Helsinki on ruma ja ankea kaupunki. Turistit käyvät lähinnä pakosta katsomassa, kun odottavat jatkolentoa Helsinki-Vantaalta
Kommentit (38)
Kun menen 3 kertaa vuodessa vanhaan pikkuiseen kotikaupunkiini, luokkakaverit jauhavat kebabpaikan nurkassa, miten he elättävät meitä helsinkiläisiä 😆😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Kittilässä taas tylsää?
😂
Vai ruma ja ankea. Et ole ilmeisesti käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tulin Hki:n keskustasta kotiin pohjois-Hki:iin ja keskusta oli täynnä ulkomaalaisia turisteja! Näyttivävät iloisilta ja tyytyväisiltä. Aurinko paistoi ja kahviloiden terassit olivat täynnä’
Helsingissä ei kyllä paista aurinko vaan on pilvistä, synkeää ja koleaa. Terasseilla ei taida kukaan istua...
Kyllä Helsingissä on tänään paistanut aurinko. Sai mutkin tekemään kävelyreissun Töölön lahden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jatkolentoa odottavat" turistit eivät kyllä poistu lentokentän terminaalista mihinkään.
Kyllä voivat poistua, itsekin olen poistunut monta kertaa.
Voivat poistua, mutta miksi poistuisivat? Se on melkoinen matka piipahtaa keskustassa vaihtojen välillä, vaan ihaillekseen arkkitehtuuria.
Vierailija kirjoitti:
https://i.redd.it/hpfnhbgkq9q01.jpg
Tampere se vasta kaunis onkin ❤
Voi jessus, näyttää joltain aasialaiselta slummilta :o
Vierailija kirjoitti:
Kun menen 3 kertaa vuodessa vanhaan pikkuiseen kotikaupunkiini, luokkakaverit jauhavat kebabpaikan nurkassa, miten he elättävät meitä helsinkiläisiä 😆😆😆😆
Aivan sama kokemus. On siellä pari fiksuakin kaveria, mutta osalla on joku hemmetin ikuinen stadi vastaan lande kisa menossa, johon mä en sitten osallistu.. Tietty olen sitten ylpeä stadilainen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä seurailen muutamaa tällaista tiliä, sillä ihailen näiden tyyppien taitoa tuoda esiin kaupungin parhaat puolet. Niitä nimittäin joutuu kyllä etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.redd.it/hpfnhbgkq9q01.jpg
Tampere se vasta kaunis onkin ❤
Voi jessus, näyttää joltain aasialaiselta slummilta :o
Sieltäkö oot lähtöisin. Luonto on kaunis,samoin Helsingis, te vasn vahtaatte jotai rakennuksia ja keskikaupunkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seurailen muutamaa tällaista tiliä, sillä ihailen näiden tyyppien taitoa tuoda esiin kaupungin parhaat puolet. Niitä nimittäin joutuu kyllä etsimään.
Sokea kana ei löydä
Vierailija kirjoitti:
Kittilässä taas tylsää?
:D :D!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu etsimään? Tuolla oli paljon kuvia kotikulmiltani, ja muistan, kuinka jo lapsena katselin rakennusten hienoja yksityiskohtia.
Jos on rahaa niin Helsinki on ihan letkeä ja turvallinen paikka. Ainoa miinus on se, että suomessa ei yleensä ole kauhean siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen hienoudet on muualla kuin kaupungeissa. Kannattaisi unohtaa kokonaan jonkun säälittävän Helsingin esittely turisteille. Nähtävyydet on luonnossa: järvialueilla, Lapissa jne.
No ne järvethän vasta hienolta näyttääkin nyt puoliksi sulaneena lumimössönä. Kengät aivan paskassa kun kävelet vähänkin lähemmäs rantaa.
Helsinki on yksi maailman kaunneimmista kaupungeista. Aina, kun palaa maailmalta, niin ihan on onnesta soikeena, että onneks asun täällä.
Ei ole Pariisissa tai New Yorkissa merituulen raikkautta, kaunista saaristoa, rantakahviloita. Bysanttilaista romantiikkaa, Eiran pikku jugendhuviloita, huippuarkkitehtuuria. Liikenne pelittää kitkattomasti ja on turvallista. Ihmiset eivät ole turhan naurajia, vaan jäyhiä ja arvokkaita. Rehellisiä ja karun kuoren alla hyvinkin sydämellisiä.
Kyllä Helsinki vaan on paras paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu etsimään? Tuolla oli paljon kuvia kotikulmiltani, ja muistan, kuinka jo lapsena katselin rakennusten hienoja yksityiskohtia.
Niin varmaan jos asuu jossain Eirassa tai Katajanokalla. Suurin osa kaupungista on kuitenkin elementtirakentamista. Onhan siinäkin kauneutensa, mutta sen huomaaminen vaatii jo asennetta.
Jos joku risteilyalus sattuu poikkeamaan Helsingissä niin harva matkustaja haluaa tutustua kaupunkiin. Jo yleissilmäys on luotaantyöntävä.
Olen ollut vuosia sitten töissä aluksella, joka pistäytyi eri kaupunkien satamissa. Helsingin kohdalla matkustajat luulivat tulleensa Venäjälle. En ihmettele.
Tallinna kiinnosti eniten.
Kyllä voivat poistua, itsekin olen poistunut monta kertaa.