Ansaitsinko tulla huijatuksi?
Kaverit tunnistaa, mutta ei se mitään.
Lyhyesti: torjuin minusta kiinnostuneen miehen. Vähän tämän jälkeen hänen kaverinsa lähestyi. Kiinnostuin tästä kaverista, tapailimme jonkin aikaa, ehdin jo ihastua kunnes yhtäkkiä kohtelu muuttui kylmäksi ja lopulta tämä kaveri sanoi vedättäneensä minua, että ei oikeasti ole minusta kiinnostunut, vaan olivat tämän minua ensin lähestyneen miehen kanssa päättäneet "antaa minulle opetuksen", kun en ollut lämmennyt tälle ensimmäiselle tapaukselle. Kuulema ansaitsin tämän, koska olen liian nirso miesten suhteen?
Luonnollisesti tuntuu pahalta, mutta itse en koe ansainneeni tällaista leikkimistä tunteillani, itse olin antanut pakit mahdollisimman hienotunteisesti eikä tulisi mieleenkään vedättää minuun ihastunutta ihmistä.
Mielipiteitä?
Kommentit (23)
Ei tuo tietysti reilua ollut, mutta itse sinä sen alun perin mahdollistit.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä muka tein väärin missään vaiheessa? Olisi pitänyt suostua treffailemaan ihmistä josta en ole kiinnostunut? Vai jättää treffailematta ihmistä josta olin kiinnostunut ja joka selvästi ilmaisi kiinnostuksensa minuun? Toki tiesin näiden olevan kavereita keskenään, mutta en nyt senkään takia näe syytä miksi en olisi saanut tapailla tätä toista.
Kyllä, olen sinkku ja minulla on ns. haku päällä, mutta ei kai se tarkoita velvoitetta tapailla ihan ketä tahansa?
No huhhuh, mitä no-lifeja noi mieslapset. Miten joku voi olla noin surkea, että jaksaa lähteä vedättämään toista noin? Et tietenkään ansainnut mitään tuollaista.
Peräkammarin nössöt suuttu ja kosti.
Porvoossa ne miehet on just tollasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä muka tein väärin missään vaiheessa? Olisi pitänyt suostua treffailemaan ihmistä josta en ole kiinnostunut? Vai jättää treffailematta ihmistä josta olin kiinnostunut ja joka selvästi ilmaisi kiinnostuksensa minuun? Toki tiesin näiden olevan kavereita keskenään, mutta en nyt senkään takia näe syytä miksi en olisi saanut tapailla tätä toista.
Kyllä, olen sinkku ja minulla on ns. haku päällä, mutta ei kai se tarkoita velvoitetta tapailla ihan ketä tahansa?
Ei tarvitse tapailla ketään, jota ei halua. Mutta tuo dumpatun kaverin kansa heilastelu on aina riski ja nyt se realisoitui. Mitä muuten itse ajattelisit miehestä, joka antaisi sinulle pakit ja pokaisi sitten bestiksesi?
Ei naisella ole mitään velvollisuutta suostua miehen tyttöystäväksi tai petikaveriksi vain koska ei ole varattu. Miehien sitä on kylläkin usein vaikea ymmärtää. AP et ole tehnt mitään väärää, mutta vastaisuudessa kannattaa olla varovainen eikä rynnätä suinpäin suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tapailla ketään, jota ei halua. Mutta tuo dumpatun kaverin kansa heilastelu on aina riski ja nyt se realisoitui. Mitä muuten itse ajattelisit miehestä, joka antaisi sinulle pakit ja pokaisi sitten bestiksesi?
Tottakai pakit tuntuvat aina pahalta, mutta en silti lähtisi millekään "jos minä en saa, ei saa kukaan muukaan" - linjalle.
-ap
Et tehnyt mitään väärin. Kammottavat typerät kundit.
Aika lapsellista touhua kyllä..
Itse hain taannoin seuraa ja ilmoitukseeni vastasi mies, joka oli 17 vuotta vanhempi kuin minä. Sanoin heti ensi metreillä, ettei minulla ole mitään kiinnostusta lähteä hänen kanssaan seurustelemaan, koska matkaakin oli välissä yli 400 kilometriä ja minulla on kouluikäisiä lapsia. Tuo ei vain olisi onnistunut. Mies ei tätä sulattanut vaan haistatteli ja haukkui, kun kerran seuraa hakee niin kaikkien pitäisi silloin kelvata, ja kun minulla ei varmasti sitä vientiäkään ole.
Olin aika kauan tuosta typertynyt, koska kuvittelin, että suhteeseen nyt kuuluu jonkunlaisia tunteitakin, eikä vain oleteta seurustelua ihan jokaisen kanssa käyvän.
Yritä selvitä tuosta ja ei vika ole sinussa, vaan noissa "miehissä".
...kaveri kertoi vedättäneensä sinua, eikä oikeasti ollut sinusta kiinnostunut... , etkä huomannut touhussa mitään outoa tai merkkejä tulevasta? Olet torvi ja sinisilmäinen pösilö. Ihan oikein sinulle, sait mitä ansaitset. Kokeile kasvaa.
Et ansainnut tulla huijatuksi, mutta ei kyllä menettänytkään mitään. Nämä miehet osoittautuivat täysin lapsellisiksi. Älä piiskaa siitä itseäsi. Leuka ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pakit tuntuvat aina pahalta, mutta en silti lähtisi millekään "jos minä en saa, ei saa kukaan muukaan" - linjalle.
-ap
Miksikäs naiset usein viihteellä kaverin kanssa ollessaan ovat kovin vihamielisiä ystäväänsä lähestyviä miehiä kohtaan ja suorastaan ajavat pois? Väkisinkin tulee vaikutelma, että toimitaan juuri tuollaisen "jos en mä saa niin ei kaverikaan"-periaatteen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellista touhua kyllä..
Itse hain taannoin seuraa ja ilmoitukseeni vastasi mies, joka oli 17 vuotta vanhempi kuin minä. Sanoin heti ensi metreillä, ettei minulla ole mitään kiinnostusta lähteä hänen kanssaan seurustelemaan, koska matkaakin oli välissä yli 400 kilometriä ja minulla on kouluikäisiä lapsia. Tuo ei vain olisi onnistunut. Mies ei tätä sulattanut vaan haistatteli ja haukkui, kun kerran seuraa hakee niin kaikkien pitäisi silloin kelvata, ja kun minulla ei varmasti sitä vientiäkään ole.
Olin aika kauan tuosta typertynyt, koska kuvittelin, että suhteeseen nyt kuuluu jonkunlaisia tunteitakin, eikä vain oleteta seurustelua ihan jokaisen kanssa käyvän.
Yritä selvitä tuosta ja ei vika ole sinussa, vaan noissa "miehissä".
No eikös se ole vaan hyvä, että karsiutuu heti kättelyssä pois moiset? Hieman ikävämmäksi saattaisin kuvitella, jos tuollainen ominaisuus paljastuu vasta myöhemmin alun teatterin jälkeen. Näin se evoluutio toimii.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, mitä no-lifeja noi mieslapset. Miten joku voi olla noin surkea, että jaksaa lähteä vedättämään toista noin? Et tietenkään ansainnut mitään tuollaista.
Mies oli kai kovin rakastunut kun tuollaista meni tekemään. Ymmärtäähän sen siinä mielessä, väärin meni silti. voi olla että nainen oli niin lapsellinen itse ettei osannut käsitellä tilannetta tarpeeksi hellävaroen. ja tyylitöntä oli mennä myös seurustelemaan sen miehen kaverin kanssa.
Vanha viisaus on, että exän kaverin kanssa ei seurustella ennen kuin 6 kk erosta on kulunut. jos kiinnostava mies ei malta sitä odottaa, niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kai kovin rakastunut kun tuollaista meni tekemään. Ymmärtäähän sen siinä mielessä, väärin meni silti. voi olla että nainen oli niin lapsellinen itse ettei osannut käsitellä tilannetta tarpeeksi hellävaroen. ja tyylitöntä oli mennä myös seurustelemaan sen miehen kaverin kanssa.
No tuosta nyt on rakastuminen kaukana. Vain sairas ihminen lähtee kostamaan, jos toista ei kiinnosta. Ai millainen ihminen, no esim. narsisti. Kyllä normaali ihminen ymmärtää, ettei kaikkia voi miellyttää tai varsinkaan omistaa. Palveluksen teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuosta nyt on rakastuminen kaukana. Vain sairas ihminen lähtee kostamaan, jos toista ei kiinnosta. Ai millainen ihminen, no esim. narsisti. Kyllä normaali ihminen ymmärtää, ettei kaikkia voi miellyttää tai varsinkaan omistaa. Palveluksen teki.
Narskuthan kuvittelee kaiketi sen pakkomielteisen omistushalun rakkaudeksi, just näitä pipipäitä jotka vaikka sitten pahimmassa tapauksessa vaikka murhaa naisen jos ei itse tätä saa.
No, parempi näin. En halua uskoa, että olisit halunnut tuollaisten keskenkasvisten miesten kanssa seurustella pidemmän päälle.
Lapsellisia "miehiä".