Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan yhtä miestä turhaan jo viidettä vuotta

Vierailija
08.04.2018 |

Hän ei halua kanssani mitään vakavampaa, eli jonkinlaisia kavereita olemme. Katkaisin tosin välit kokonaan pari vuotta sitten kun kaikki vain tuntui liian vaikealta, eli hänen läsnäolonsa kiersi kokoajan veistä haavassa eli näin edessäni mitä en voi saada. Luulin että kahden vuoden täyden hiljaisuuden jälkeen en enää kaipaisi tai rakastaisi mutta toisin kävi...edelleen en voi ajatella ketään muuta. Näinkö tämä elämäni sitten menee yksin kun en ketään muuta halua ja tunteet eivät katoa? :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jo olla.

Vierailija
2/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  et sä sitten ainakaan penaalin terävin kynä ole. Unohda jo se mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna jo olla.

Todellakin antaisin olla jos vaan pystyisin. Mitään muuta en ole niin paljon toivonut kuin että nämä tunteet katoaisivat...

Vierailija
4/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei halua kanssani mitään vakavampaa." Niih, josko nyt sitten onnaisi. eheheheheheh

Vierailija
5/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos hankkisit jotain tekemistä - ihmisten auttamista tms. joka veisi ajatuksesi todelliseen elämään.

Muita miehiä et tule kohtaamaan, jos pysyttelet kotona haaveilemassa kuusta taivaalla. Ehkä miestäkin inhottaa palvomisesi jos hän on siitä tietoinen.

Vierailija
6/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nyt heti huomenna ottamaan siihen yhteyttä, kyllä se nyt sut haluaa olipa sen tilanne mikä oli, jättää varmasti sen onnellisen liittonsa ja lemmikkinsä -ihan vain sinun vuoksesi-. Sitten vaan vauhdilla kihloihin ja naimisiin. Niin se menee.

Vierailija
7/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän ei halua kanssani mitään vakavampaa." Niih, josko nyt sitten onnaisi. eheheheheheh

Tiedän varsin hyvin ettei onnaa, eikä koskaan tule onnaamaan. Sillä ei näytä olevan merkitystä tunteideni osalta.

Vierailija
8/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää pahvi!

Vierailija
9/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän varsin hyvin ettei onnaa, eikä koskaan tule onnaamaan. Sillä ei näytä olevan merkitystä tunteideni osalta.

Sitten ryvet niissä tunteissasi. Piste.

Vierailija
10/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla melkonen mies

Vierailija
11/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ees yrittän tapailla muita?

Vierailija
12/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surkeaa D: D: D: yhyy yhyy yhyy

Vierailija
13/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko jotain todellista vai haavekuvaa, jotain, jota ajattelet että ois voinut olla? Kyllähän tuo on niin pitkä aika olla jumissa tunteisiin, ettei tuo ihan tervettä ole.

Vierailija
14/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla melkonen mies

:D :D :D ja miehellä melkoinen mela :D

Vierailija
15/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän mistä sä puhut. Mulla on hyvin samankaltainen tilanne, ei ihan tosin vielä noin pitkään kestänyt. Mäkään en osaa ajatella ketään muuta kuin tätä yhtä ihmistä. Aina välillä lataan Tinderin tai lähden kavereiden kanssa ulos, jotta voisin tavata jonkun, mutta vertaan kaikkia rakastamaani ihmiseen, eikä kukaan vaikuta edes puoliksi yhtä hyvältä. En valitettavasti ole oikein keksinyt mitään ratkaisua. Tapaatko sä tätä kyseistä miestä/oletteko missään yhteyksissä (fb/insta jne.) vai onko teillä edelleen välit täysin poikki? Voimaa sulle! <3

Vierailija
16/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää! Nyt luulee minua pyörittelevä mies ETTÄ TÄMÄ AVAUTUMINEN ON MINULTA!

Tiedän K, että sinä pyörit tällä sivustolla, koska olen koneeltasi nähnyt sivuhistoriasi monta kertaa. Juu tiedän tietokoneista enemmän kuin luulet. Vaikka olet minua toistuvasti blondiksi haukkunutkin.

Ap kuvaili aivan kuin minun ENTISESTÄ suhteestani, paitsi että en enää haikaile miehen perään. Olen siirtynyt elämässä eteenpäin.

Mies ei sitä usko, vaan puhuu kaikille, että olen edelleen hänen vallassaan.

Vierailija
17/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rakastanut yhtä naista jo kolmatta vuotta, mutta hän ei tunne samoin. En voi tunteilleni mitään. Valitettavasti.

Vierailija
18/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo mies haluaisi että olisit vielä hänen vallassansa? Kommenttiin nro 16

Vierailija
19/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika samassa tilnateessa. Aloin jopa syödä mielialalääkitystä isolla annoksella (esitin masentunutta psykiatrille) koska kuulin että se hävittää tunteet. Vähän auttoi mutta ei kokonaan.

Vierailija
20/28 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen rakastanut yhtä naista jo kolmatta vuotta, mutta hän ei tunne samoin. En voi tunteilleni mitään. Valitettavasti.

Sinä et varmasti ole ainut tällainen, jos yhtään lohduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi