Millä välineellä siivoat koirankakat pihastasi?
HUOM.! Jos sinun pihassasi ei ole koirankakkoja, ei tarvitse vastata!
Mä kerään koirankakkoja haravalla ja lapiolla, mutta se on hankalaa, koska lapio painaa yhdellä kädellä liikuteltavaksi paljon. Mitä systeemejä muut käyttävät?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeähän tässä herää noista miljoonasta "ei o kakkaa meirän pihas" -kommentista. Silmät näyttää silti olevan pskasta sumentunut, kun lukutaito on niin alhaista tasoa.
Mä en tunne myötähäpeää, mutta tulee kyllä surku niitä ihmisiä, joilla on noin heikko lukutaito :(
Ap
Niin ja niitä joilla ei ole sitä koirankakkaa, jota ei pääse keräämään, kun sitä ei ole.
Voit aloittaa tästä aiheesta vaikka oman ketjun! Tämä ketju koskee koirankakan keräämistä, mikä ei ilmeisesti vielä sinulle selvinnyt.
Ap
Keräämisestähän tässä koko ajan YRITETÄÄN keskustella, mutta kun se vaan tunnu eräälle käyvän...
Vierailija kirjoitti:
Meidän koirat ei käy pihalla asioilla, joten kerättävää ei ole.
Miksi siis vastaat?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeähän tässä herää noista miljoonasta "ei o kakkaa meirän pihas" -kommentista. Silmät näyttää silti olevan pskasta sumentunut, kun lukutaito on niin alhaista tasoa.
Mä en tunne myötähäpeää, mutta tulee kyllä surku niitä ihmisiä, joilla on noin heikko lukutaito :(
Ap
Niin ja niitä joilla ei ole sitä koirankakkaa, jota ei pääse keräämään, kun sitä ei ole.
Voit aloittaa tästä aiheesta vaikka oman ketjun! Tämä ketju koskee koirankakan keräämistä, mikä ei ilmeisesti vielä sinulle selvinnyt.
Ap
Keräämisestähän tässä koko ajan YRITETÄÄN keskustella, mutta kun se vaan tunnu eräälle käyvän...
Mikä oli sinun koirankakan keräämistä koskeva viestisi, joka ei kelvannut minulle? Ehkä se jäi huomaamatta. Kerro numero, niin vastaan siihen, jos jotain vastattavaa on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole kakkaa pihalla, koirat ei kaki omaan pihaan.
Ok, tulitko yhtään ajatelleeksi, että sinun ei sitten ehkä tarvitse vastata tähän ketjuun?
Ap
Kissanhiekkalapiolla. Se on pieni, kevyt ja siihen on helppo kaapata kikkareet.
eig ola kaggaa kirjoitti:
Meillä ei ole koerankuakkaa.
Eikä lukutaitoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kissanhiekkalapiolla. Se on pieni, kevyt ja siihen on helppo kaapata kikkareet.
No tuo voisi olla kanssa hyvä, olen jossain nähnyt sellaisen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kakkaa ei.
Ja peruskoulukin jäi kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän pihalla ole pas.kaa.
Asuuko teillä ketään lukutaitoista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ap opettanut koirasi paskomaan omaan pihaan?
Ei sitä tarvinnut opettaa!
Ap
Suosittelen lukemaan aloituksen! Sieltä löytyy se tarkoitus. Jos sen jälkeen on epäselvää, vastaan mielelläni.
Ap