Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työuskovat ihmiset ovat niin vihaisia

Vierailija
08.04.2018 |

Jos se työn tekeminen on niin autuaaksi tekevää, luulisi pitkää päivää puurtavan olevan keveän iloinen, hymyilevä, lempeä.

Sekä tosielämä että tämä palsta osoittavat vain ihmeen usein muuta.

Vinkki ärtyneille, uhrautuville työuskoville puurtajille: Etsikää ilo. Siksi me täällä elämme.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko viikonlopun ihmetellyt samaa, kun miehen veljen luona käväistiin. Huhhuh.

Vierailija
2/5 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten pitkää päivää puurtavat pitävät työstään. Sen sijaan moni normipäivää tekevä tekee sitä vain rahan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku selittää, miksi ovat niin vihaisia? Oikeasti, jos työ on ihmisen elämässä tärkeintä ja itsellä työtä riittää, eikö sen pitäisi näkyä muuna kuin raivona, katkeruutena ja muiden haukkumisena?

Ap

Vierailija
4/5 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten pitkää päivää puurtavat pitävät työstään. Sen sijaan moni normipäivää tekevä tekee sitä vain rahan vuoksi.

Olen vain tavannut liian monta tuollaista pitkää päivää tekevää vihaista. Ainakin osa niistä tietääkseni pitää työstään, mutta silti ovat jotenkin yleiskatkeria.

Vierailija
5/5 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se hyvä olo tulee heille siitä kun saavat työt tehtyä vaikka vihan voimalla loppuun. Tai jos se on sama kun minulla niin se vihaisuus ei johdu työstä vaan niistä laiskoista työkavereista.. Ärsyttää vaan katsoa sitä työmoraalin ja vastuun puutetta. "Öhö öhö, ei mun tarvi."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi