Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihmisvihaaja

Vierailija
08.04.2018 |

todellakin minusta on tullut ihmisvihaaja , en jaksa mitään typreriä lätinöitä kuunnella enkä kutsu ketään enää kylään. Koiria rakastan :) Itse asiassa useimmat ihmiset ovat ihan jostain syvältä, en vaan jaksa katella enkä kuunnella. Onko meitä muita samanlaisia ?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kielii huonosta itsetunnosta.

Pitäisikö se olla jotenkin erityisen hyvä jos ei kusipäiden seura edes kiinnosta?

Suurin osa ihmisistä on oksettavia, tyhmiä kusipäitä

Vierailija
22/36 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tätä palstaa vuoden seuranneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitämtarvi olla ihmisvihaajan tittelin alla vaikkei haluakaan turhaan seurustella tuntemattomien kanssa, jotka kuitenkin suurella todennäköisyydellä paljastuvat kusipäiksi ennemmin tai myöhemmin.

Vaaran välttely on viisautta

Vierailija
24/36 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut inhoamaan ihmisiä, koska he ovat omanedun tavoittelijoita. Terveisiä myös paskalle suvulle.

Vierailija
25/36 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ihmisvihaajien ajatuksissa on käsittämättön bugi. Ajatuskulku on: MINÄ olen ihana ja hyvä, MUUT ovat hirveitä ja vihattavia.

Samalla tämä itsensä ylentävä muita vihaava ei ollenkaan tajua että ne muut ihmisvihaajat luokittelevat tämän itsensä ylentäneen myös vihattavaksi. Siis muiden silmissä tämä evä parempi ihminen onkin saastaa.

Kannattaa kokeilla rakastaa lähimmäisiä. Minä siirryin tekemään sitä, keksin jokaisesta ihmisestä vaikka väkisin jotain kaunista ja arvokasta. Oma elämänlaatu parani kohisten ja tämä toisten rakastaminen on ennenkaikkea lahja itselleni. Sitä ei vaan voi ymmärtää ennenkuin itse kokee mitä rakkaus toisia kohtaan tekee omalle elämälle.

Vierailija
26/36 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan vihaa ihmisiä. En ole vain erityisemmin kiinnostunut tai välitä. 

Vierailija
27/36 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vihaan ihmisiä, vihaan keskusteluja." -> Aloitan siis keskustelun keskustelupalstalla?

Vierailija
28/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat rumia, haisevia, laiskoja, itsekkäitä, ilkeitä ja heikkolahjaisia. Seksin, tupakan, alkoholin, kahvinjuonnin, ylensyönnin ja kaiken masilman paheiden pilaamia. Eivät käy töissä, eivät opiskele, eivät kuntoile, eivät tee kotitöitä. Että pysyisi kunnossa. Eivät Nauti luonnosta, metsästä, ulkoilusta, lukemisesta ja kaikesta kauniista ja hyvästä. Koditkin ovat kuin sikolättejä. Kun siellä harrastetaan seksiä ja tehdään kaiken masilman paheita. Sekä on kotieläimet ja lapset sotkemassa. En halua olla missään yhteydessä ihmisten kanssa. Ovat seksuaalisia, paheellisia ja ilkeitä. Olen itse ainut kiltti, viaton, ahkera ja puhdas. Haluan olla kaiken kauniin ja puhtaan keskellä enkeleiden ja Jumalan kanssa.

Vierailija
29/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään se Ap vihaa. Sitä tyhjyyttä ja surua, jonka oman mitättömyytensä oivaltaminen hänessä aiheuttaa.

Vierailija
30/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ihmisvihaajien ajatuksissa on käsittämättön bugi. Ajatuskulku on: MINÄ olen ihana ja hyvä, MUUT ovat hirveitä ja vihattavia.

Samalla tämä itsensä ylentävä muita vihaava ei ollenkaan tajua että ne muut ihmisvihaajat luokittelevat tämän itsensä ylentäneen myös vihattavaksi. Siis muiden silmissä tämä evä parempi ihminen onkin saastaa.

Kannattaa kokeilla rakastaa lähimmäisiä. Minä siirryin tekemään sitä, keksin jokaisesta ihmisestä vaikka väkisin jotain kaunista ja arvokasta. Oma elämänlaatu parani kohisten ja tämä toisten rakastaminen on ennenkaikkea lahja itselleni. Sitä ei vaan voi ymmärtää ennenkuin itse kokee mitä rakkaus toisia kohtaan tekee omalle elämälle.

Olin ennen sellainen, että näin kaikissa ihmisissä hyvää ja kaunista. Olin onnellinen. Mutta pettymyksiä tuli valtavasti. Lähes tuhottiin. Nyt pelkään ihmisiä ja olen kriittinen. Ajattelen kaikista pahaa ja olen varovainen. Ei elämä helppoa ole näin, mutta en halua enää rikkoa itseäni enempää.

Vierailija
31/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun ulkoa syötetyt kuvitelmat omasta ainutkertaisesta erinomaisuudesta katoavat ja tajuaa olevansa itse vastuussa omista tekemisistään. Ne suurimmat ja ratkaisevimmat virheet olet tehnyt sinä itse, etkä voi syyttää niistä ketään toista.

Vierailija
32/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan teitä epänormaaleja moneen junaan. Yksi juna vie Niuvanniemeen.

Mutta kun sielläkin on ihmisiä. 😐

t: ihmisistä pitämätön myös

Vierailija
33/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat rumia, haisevia, laiskoja, itsekkäitä, ilkeitä ja heikkolahjaisia. Seksin, tupakan, alkoholin, kahvinjuonnin, ylensyönnin ja kaiken masilman paheiden pilaamia. Eivät käy töissä, eivät opiskele, eivät kuntoile, eivät tee kotitöitä. Että pysyisi kunnossa. Eivät Nauti luonnosta, metsästä, ulkoilusta, lukemisesta ja kaikesta kauniista ja hyvästä. Koditkin ovat kuin sikolättejä. Kun siellä harrastetaan seksiä ja tehdään kaiken masilman paheita. Sekä on kotieläimet ja lapset sotkemassa. En halua olla missään yhteydessä ihmisten kanssa. Ovat seksuaalisia, paheellisia ja ilkeitä. Olen itse ainut kiltti, viaton, ahkera ja puhdas. Haluan olla kaiken kauniin ja puhtaan keskellä enkeleiden ja Jumalan kanssa.

Ota Jeesus sydämmeesi ja lähde Taivaan kotiin enkeleiden ja Jumalan tykö. Tee se nyt! Älä epäröi, älä odota, tee ratkaisusi nyt!

Vierailija
34/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te nyt kyllä niin uniikkeja lumihiutaleita. Kuulostaa ihan jonkun hassulta teinin uhoamiselta. Jos vihaatte niin paljon ihmisiä niin muuttakaa erämaahan ilman mitään ihmisen keksimiä asioita ja katsotaan miten selviydytte. Ja ei sit saa soittaa äidille eikä hätänumeroon, nehän on kans ihmisiä :). 

Vierailija
35/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on hyödytön tunne. Minä en vihaa, koska sekin on välittämistä ja silloinhan ajattelee vihan kohdetta. Mulle jokainen ihminen tuolla on TÄYSIN yhdentekevä. Pelkkää biologista massaa. En vihaa, en rakasta niitä. En tunne yhtään mitään. Mulle on sama, vaikka ihmiskunta kuolisi mutta ihan sama, jos ovat hengissäkin.

Vierailija
36/36 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä välillä tulee itsellekin tuollaisia tunteita pintaan. Koitan kuitenkin olla niitä olla lietsomatta koska se ei tunnu asiaan auttavan, pitemminkin päinvastoin.

Ihmisistä voi kuitenkin löytää myös hyvää. Internetin keskustelupalstoilla ei kyllä näytä usein tulevan esiin ne ihmisyyden hyvät puolet, siksi niitä olen opetellut välttämään. Parempia kokemuksia ihmisyyden hyvistä puolista olen löytänyt esimerkiksi taiteesta.

Mutta joka tapauksessa hyvä että olet onnesi löytänyt, jos et ihmisistä niin sitten niistä koirista.