Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kieltää minua istuma tuttavamiehen vieressä

Vierailija
08.04.2018 |

Miten suhtautua tilanteeseen, jossa miehen kanssa olemme eräässä harrastusryhmässä tekemisissä miehen kanssa, jonka oma mieheni kokee uhkaksi. Eli kieltää etten saa istua tuon kyseisen miehen vieressä. Minun pitäisi kieltää tuota miestä, jos hän vaikka sattuu tulemaan saman pöydän ääreen, että hän ei saa istua viereeni. Oma mieheni kokee, että tuo toinen mies on minusta kiinnostunut ja hakeutuu lähelleni. Itse en ole moista havainnut. Vieras mies on tekemisissä kaikkien harrastusryhmäläisten kanssa, ei mitenkään erityisesti minun. Lisäksi olemme mieheni kanssa koko ajan harrastusryhmässä kaksin eli varmaankin toinen mies tietää, että olemme pari. Minä olen myös 15 vuotta vanhempi ja 10 kiloa painavampi kuin tuo toinen mies, joten tuskinpa nuori mies minusta on kiinnostunut, joten mieheni epäilyt ja mustasukkaisuus on naurettavaa. Mitä tässä pitäisi tehdä, kun tilanne alkaa mennä ahdistavaksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora?

Vierailija
2/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte aina noita helmiä miehiä? Yksi neuvo: Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäminen tuntuu radikaalilta kun muuten kuitenkin menee hyvin.

Vierailija
4/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalloisen mustasukkainen

Vierailija
5/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

D:

Vierailija
6/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheellinen turvatoimenpide, jos sinulla on tapana ruveta hinkkaamaan reidelläsi naapurin reittä vasten. Siitä se sormipeli pian alkaa pöydän alla.

Vierailija
7/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä  tuollainen kontrollifriikki mies joka kuvittelee että sulla on vähemmän ihmisoikeuksia kuin sillä. Teet kuten itse haluat, Suomen laissa ei ole kohtaa jossa sua vaaditaan tekemään kuten mies sanoo. Älä ole lapanen.

Vierailija
8/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaaja 7 asiallisesta vastauksesta. Kerään rohkeutta.

Vierailija
9/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehesi tietää tuosta toisesta jotain, mitä sinä et tiedä.

Vierailija
10/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) oletko ap kysynyt mieheltä mikä tuossa tilanteessa ahdistaa? Kertonut nuo samat asiat (olette miehen kanssa siellä kokoajan yhdessä, ikäsi jne). Mitä mies vastaa?

Sanoisin miehelle varmaan itse vaan että on hyvin epäkohteliasta ruveta välttelemään yhtä ihmistä ja huomiota herättävää, en sitä tee. Miehen on luotettava minuun.

Oletteko muuten paljon erillään miehen kanssa? Käytkö yksin harrastuksissa? Kavereiden luona/kanssa ulkona? Jos et/mies ei päästä sinulla on jo isompi ongelma ja harkitsisin eroa (enkä vain harkitsisi). Jos kyllä ja kyse on vain tästä yksittäisestä tapauksesta pyrkisin juttelemaan miehen kanssa sekä tekemään hänen olonsa tilanteeseen mukavaksi.

Vierailija
11/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perustelu on, että hänestä tuntuu että tuo vieras mies on minusta kiinnostunut. Ja se on perustelu, että en saa olla tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
12/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä perustelu.

Vierailija
13/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä perustelu.

No ei vitussa ole. Ei nainen ole miehen omaisuutta. Naisella on oma tahto. Näin ollen vieraan miehen kiinnostus naiseen ei ole minkäänlainen uhka. Ei se vieras mies voi varastaa naista vastoin naisen omaa tahtoa.

-M34 normaalijärkinen

Vierailija
14/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kiroilla!

Vierailija
15/15 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen perustelu on, että hänestä tuntuu että tuo vieras mies on minusta kiinnostunut. Ja se on perustelu, että en saa olla tekemisissä hänen kanssaan.

No miten vastasit tähän perustelun miehellesi?

Vastaisin:

a) No voi h*********i sinun kanssa! Oletko noin mustasukkainen?

b) Voitko kaupassa mennä vain mieskassoille, minun mieliksi?

c) Miksi en? Teppohan on ihan mukava, mitä vikaa Tepossa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän