Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI SHIT:(( työnhakuasiaa...

Vierailija
21.04.2006 |

nyyh ja nyyh :( minulla on ammatti ja opiskelen vaativassa paikassa lisää... olen hakenut oman alani töitä, mutta niitä ei ole koko suomessa :( nyt sitten laitoin taas hakemuksia ja yksi _todella hyvän_ paikan johtaja soitti ja kertoi että koulutukseni on mielenkiintoinen, mutta minulla ei alan kokemusta :( NYYH!!

jos olisin valmistumisen jälkeen hankkinut sitä kokemusta, en olisi tässä opiskelupaikassa... enkä olisi mielenkiintoinen vaan tavallinen pulliainen... mikseivät nuo ymmärrä sitä??? nyt sitten en saa kokemusta kun ei ole töitä :( perseelleen menee :(

mitä mä teen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu niin epäreilultä...aina " joo olet oikein hyvä, mutta sori sinulla ei ole työkokemusta" miten voi sitä saada jos ei ikinä pääse??

ahdistaa..nyt sitten etsin niitä alemman tason hommia että saisin sitä kokemusta, mutta niitä paikkoja ei vain ole! ette usko miten AHDISTAA!!!!

ap

Vierailija
2/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ton asian kanssa olen tapellu jo 5v...koulutus on ja kokemusta jonkin verran...mutta...edes lyhyttä sijaisuutta ei saa. Aina ajaa edelle kokeneempi tai jo ennestään tuttu työntekijä. Tällä hetkellä työskentelen yksityisenä kun kertakaikkiaan ei saa sitä työtä johon koulutettu. Miksiköhän pomot ei tajua että turha valittaa työntekijäpulaa kun ei anneta edes mahdollisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaan oikein sanoi että oli niin mielenkiint. yhdistelmä ja paperit että päätin soittaa..vaikka saa kuulemma hakemuksia useita viikossa...

siinä hetken jos tosiaan ehdin luulla et jumankekka huippupaikasta soitetaan töihin. yritin sille varovaisesti selittää et eihän mulla voi olla kaikkea..nuori ikä, koulutus, työkokemus ja nyt tämä opiskelupaikka :(

4, ei ole mikään harvinainen ala. tällähetkellä työtilanne vain SURKEA.

ap

Vierailija
4/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: empä tiiä, minä lastenhoitaja (5). Töitä olisi kun sais tehdä.

Vierailija
5/5 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä työnhakuun!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi