Millä välineellä siivoat koirankakat pihastasi?
HUOM.! Jos sinun pihassasi ei ole koirankakkoja, ei tarvitse vastata!
Mä kerään koirankakkoja haravalla ja lapiolla, mutta se on hankalaa, koska lapio painaa yhdellä kädellä liikuteltavaksi paljon. Mitä systeemejä muut käyttävät?
Kommentit (77)
Vippailen ne haravalla jalkakäytävää koristamaan. Sieltä ne kulkeutuu koiranomistajien kenkien mukana pois. Kerran tosin näin kun yks puudeli päätti kieriä niissä tuotoksissa joten häviää ne niinkin.
Ihmettelen myös teidän intoanne trollata tähän ketjuun, jonka aihe on maailman tylsin. Ehkä sana "kakka" houkuttelee?
Ap
Soitan sulle, koska olet niin kiinnostunut koirankakoista. Saat kerätä ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Soitan sulle, koska olet niin kiinnostunut koirankakoista. Saat kerätä ne pois.
Mä sanoisin, että kiinnostuneita ovat ne, jotka palavat halusta kirjoitella tähän ketjuun, vaikka asia ei heitä mitenkään koske. Hieman vaikea ymmärtää, mutta niinhän sitä sanotaan, että meitä on joka junaan, ja sen lisäksi niitäkin, jotka jäävät asemalle.
Kiitos kuitenkin, että pidätte ketjuani etusivulla. Jos vaikka tulisi lisää järkeviäkin vastauksia. Ja saahan tässä samalla ihmetellä, miten toiset ovat näin tavattoman kiinnostuneita ulosteista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
miten ois varrellinen rikkalapio?
Niin, jos käyttäis haravaa ja rikkalapiota. Joo, hyvä idea, rikkalapio olisi sopivan kevyt. Taitaa jostain myös löytyä yksinäinen rikkalapio.
Ap
Myötähäpeähän tässä herää noista miljoonasta "ei o kakkaa meirän pihas" -kommentista. Silmät näyttää silti olevan pskasta sumentunut, kun lukutaito on niin alhaista tasoa.
Tuoreen kakan nappaan samantien koirankakkapussiin. Jos on ollut hetken eikä pysy enää kasassa/jäätynyt kiinni/sulanut lumen sekaan niin otan lasten metallisella hiekkalaatikkolapiolla pussiin ja sitten pussi roskiin.
Vierailija kirjoitti:
En kerää mitenkään, koska pihassani ei ole kakkaa.
Toivottavasti pihassasi asuu kuitenkin joku, joka lukee sinulle kaikki tärkeät paperit. Vaikka miksihän mä tätä viestiä sulle kirjoitan, kun ethän sä sitä kuitenkaan osaa lukea. Voi näitä ihmisriepuja! Tuleeko muilla sääli näitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuoreen kakan nappaan samantien koirankakkapussiin. Jos on ollut hetken eikä pysy enää kasassa/jäätynyt kiinni/sulanut lumen sekaan niin otan lasten metallisella hiekkalaatikkolapiolla pussiin ja sitten pussi roskiin.
Mä taas en kerää pussilla, koska meidän roskis tyhjätään joka toinen kuukausi, ja huh mikä haju siellä olisi, jos sinne jemmaisin! Meillä on hehtaari maata tässä, ja yhteen puskaan viedään kerätyt kakat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeähän tässä herää noista miljoonasta "ei o kakkaa meirän pihas" -kommentista. Silmät näyttää silti olevan pskasta sumentunut, kun lukutaito on niin alhaista tasoa.
Mä en tunne myötähäpeää, mutta tulee kyllä surku niitä ihmisiä, joilla on noin heikko lukutaito :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
PAHOITIN MIELENI TÄSTÄ KAKKAKESKUSTELUSTA!
Voi ei :( Toivottavasti tokenet iltaan mennessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne myötähäpeää, mutta tulee kyllä surku niitä ihmisiä, joilla on noin heikko lukutaito :(
Ap
Niin ja niitä joilla ei ole sitä koirankakkaa, jota ei pääse keräämään, kun sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ja niitä joilla ei ole sitä koirankakkaa, jota ei pääse keräämään, kun sitä ei ole.
Voit aloittaa tästä aiheesta vaikka oman ketjun! Tämä ketju koskee koirankakan keräämistä, mikä ei ilmeisesti vielä sinulle selvinnyt.
Ap
Miksi ihmeessä et opettelisi lukemaan? Se on tätä päivää!
Ap