Mikä teillä ärsyttää just nyt?
Kommentit (8)
Se että sairastan nykyään aina vain viikonloppuisin.
Se että sama hammas on lohjennut jo kolmesti ja sitä on juurihoidettu ja taas se vaivaa. Repisivät irti saatana.
Ärsyttää, väsyttää ja suututtaa, että teen töissä paljon enemmän kuin edeltäjäni, mutta en saa siitä mitään kiitosta. Olen tehnyt hikan aikaa sen mitä muissa yksiköissä tekee kolme. Olen väsynyt, väsynyt ja väsynyt. Mutta Saanko kiitosta EN. Sen sijaan saan aliarviointia, smputusta ja lapsellista ruikutusta siksi, että MINÄ en jotenkin ratkaise toisten työongelmia mitoituksen vähyyden suhteen. Eli mitä enemmän teen sitä enemmän vaaditaan.
Aasi olen Myönnän.
Mutta miten enää ratkaista asia?
Ja se ärsyttää eniten, että juurikin tiedän ja taidan ja ratkaisun vaikeita tilanteita jatkuvasti, mutta Kappas sitten yhtäkkiä olenkn muka joku opastettava.
Marina kuitenkin paljastaa sen, että oikeasti apuani tarvitsevat. Idiootithmät sitten ensin mollaavat ja sen jälkeen odottavat apua.
Typeryyden huippu on maksaa apu pahalla. Että Inhoan itserakkautta tapauksia jotka ihan kuvittelevat saavansa kaiken.
Laitoin aamulla lakanat pesuun mutta en saman tien pedannut sänkyä puhtailla lakanoilla. Nyt harmittaa, kun en jaksaisi pedata.
Olin lasten kanssa poissa koko päivän, tultiin kotiin klo 20 ja mies oli ihan kännissä ja koira oli syönyt puolikkaan levyllisen maitosuklaata. Aina joku helevetin katastrofi käsissä, jos en ole -kele vahtimassa 24/7.
Ärsyttää vakjarit töissä jotka saavat eniten palkkaa, mutta valittavat ja valittavat ja kiukuttelevat ja päsmäröivät. Ärsyttää sijaiset jotka tulevat ja luulevat tietävänsä enemmän kuin minä.
Vain muutama tyyppi joka tekee työnsä ja tekee sen niin, että pyrkii tekemään yhteistyötä. Muu porukka vain etsii keinoa pyöriä pomon oven edessä jotta suuri pomo sattuu näkemään.
Se että olen lastenhoitaja mutta teen käytännössä yhtä paljon suunnittelua kuin ryhmäni kaksi lastentarhanopettajaa. Pidän jumppia, suunnittelen askarteluja, vedän tunnekerhoja, pidän blogia, päivitän kalenteria, teen työvuorot, olen tilausvastaava.
Ja kaiken tämän teen ilman jokapäiväistä 45 min suunnitteluaikaa, toisin kuin ryhmämme lastentarhanopettajat. Ärsyttää, mutta ei voi valittaa koska haluan tehdä noita asioita. Teen ne vain ilman sitä suunnitteluaikaa ja pienemmällä palkalla.