Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiltely

Viiltelijä
08.04.2018 |

Oon siis 14 vuotias tyttö. Nyt on sunnuntai ja alotin viiltelyn torstaina. Ensimmäisten saksilla tehtyjen viiltojen jälkeen pelästyin. ”Miks Mä näin tein!?” ”Mikä mulle tuli?!” Se kirvely ja polttelu. Se helpotti sisäistä tuskaa. Jatkoin mattopuukolla ja sitten veitsellä. Viillän helpottaaksenu lapsuuden traumoja. Jälkiä vaikea peittää. Kertokaa omia kokemuksianne viiltelystä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän että tää on ollu jo pari viikkoa täällä mutta jos satut kattomaan vielä tätä niin kiva :) ite oon 13 ja viillelly noin puol vuotta tai saattaa olla vuodenki en muista kunnolla heh, mutta siis ite "viiltelin ekana" nuppineuloilla silleen vaan naarmuttelin siitä siirryin teroittimen teriin ja siitä sheiverin/parta höylien teriin ja sillä linjalla oon pysyny. Veitsiin en koske kun tuntuu ettei niillä saa mitään aikaseks. Mulla viiltely lievittää sisäistä tuskaa ja sitä miten huono olo mulla on itteni kanssa, oon siis masentunut ja ahdistunut meilkempä kokoajan ja masennus sekä sosiaalisten tilanteiden pelko on diagnosoitu. Myös se veren näkeminen viehättää jotenkin sairaalla tavalla heh mutta juu:)

Vierailija
2/4 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuraattorille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitajan kautta perheneuvolaan.

Vierailija
4/4 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nää on todellisia niin lopettakaa se viiltely, ja psykiatrille pitää päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme