Elämän tarkoitus?
Kommentit (47)
elämän tarkoitus on ikävän karkoitus
Ei oikeastaan mikään. Ihmiset ovat kiireisiä vain unohtaakseen katoavaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Löytää luottamus elämään. Että elämä kantaa.
Mitä se tarkoittaa? Ei asiat ja elämä jatku ja tapahdu itsestään minun mielestäni. Voitko avata mitä tarkoitat :)?
Ap
Ei sen kummempi kuin suvunjatkaminen. Mieti luontoa, siellähän vain lisäännnytään ja varmistetaan, että jälkeiset selviävät. Olipa se kukka, bakteeri, lisko, nisäkäs tai kala.
Tehdä hyviä tekoja ja auttaa lähimmäisiä.
Kysy mieluummin minkä haluaisit olevan elämän tarkoitus, se antaa samalla vastauksen tuohon vanhaan kysymyksen.
Nautinto. Elämäni ainoa tarkoitus on nautinto.
Ja ennen kun joku alkaa miinustamaan, niin miettikäähän: Mikä muu ihmisten tekemisiä ohjaisi? Joku saa nautintonsa päihteistä, toinen hoivaviettinsä toteuttamisesta, kolmas vaikka urheilusta ja neljäs muiden ihmisten arvostuksesta.
Elämän tarkoitus on eläminen, kysymys selittää itsensä.
Linda kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa? Ei asiat ja elämä jatku ja tapahdu itsestään minun mielestäni. Voitko avata mitä tarkoitat :)?
Ap
Olen eri, mutta minä käsitän sen jotenkin niin että kaikella on tarkoitus. Uskon myös Jumalaan.
kiitollisuus, rohkeus, tieto, usko, ihmettely, anteliaisuus, toivo ja rakkaus. T.A: Barron.
Rakastaminen. Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Palvoa Jumalaa joka on luonut meidät ja jonka luokse palaamme tekojemme kanssa.
Tämä elämä on lyhyt ja vain testi, tuleva on ikuinen.