Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi syödä oksennustaudissa niin että oksennus ei maistuisi js tuntuisi niin kamalalta?

Vierailija
08.04.2018 |

Vuorokauteen en ole syönyt mitään ja alkaa olla melko heikko olo nälänkin vuoksi. Mustikkakeittoa join eilen kuten suositellaan, mutta sekin maistui pahalta ylöstullessaan. Viimeksi oksensin yöllä pelkkää vettä, koska maha oli jo tyhjä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöä. Jos menee alas niin kakut ja pullatkin pysyy suht. pitkään aika "miellyttävinä".

T: entinen bulimikko

Vierailija
2/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä syödä kun se kaikki tulee kuitenkin ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelöä. Jos menee alas niin kakut ja pullatkin pysyy suht. pitkään aika "miellyttävinä".

Mä olin just tulossa sanomaan, että ei jäätelöä! Joskus kun oli migreeni, söin jäätelöä, kun ajattelin, että ei se varmaan niin kauhealta maistu, jos tulee ulos. Tulikin ulos melkein heti, ja maistui ja haisi (oksensin pussiin) ihan hirveältä happamalta maidolta, ei ollenkaan jätskimäiseltä. Usch!

Vierailija
4/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehua, mehujäitä, jätskiä

Vierailija
5/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä syödä kun se kaikki tulee kuitenkin ulos?

Toiveissa olisi että ei enää tulisi.

Vierailija
6/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on salmiakki , siitä jää ihan ok maku suuhun oksennettaessa.

Vierailija
7/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö omaa kokkareista oksennustasi.

Vierailija
8/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin just tulossa sanomaan, että ei jäätelöä! Joskus kun oli migreeni, söin jäätelöä, kun ajattelin, että ei se varmaan niin kauhealta maistu, jos tulee ulos. Tulikin ulos melkein heti, ja maistui ja haisi (oksensin pussiin) ihan hirveältä happamalta maidolta, ei ollenkaan jätskimäiseltä. Usch!

Outoa, olen nimittäin oksentanut jäätelöä kymmeniä kertoja, joskus välittömästi, joskus vasta tunnin-parin päästä. Aina on ollut koostumus pehmeän vaahtomaista ja maku sama mitä oli alaskin mennessä.

Vierailija
9/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkäri/riisikakut toimii mulla. Lisäksi se mustikkakeitto/kasvissosekeitto yms menee yleensä alas. Pikaista paranemista.

Vierailija
10/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittoa, (oma suosikki on kana-pasta, "Lämmin kuppi" paketista) varsinkin aluksi sitä lientä. Helppoa ja hyvää.

Vierailija
11/11 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi