Entisen Nokia-miljonäärin vaimo vastailee kysymyksiin.
Kommentit (64)
Toimiiko w?auvann m_uoderuaattori Z?an(omäD alon kellarista vaiko ueläkerran salaisen Zaunakerroxen tiloista käsin?
Onko senaikaisista kollegoista jäänyt ystäviä joiden kanssa olette vieläkin yhdessä? Onko jäänyt vihamiehiä jotka vieläkin laittaa kapulaa rattaisiin?
Jos Nokian organisaatio kuvattaisiin kymmenkerroksisena niin monennessako kerroksessa miehesi ennen irtisanoutumistaan työskenteli? Ja oliko enemmän hallinnollisesti, taloudellisesti vai teknisesti suuntautunut?
Millaisen summan miehesi sai? Käytkö itse töissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko senaikaisista kollegoista jäänyt ystäviä joiden kanssa olette vieläkin yhdessä? Onko jäänyt vihamiehiä jotka vieläkin laittaa kapulaa rattaisiin?
On jäänyt hyviäkin ystäviä. Miehen lähtö kyllä aiheutti joidenkin kanssa eripuraa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos Nokian organisaatio kuvattaisiin kymmenkerroksisena niin monennessako kerroksessa miehesi ennen irtisanoutumistaan työskenteli? Ja oliko enemmän hallinnollisesti, taloudellisesti vai teknisesti suuntautunut?
Hyvä kysymys... sanoisin, että 8. kerroksessa. Teknis-hallinnollisesti suuntautunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisen summan miehesi sai? Käytkö itse töissä?
Useamman miljoonan. Käyn nykyään kyllä töissä, olin tosin pitkään kotona lasten kanssa.
ap
Kuinka usein harrastitte seksiä ja saitko orasmin joka kerta vai oliko masturboitava salaa
Oletettavasti Nokian menestyksen ajat olivat hienoa aikaa yritykselle. Ne olivat hienoa aikaa koko Suomelle. Ja ne olivat hienoa aikaa teidän perheelle. Kerro jotakin siitä teidän perheen osalta? Vaikkapa mitkä olivat onnistuneimpia valintoja joita teitte?
Eikö merenranta ole vähän tuulinen paikka asua? Itse vietin lapsuuteni saaristossa, kesät ok, mutta syksyn ja talven sää on aika ikävä.
Vihaako miehesi iPhonea ja Applen tuotteita sekä vaatii sinua ja lapsia olemaan käyttämättä niitä?
Ollaanko vanhojen nokialaisten joukossa vahingoniloisia cai pahoillaan siitä miten Annulle kävi?
Oletteko matkustaneet paljon? Jonnekin kauas,pallon ympäri? Rakastan matkustamista ja jos minulle pärähtäisi miljoonia, Polynesia ja Uusi Seelanti olis heti kohteena. Missä olette käyneet?
Ketkä mielestäsi/miehesi mielestä tuhosivat Nokian? Tunnetko, että miehesi miljoonapalkkiot/jättibonukset ovat oikeutettuja verrattuna niihin useimpiin nokialaisiin, jotka eivät sellaisia saaneet? Mikä oli huonoin ostoksenne (mutta rahamäärään iso) näillä bonusrahoilla?
Kerro jotain niistä testipuhelimista, joita miehesi toi kotiin, mutta jotka eivät koskaan menneet tuotantoon asti.
Säilyikö optiomiljonäärien avioliitot vai tuliko monelle ero siinä vauhdissa? Onko teidän tuttavapiirissä moni eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Säilyikö optiomiljonäärien avioliitot vai tuliko monelle ero siinä vauhdissa? Onko teidän tuttavapiirissä moni eronnut?
Aika moni on eronnut. Itselläni on ollut paljon ongelmia avioliitossa, mutta en ole silti miestäni jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein harrastitte seksiä ja saitko orasmin joka kerta vai oliko masturboitava salaa
Tahti on näin viisikymppisenä kieltämättä hidastunut.
ap
Mikä on kännykkäsi tällä hetkellä?
Ei ole kovinkaan yllättävä paikka tavata minut :D
ap