Marko Lönnqvist kuollut
Kommentit (44)
1% kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markolle kevyt mullat. Toisaalta en ymmärrä, miksi Suomessa riittää keski-ikäisiä ganstereita leikkiviä mopopoikia vähän joka kylässä ja monet heitä jopa ihannoivat? Moottoripyöräharrastuksessa ei ole mitään vikaa, mutta miksi pitää leikkiä "pahaa poikaa" ja alkaa rikolliseksi siinä samassa? Sitten koko tallin lähes KAIKKI pojat näyttävät samalta pujopartoineen, ohuine liehuletteineen, kaljamahoineen, nahkaliiveineen, buutseineen ja jenkkihuiveineen. Lapsellista paskaa. Jos on pakko itselleen jotain todistella, niin ei kun vaan tervemenoa Moskovan syrjäkaduille pätemään tai Harlemiin uhoamaan, liivipellet.
Kyllä tästäkin kirjoituksesta taas ymmärtää kuinka rajoittunut ihmisen mieli on.
Et ymmärrä mitään moittoripyöräkerhoista.
Et siitä mitä se kulttuuri on? Et lojaalisuudesta tai respectistä, omista huolta pitämisestä.
Ei se mitn leikkiä ole.Ja suurinosa mun miehen kerhon miehistä on kyllä fitissä olevia kaljupäitä. Tatuoituja kylläkin.
Jokainen elää sillä tavalla kun haluaa.
Enemmän minä liike-elämässä olen tavannut paskoja itseensä täynnä olevia ihmisraunioita kun moottipyöräkerhoissa.
Siis sitä, että stereotypiat ovat vahvasti ihmisten päässä kun asiasta ei muuten ole mitään hajua.
Moottoripyöräkerhoista varsinkin kun puhutaan.
Sen verran prätkäjengeistä tiedän minäkin, että ennen ne alkuperäiset jengiläiset 90-luvulla kuunteli ja soitti rockia = oli kunnon äijiä. Nykyään kaiken maailman gabrielitjvgsunmuut on kuuntelulistalla - ei hyvä ja tulos sen mukaista.
"Jokainen elää sillä tavalla kun haluaa."
No, eipä se nyt kuule ihan niin mene. Herää tähän elämään kuvitelmistasi. Maa kutsuu! Me elämme yhteisössä, jossa olemme riippuvaisia toisistamme. Toiset ihmiset pitää ottaa huomioon. Kaikki rikollinen toiminta on joko sairauden aiheuttamaa tai vääristyneen, kieroutuneen persoonallisuuden aikaansaannosta. Että revi siitä. Leikkiminenhän on sinällään terveellistä, jos se ei aiheuta vahinkoa muille ihmisille. Tosin kypsät aikuiset huomaavat milloin leikkivät ja osaavat käyttäytyä sen mukaisesti.
Onkin vähän astetta tummempaa kuin aavistin tämä nykyinen "kuntoilu" ja ihailtu "lihaserottuvuus". Huh. Ohjelmaa en ole nähnyt, mutta kävin silmäilemässä sen transkriptin.