataan monella tavalla, mutta onneksi sentään ei sänkyyn tarvitse mennä. Nykyaikana taatusi toiminta on vähentynyt ja yksi suuri syy siihen on se, että harrastajamäärät ovat nousseet ja mukana on paljon perheellisä ja naisia joilla on omia lapsiakin. Eli maailma muuttuu ja jalkapallo tai jääkiekko ei ole enää "vain lesbojen puuhastelua" kuten takavuosina tiedettiin.
Kaikki ahdistelijat naisten joukkoeissa eivät todellakaan olleet aina näitä butcheja. Kyllä naisellinenkin nainen osaa vongata.
Paitsi että onkohan kyse enää pelkästä vonkaamisesta, jos tytöt ovat joutuneet puolipakolla suostumaan puuhiin tai muuten on asema joukkueen sisällä menetetty lopullisesti. Tytöillä ja naisillahan kiusaaminen on enemmän sitä joukosta ulos sulkemista kun taas pojilla ja miehillä näkyvää kiusaamista, johon on helpompi puuttua.
Raiskaajalesbot saavat tehdä mitä haluavat, koska ovat punavihreiden suojeluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Raiskaajalesbot saavat tehdä mitä haluavat, koska ovat punavihreiden suojeluksessa.
Olet varmasti tosi tyytyväinen lapselliseen olkiukkoosi.
Miten se onkin, että itse näissä joukkueessa pelaanneita, ei näille palstoille eksy, jotka olisivat henkilökohtaisesti jotain kokeneet.
Ainoastaan sivusta katsojia ja lukijoita joilla on vilkas mielikuvitus. Itse olen pelannut vuosia ja joukkeessa oli myös lesboja, mutta mitään painostusta en ole nähnyt koskaan. Kukaan ei lähennellyt suihkussa. Peliaika ei ollut kiinni toisista pelaajista. Pikemmin miespuoliset valmentajat ja huoltajat tunkivat pukukoppiin kun olit vielä pukeutumassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se onkin, että itse näissä joukkueessa pelaanneita, ei näille palstoille eksy, jotka olisivat henkilökohtaisesti jotain kokeneet.
Ainoastaan sivusta katsojia ja lukijoita joilla on vilkas mielikuvitus. Itse olen pelannut vuosia ja joukkeessa oli myös lesboja, mutta mitään painostusta en ole nähnyt koskaan. Kukaan ei lähennellyt suihkussa. Peliaika ei ollut kiinni toisista pelaajista. Pikemmin miespuoliset valmentajat ja huoltajat tunkivat pukukoppiin kun olit vielä pukeutumassa.
Milloin oot pelannut? Ilmeisesti viime vuosina tilanne parantunut?
Vierailija kirjoitti:
Usemmassakin ketjussa ovat naiset kertoneet, että heitä on naisjoukkuetoverit ahdistelleet ja painostaneet. Ketjut on toki pikapikaa poistettu, kun lesbot ovat niitä joukkoilmiantaneet pitääkseen totuuden piilossa. Ei tuo lesbojen damage control ja miesten syyttely nyt vaan enää oikein toimi, kun tämä asia on vihdoin pääsemässä päivänvaloon.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kertoa että 90-luvun loppupuolella ja 2000-luvun alussa tätä tapahtui useammassa seurassa joissa pelasin. Lajeina olivat jääkiekko ja salibandy. Nuorimmat tytöt joita ahdisteltiin olivat 14-15-vuotiaita.
Eilen palstalla oli ilmeisesti useampikin pelaaja mutta ketju poistettiin jostakin käsittämättömästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan sivusta katsojia ja lukijoita joilla on vilkas mielikuvitus. Itse olen pelannut vuosia ja joukkeessa oli myös lesboja, mutta mitään painostusta en ole nähnyt koskaan. Kukaan ei lähennellyt suihkussa. Peliaika ei ollut kiinni toisista pelaajista. Pikemmin miespuoliset valmentajat ja huoltajat tunkivat pukukoppiin kun olit vielä pukeutumassa.Minä voin kertoa että 90-luvun loppupuolella ja 2000-luvun alussa tätä tapahtui useammassa seurassa joissa pelasin. Lajeina olivat jääkiekko ja salibandy. Nuorimmat tytöt joita ahdisteltiin olivat 14-15-vuotiaita.
Eilen palstalla oli ilmeisesti useampikin pelaaja mutta ketju poistettiin jostakin käsittämättömästä syystä.
Käsittämätön syy on se että palstan m-asiamiehet käyttää aihepiiriä öyhötykseen jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa, vaan tarkoitus on puhtaasti dissata naisia sukupuolena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noissa porukoissa ole ollut aina se pari butch tyyppistä tapausta jotka ovat tuon painostamisen hoitaneet ja kun tietty käytöskoodi on omaksuttu niin sitä on sitten jatkettu. Kyllähän miesten puolella junnuja kiusataan monella tavalla, mutta onneksi sentään ei sänkyyn tarvitse mennä. Nykyaikana taatusi toiminta on vähentynyt ja yksi suuri syy siihen on se, että harrastajamäärät ovat nousseet ja mukana on paljon perheellisä ja naisia joilla on omia lapsiakin. Eli maailma muuttuu ja jalkapallo tai jääkiekko ei ole enää "vain lesbojen puuhastelua" kuten takavuosina tiedettiin.
Kaikki ahdistelijat naisten joukkoeissa eivät todellakaan olleet aina näitä butcheja. Kyllä naisellinenkin nainen osaa vongata.
Jotkut yrittävät nimenomaan tehdä ahdistelun kohteista butcheja. Hyvin yleistä että nuoria tyttöjä painostetaan leikkaamaan hiuksia lyhyiksi, käyttämään löysempoä vaatteita yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan sivusta katsojia ja lukijoita joilla on vilkas mielikuvitus. Itse olen pelannut vuosia ja joukkeessa oli myös lesboja, mutta mitään painostusta en ole nähnyt koskaan. Kukaan ei lähennellyt suihkussa. Peliaika ei ollut kiinni toisista pelaajista. Pikemmin miespuoliset valmentajat ja huoltajat tunkivat pukukoppiin kun olit vielä pukeutumassa.Minä voin kertoa että 90-luvun loppupuolella ja 2000-luvun alussa tätä tapahtui useammassa seurassa joissa pelasin. Lajeina olivat jääkiekko ja salibandy. Nuorimmat tytöt joita ahdisteltiin olivat 14-15-vuotiaita.
Käsittämätön syy on se että palstan m-asiamiehet käyttää aihepiiriä öyhötykseen jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa, vaan tarkoitus on puhtaasti dissata naisia sukupuolena.
Minusta vaikuttaa että sinä olet se pahin öyhöttäjä. Itse et ole osoittanut ikinä mitään myötätuntoa uhreja kohtaan vaan aina olet ollut haukkumassa muita. Sinulla tuntuu olevan oma agendasi ja luulet että maailma pyörii sinun mielipiteitesi ympärillä.
Nainen__ kirjoitti:
Yhtä lailla on väärin ja nämä tapaukset on myös käsiteltävä. Kyllä naiset ahdistelevat samalla tavoin kuin miehetkin.
Ahdistelevat, ja pitää selvittää, mutta aika harvassa on esim. naisten tekemät raiskaukset. Vai väitätkö oikeasti muuta?
Eli puutuin vaan tuohon " kyllä naiset ahdistelevat samalla tavoin kuin miehetkin"- kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä höpöhöpö-juttuja ei pidä kirjoittaa ellei asiaa ole kunnolla tutkittu ja selvitetty. Näistä saa vain näyttäviä otsikoita ja näin naisten urheilu jää ilman taloudellista tukea, sponsorit katoavat. Miehethän mielelellään tartuttavat näihin lesbosyytöksiin.
Ei voi mitään, näin se metoo nyt vaan sattuu toimimaan, että hutkitaan julkisesti ja tutkitaan sit jos ketään kiinnostaa vaikka eihän sillä ole mitään väliä enää siinä vaiheessa koska julkinen lynkkaus on jo suoritettu.
Täh, nimenomaanhan tässä on tutkittu. Äijät on täällä volisseet jo ainakin viikon että no niin, siinäs näette että juttu painetaan villaisella koska feminismi lässyn lässyn, no ei ole painettu villaisella vaan on tutkittu asiaa ja todeksi havaittu, ja nyt tuotu esille kun on pystytty vahvistamaan. Ja hyvä niin. Hyvä metoo! T. Feministi
Enpä ole vielä nimiä nähnyt. Miesten nimet julkaistaan ja heidät lynkataan jo "epäilyksen siemen" asteella.
En olisi miehenä voinut kuvitellakaan mitään tällaista. Hesarin lyhyen jutun luettuani oletin, että asialla on taas joku valmentaja tai huoltaja, joka itse on mies, kunnes luin Maikkarin jutun ja katsoin videot. Toivottavasti tämä asia puidaan kunnolla julkisuudessa ja syylliset saavat asianmukaiset rangaistukset.