Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, millaisen vartalon haluaisit? Entä nainen, millainen vartalo miehellä on parhain?

Vierailija
08.04.2018 |

Käytetään kuvia apuna

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä parhain vartalo on normaali urheilullinen vartalo. Ei tarvitse olla erikseen treenattuja lihaksia mutta on kiva että on miehekkään näköinen, eli ei langan laiha ja ei kauhean lyhyt.

Vierailija
2/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla ruipelo kukkakeppi. Urheilullinen ja sopivasti lihaksikas on paras. Leveät hartiat ja vahvat kädet ja jalat sekä tiukka leffa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssijan vartalo on paras, oli se sitten akkamaisen kuuloista tai ei. Kymmenottelija tulee sitten seuraavana.

Vierailija
4/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla niin kuin Fabio. Kuvia löytyy googlettamalla.

Vierailija
5/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla vahva, ruista ranteessa. :D Ei kuitenkaan tarvii olla mikään kehonrakentaja kaappi, jolla on tosi matala rasvaprosentti. Pidempi kuin minä! Mutta se on helppo vaatimus koska olen itse niin lyhyt. Varmaan 95% suomalaisista miehistä on mua pidempiä. Olemus pitää olla ”äijämäinen”. Semmoinen ”nallekarhu”. :D

Vierailija
6/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen, hyvä ryhti, sopivasti lihaksikas.

Vierailija
7/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminnallinen ja aktiivinen.

Vierailija
8/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenlainen on kiva, pieni mahakkuuskaan ei haittaa, mutta iso naismainen takapuoli ei mulle kolahda.

Vierailija
9/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tavoite on vähän niin kuin 46-vuotias Mark Wahlberg tässä

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-5218659/Mark-Wahlberg-disp…

Siihen on vielä matkaa, enkä ole noin vanha vielä. Vaimo, siis hänen vaimo, näyttää aika heikolta tuossa vieressä, leukoineen ja pallovatsaoineen.

Vierailija
10/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetään kuvia apuna

Toimiva, jäntevä vartalo. Se kuinka kantaa itsensä ja liikkuu. Salilla treenattu kömpelö kaappi on vähän huvittava, mutta näyttää toki paremmalta kuin tietokoneen ääressä päivänsä viettävä kyyryselkäinen laihaläski. Yleisesti ottaen olen mieltä, että paikallaan oleva elämäntapa tekee miesten fyysiselle vetovoimalle pahaa, erittäin paljon.

Vierailija
11/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma kroppa, mutta paremmassa kunnossa. Ulkonäkö on se ja sama, mutta haluaisin olla vahvempi ja kestävämpi. Omasta työstähän se on kiinni. Olen päästänyt itseni vähän rapistumaan kun elämä on ollut fyysisesti liian löysää ja yksi rasitusvammakin vaikutti kuntoiluun jonkin aikaa sitten.

Se on hyvä tunne, kun on kunnossa ja jaksaa vaikka mitä. Tarvitsisin kunnon fyysistä työtä. Kirveshommia, lapiohommia, asioiden kantamista, kiipeilyä yms., mutta ei täällä kaupungissa sellaista ole. Täällä hajoaa pää. Jo se, että luuhaan täällä toimii todisteena. Kaipaan entistä piilopirttiä, jossa ei ollut sähköjä. Mummonkin luona joskus asuin tekemässä pihatöitä ja puuhommia. Mummoakin lykin välillä potkukelkalla paikasta toiseen.

Ei sillä ulkonäöllä ole niin väliä. Siitä tulee vaan voittamatonta olo, kun on saanut tehtyä jotain "mahdotonta". Nuorempana jaksoin vaikka heitellä juttuja, joita nyt jaksaisin hädin tuskin nostaa. Semmoista varten kroppa on tehty, eikä näyttämään nätiltä. Olin joskus itseeni hyvinkin tyytyväinen, kun jaksoin ja kestin melkein kaiken mahdollisen.

Vierailija
12/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, leveät hartiat, mutta ei tarvitse olla liian treenattu (ei siis tarvi näkyviä vatsapalikoita, kunhan ei ole löysä vatsa). Urheilullisen näköinen kroppa on paras miehillä!

Vierailija
13/17 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vahvan näköinen, leveät hartiat jne mutta ei haittaa jos on rasvaakin ja vatsan ei tarvi olla mikään pyykkilauta :) Ei sellainen treenattu tai todella lihaksikas, mutta ei myöskään todella laiha.

En nyt löytänyt mitään hyvää esimerkkikuvaa tähän hätään.

Vierailija
14/17 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paras on mielestäni hoikka, vähän lihaksikas mutta ei mikään bodari. Pituudella ei niin väliä.

N25

Vierailija
15/17 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mallia tosi laiha, siis tätä tyyppiä, jota monet kertovat inhoavansa. Ehkä tämä tyyppi on se, josta nykyään tykkään eniten. Kaveripiirissä on pari tällaista, ja kun silmä on tottunut, se näyttää musta sopivimmalta. Mutta oikeasti olen aina tykännyt hyvin erityyppisistä miehistä (siis jos edelleen puhutaan vartalosta) ja esim. pituus ei ole koskaan ollut mulle mikään issue. Se viehätysvoima tulee ihan muualta.

16/17 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata katsoa sillä pyörrytte naiset hänen komeudestaan. http://www.justjared.com/photo-gallery/2477027/kellan-lutz-abs-of-steel…

Vierailija
17/17 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhain mihin? Terve vartalo on varmasti kaikkien mielestä paras, oli se minkä kokoinen ja näköinen tahansa.

Seksikkäänä pidän oman mieheni vartaloa; selkeä v-malli eli luonnostaan leveät hartiat ja kapea lantio, jalat pitkät suhteessa selkään, sopivasti lihaksia mutta ei todellakaan bodari.