Tubulaariset rinnat, milloin voi korjata?
Tuli mieleen tuosta äskeisestä keskustelusta, että näitä tosiaan voisi korjata. Olen teini, mulla on pcos ja tubulaariset rinnat. Häpeän näitä kamalasti ja silikoneista olen haaveillut varmaan 10-vuotiaasta asti, kun rinnat alkoivat kasvaa. Rintani ovat B kuppia, mutta muoto on ruma ja outo ja rinnat ovat muutenkin oudon näköiset ja todella rumat. En ole koskaan voinut seurustella tämän takia ja tämä vaikuttaa todella paljon itsetuntoon ja seksuaalisuuteen. Haluaisin tietää, onko muut täällä käyneet leikkauksessa ja millaisia kokemuksia teillä on. Itse haluaisin maltilliset silikonit, ehkä C tai D kuppia.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös tubulaariset, mutta en pysty mitenkään taipumaan siihen ajatukseen että minulle laitettaisiin silikonit tai jotkin muovinpalaset rintojen alle. Nehän joutuu muuten vaihtamaan myös säännöllisesti? ainakin niin minä muistelisin. Joten mieluummin opettelen elämään niiden kanssa.
Ei tarvita silikoneja, voidaan tehdä myös siirtämällä omaa rasvaa. Itsellä tehty kaksi rasvansiirtoa TAYS:issä ja korjattu samalla nännin muoto. Näillä sitten mennään loppuelämä! Hirveän isoa muutosta kokoon ei saa, mutta toisaalta pienehköt tissit on aika näppärät arjessa.
Minulla on myös tubulaariset, mutta en pysty mitenkään taipumaan siihen ajatukseen että minulle laitettaisiin silikonit tai jotkin muovinpalaset rintojen alle. Nehän joutuu muuten vaihtamaan myös säännöllisesti? ainakin niin minä muistelisin. Joten mieluummin opettelen elämään niiden kanssa.