Vitsi nää Ohut herkku -ruispalat on hyviä!!!
Ylernsä jääny aina ruisleivät syömättä mutta nää uppoaa. Paistettu kananmuna, juustoa, tomaattia ja meetwurstia päälle --- ommnommnommmnommmm
Kommentit (34)
Vaasalla taitaa mennä huonosti, jos ei oo varaa kuin täällä mainostaa.
Mää tykkään kans. Voita ja lasi piimää. On herkkua.
En enää muuta ruisleipää ostakaan. Todella hyviä. Jos ne ovat kaupasta loppuneet, niin menen toiseen kauppaan niitä etsimään.
Minulla vatsa ei kestä tätä Ohut herkku-leipää. Paljastui pahalla viiveellä ja ehdin kärsiä pahasti monta kuukautta toistuvaa ripulia.
Liian hyviä. Söin pelkästään voin kanssa, ei tarvinnut edes mitään päälle koska on pelkästäänkin niin hyvää. En vaan enää meinaa ostaa sillä mulla ei koskaan riittänyt 1-2 palaa vaan vedin puoli pussia/koko pussin kerrallaan. Ei pysty. Pitää laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Liian hyviä. Söin pelkästään voin kanssa, ei tarvinnut edes mitään päälle koska on pelkästäänkin niin hyvää. En vaan enää meinaa ostaa sillä mulla ei koskaan riittänyt 1-2 palaa vaan vedin puoli pussia/koko pussin kerrallaan. Ei pysty. Pitää laihtua.
Kokeilepa Ohut herkku -dieettiä! Toimii! Ihminen on sitä mitä hän syö, hän on ohut herkku!
Vierailija kirjoitti:
Minkä firman leipä? Vaasan vai Fazerin vai jonkun pikkupuljun?
Vaasan. Nimi Ruispalat OHUT HERKKU. Joutsenmerkittyjä.
Ne on maagisen hyviä myös ulkomaalaisen vaimoni mielestä. Aina Suomen reissuilla niitä tulee ostettua pussikaupalla.
Mä tykkään laittaa ruisleivän päälle voita, tonnikalatahnaa ja juustoa. Olenko outo? Tää on mun herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään laittaa ruisleivän päälle voita, tonnikalatahnaa ja juustoa. Olenko outo? Tää on mun herkkua.
Samis, joskin laitan purkkitonnikalaa ja juustoa
Meillä tätä leipää rakastetaan myös. Tosin ollaan myös ostettu sitä ohut kaura herkku leipää sekä reissumiehen joku tosi ohut ruisleipä. Lapset jotka ennen eivät suostuneet syödä mitään muuta kuin vaaleaa leipää eivätkä syöneet ollenkaan sit leipää kun lopetettiin vaalean leivän osto, ovat innolla syöneet näitä leipiä. Tykätään kaikki myös kokeilla eri variaatioita näistä leivistä (avokado, tonnikala ym) Ostetaan suht koht paljon esim aleista näitä kun -30 tai -50 ja laitetaan pakkaseen!
Lähikaupassa aikoinaan oli tätä muutama pussukka kauppiaan kokeilumielessä.
Nyt sitä on kokonainen pari metriä hyllyä. Eli kyllä se oikeasti on saanut valtavan suosion eikä kyseessä ole Vaasan mainos.
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupassa aikoinaan oli tätä muutama pussukka kauppiaan kokeilumielessä.
Nyt sitä on kokonainen pari metriä hyllyä. Eli kyllä se oikeasti on saanut valtavan suosion eikä kyseessä ole Vaasan mainos.
Leipätehtaat tietää, mikä koukuttaa ja saa kansan syömään. Eikä se suinkaan tarkoita sitä makua, vaan se minkä sen koukuttavuuden saa aikaan. Syöjät vain kuvittelevat, että se maku saa ylensyömään :)
Tään on pakko olla mainos. Ei palstalla voi sattumalta olla näin monta yhden leivän diggaajaa.